miten poltetaan, vedetään henkeen ja puhalletaan ulos

karri k.

kertokaa nyt samperi joku miten tupakoidaan oikein. helppohan se on sanoa, että vedä henkeen, mutta miten? jne miten poltatte? how to smoke cigarettes-ohje olisi ihanaa saada suomeksi.

60

32529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jomottaja markkunen

      Oleks sää jumalauta henkeen yrittäny vetää sitä myrkkyä?

      • Anonyymi

        turpa kii akka


    • fiatjeps

      1. kävellään tai autoillaan kauppaan

      2. ostetaan tupakkaa tai vaihtoehtoisesti lainataan sitä joltakulta

      3. sytytetään tupakka imemällä sitä

      J
      N
      E

      • Anonyymi

        Lainataan 🤔😩🤣


    • huoleton.

      Tupakointi ei ole kovin vaikeaa, sillä moni pelkän kansakoulunkin käynyt on sen oppinut.

      Lyhyt ohje:

      1. Hanki savuke ja toimiva sytytin.
      2. Siirry tyynelle paikalle ja tarkasta, että metsäpalovaroitus ei ole voimassa.
      3. Aseta savuke huulillesi pillin tapaan mahdollinen filtteri edellä.
      4. Sytytä savuke koskettamalla sytyttimen liekillä savukkeen sitä päätä, joka ei ole huulilla, yhtäjaksoisesti kolmen sekunnin ajan.
      5. Ime myrkyllistä savua suuhusi kuin imisit juomaa pillillä.
      6. Ota savuke pois huulilta ja hengitä nopeasti suun kautta sisään. Myrkyllinen savu on nyt keuhkoissasi.
      7. Jos et ole ennen tupakoinut, tässä vaiheessa voit halutessasi yskiä.
      8. Kun kyllästyt keuhkoissasi olevaan savuun, hengitä ulos. Huomaa, että osa savusta jää aina keuhkoihin.
      9. Toista vaiheita 3, 5, 6, 7 ja 8, kunnes tulet järkiisi tai savuke on palanut loppuun.

      • RÄNDOMGUY

        Meneekö tupakan savu keuhkoon jos samalla kun imet sitä sätkää ja samalla vedät henkeä sisään?


      • Anonyymi
        RÄNDOMGUY kirjoitti:

        Meneekö tupakan savu keuhkoon jos samalla kun imet sitä sätkää ja samalla vedät henkeä sisään?

        eikun aivoon


      • Anonyymi

        Paras tähä mennessä…. Repesin…. 😂


    • juma

      vittu jos pitää netis kysyy et mite poltetaa. sinuna tyytyisin porskareihi...

      • mmmm

        poskareihi*


      • Anonyymi
        mmmm kirjoitti:

        poskareihi*

        ai otat poskee


    • afhsådag

      okei tää on 2009 keskustelu, mutta kuitenki.
      älä ainakaa poskareita vedä, saat vaan naurut päälles! mun ensimmäiset kymmenen tupakkaa tais olla kaikki poskareita, nauramistaha siitä seuras kavereilta. en suosittele, vaan opettele suoraan vetään henkeen.

      • asdacxx

        t jonna 11 v
        Mee vittuun netistä :D


      • Anonyymi
        asdacxx kirjoitti:

        t jonna 11 v
        Mee vittuun netistä :D

        turpa kii jonna bitch laita muna suuhu ja lopeta vikinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        turpa kii jonna bitch laita muna suuhu ja lopeta vikinä

        Näitä on todella hauska lukea…


    • asdasdasdHDFGDFGDGFD

      Se oli hieno tunne se eka rööki, sen jälkeen yskin 10 minuuttia, mutta eipä kuulu mitään vittuilua poskareista

    • polttelija

      ohje tupakan poltamiseen (osa2)

      1.mene kauppaan osta aski tupakkaa. ja jos ei ole sytkäriä tai tikkuja osta nekin.

      2.astu ulos kaupasta ota sytkäri tai tikut käteesi.

      3.avaa tupakka aski ota sieltä yksi tupakka. MUISTA laittaa oikeinpäi suuhun! ei purut edellä!

      4.sytytä savuke imemällä sitä sytytyksen yhteydesä.

      5.laita tupakka huulillesi ja ime siitä savua.

      6.pidä savua suussa ja ota tupakka pois kun olet ottanut tupakan pois vedä raitista ilmaa niin savu menee henkeen ja näin osaat polttaa tupakkaa.

      • 8+14

        "6.pidä savua suussa ja ota tupakka pois kun olet ottanut tupakan pois vedä raitista ilmaa niin savu menee henkeen ja näin osaat polttaa tupakkaa. "

        Mitä ihmettä? Olenko oikeasti onnistunut tekemään näinkin yksinkertaisen asian väärin. En nimittäin ole koskaan polttanut tupakkaa tuolla tavalla, vaan olen vetänyt aina suoraan tupakasta henkeen pitelemättä savua suussa. Kuinka väärin tämä on ja miksi? Polttaako kukaan muu tällä tavalla?


      • Anonyymi
        8+14 kirjoitti:

        "6.pidä savua suussa ja ota tupakka pois kun olet ottanut tupakan pois vedä raitista ilmaa niin savu menee henkeen ja näin osaat polttaa tupakkaa. "

        Mitä ihmettä? Olenko oikeasti onnistunut tekemään näinkin yksinkertaisen asian väärin. En nimittäin ole koskaan polttanut tupakkaa tuolla tavalla, vaan olen vetänyt aina suoraan tupakasta henkeen pitelemättä savua suussa. Kuinka väärin tämä on ja miksi? Polttaako kukaan muu tällä tavalla?

        Sinun tapasi on ainoa oikea.
        Kun saat tupakan palamaan, niin imet sitä savua tupakan läpi suoraan keuhkoisi sisäänhengityksen avulla. Sillä tavoin saat kalliista tupakasta sen kaiken tehon irti.


    • 5ty34

      Miksi? Joku haluaa opetella huonoja tapoja?

      • Anonyymi

        lättys kii ja mee terapeutille 5ty34 huorapenikka


    • ....

      7. jatka kohtia 1-6 30 vuotta. Sitten sinua jo v1tuttaakin tosi rankasti ja mietit, miten tämän toiminnan saisi lopetetuksi.
      Olet saattanut voittaa arvonnassa keuhkoahtauman tai -syövän. Syöpä leviää myös aivoihin ja luihin ja on muutenkin mukava.

    • heippaaa

      En ees tienny vuos sitte polttavani väärin kunnes yks tyyppi kysy ``vedäks henkeen?`` olin et wtf?? O-o no siitä se sitten lähti :D

      mut siis ekana imaset tupakkaa, otat tupakan pois huulten välistä..avaat vähän suuta ( kato ettei savut karkaa = älä hengitä ulos) ja hengität ilmaa sisään, sillon se tupakan savukin menee mukana. Jos tolla alottelet ;)
      oli muuten vanha vistiketju..

      • Anonyymi

        miten kipeenä se poski oli kun olit ottanut 1v poskee


    • nyt vittu

      Typerät 12 kesäset ämmät, "jeejee poltetaan sen takia kun se on niin cool, poskareita,henkeen jee" kuristakaa nyt vittu ittenne

      • Anonyymi

        äijjä vissii imee mällit henkee

        btw vitu ämmä turpas kii

        t:aapo.rainio


    • lolololo1

      Mitä vittuu mikä jonne sä oot ku kysyt apuu tupakan polttoon. Kokeilkaa tätä jos sytkärillä sytytätte tupakkaa älkää antako liekin koskettaa savuketta imekää savuketta se syttyy!!

      • et itsekkään osannut

        luuletko tietäväsi kaiken et säkää varmaa ekoja savukkeita osannu polttaa oikein.


    • pakko saada sauhut

      En mäkään osannu aluks polttaa oikein. Vedin poskisauhuja 1/2 vuotta kunnes luin netistä ohjeet. Nyt oon polttanut reilu 7 vuotta ja v*******a se kun aloitin. Uhmasin vielä että minähän en koukkuun jää, mutta toisin kävi.

    • purehuult,,

      Olen 13v ja aloin nyt polttaa se on vitun helppoo mu aluks se vaa yskitti. Senkus vittu vedät sitä suuhun ja sit raitista ilmaa niin ssavu menee keuhkoinhin easyyy

      • morj

        se on vitun helppoo tuhota keuhkot.


    • wut?

      Perhana ku miten siinä kaikkia rupee alkaa yskittää ku mulla ekal kerralla ei yskittäny yhtää,enkä vetäny mitää vitun poskareita? :D

    • Röökipoliisi

      Muistakaa opetella niitä perinteisiä maneereja: kulmia pitää kurtistaa, kun sytyttää savukkeen. Päätä pitää kallistaa. Pitää yrittää näyttää siltä, että savusta nauttii. Sitten naputellaan filtteriä hermostuneesti ja yritetään näyttää siltä että ajattelee jotain tärkeää. Muutaman henkosen jälkeen pitääkin sitten alkaa sylkemään (sekin pitää opetella tekemään coolisti). Tupakan tumppaamiseenkin pitää varata harjoituskertoja, se pitää tehdä suurieleisesti siihen tuhkiksen viereen. Muista pitää viimeinen henkonen keuhkoissa, ennen kuin menet takaisin sisälle.

      • Anonyymi

        Näin on, röökipoliisi


    • 32332323232344

      jonnea harmittaa kun ei osaa polttaa ja kun taidon oppii niin sitten alkaa vituttaa kun ei osaa lopettaa XD LOL

    • jo kauan

      Pskan väärät ohjeet! Nyt tulee oikeet:

      Sytytä savuke. Pidä sitä huultes välissä. Kun se palaa kunnolla, vedä sen tupakan läpi henkee niinku tavallisesti sisään hengittäisit. Kyllä se siitä!

    • Zzzzzzzzzzzzz

      Miks vitus pitää vetää henkeen ku suussa se maistu saatana
      Ja sitä paitsi se menee vittu henkee iha samamitätekee

    • fyigghjb

      Impotenssin saat

      • Anonyymi

        Voit saadakin, mutta se ei ole satavarmaa. Mutta jos saat, niin se pelastaa kyllä monelta harmilta pitkäksi aikaa. Ja se kannattaa varmasti.

        Vielä, vaikka et impotenssia saisikaan, tupakkainen ominaislöyhkäsi karkottaa kyllä ison osan partnerikandidaateistasi, niin että sitäkin kautta hyöty on suuri.


    • Tupakkajeeee

      Aaahhh nit on kiva lukee

    • Rilii

      Rili niga:D

    • MultaienVili

      pittääkö ostaa viidenpekkaan tupakka jotta voin imeä sitä :DD::D: äksdee lol omg wtf oon 12v vili ja syön multaa

    • savujen_sankari

      Tosi polttajat ei pidä savua suussa ollenkaan vaan imee sen suoraan tupakista keuhkoihin. Nykyaikaisilla filter tupakeilla tämä on vähän vaikeaa mutta esim Sigge "sikarilla" onnistuu hyvin!

      • masa67v

        kumminkas päin sitä sigaria poletetaan?


      • Anonyymi
        masa67v kirjoitti:

        kumminkas päin sitä sigaria poletetaan?

        Jos polttamista tarkoitat ja suussa, niin pane se pitkittäin, älä poikittain.

        Hyvin se palaa kyllä nuotiossakin, eikä silloin ole väliä, kuinka päin sen sinne asetat.


    • Vitunjonnealottelija

      Joo siis ihan vitun hyvä taktiikka xd itte kävin äske röökil (toise kerta ikinä) ja toimi. Se loppu osa oli kyl huomattavasti vahvempaa tai sit muuten vaa tuntuu päässä xdd

      Tulin siis kertoo koska en aikasemmi onnistunu ja sori vaa jos ei kiinnosta

    • Anonyymi

      Woop! Naistenhuone!

    • Anonyymi

      Tulin vaan sanoo jos joku 08 jonne täällä viellä lueskelee niin jos et muuten saa henkeeen nii pidä nenästä kii ja ime sit sitä röökiä nii sit ei oo muuta vaihtoehtoo ku että menee henkeen. Jos muuten yrität vetää nii todellisuudessa voi olla että vedät nenän kautta vaan raitista ilmaa henkeen ja sitä röökin savua jää vaan suuhun. Sit saat vedettyy henkeen ettei enää yskitä nii rupeet harjottelee miten saat sen sinne henkee muutenki.

      • Anonyymi

        Ok


      • Anonyymi

        Tupakoijat käyttävät usein taitouimareiden nenäklipsejä.
        Näin kädetä jäävät vapaaksi, paitsi jos tupakka joututaan välillä ottamaan suusta pois esim. juodessa.


    • Anonyymi

      tämä keskustelun aloitus on ehkä internetin typerin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      sinä pentu et ees osaa käyttää piuppelii

    • Anonyymi

      Tota… polttamalla… osta aski lähimmästä k marketista ja käppäile ulos jos et omista sytkäriä osta seki sieltä ja sytytä rööki ja vedä sitä henkee nii ku hengittäsit ilmaa :))… mut muita puhaltaa ulos…

    • Anonyymi

      Lapsikulta! Jos et edes osaa polttaa, älä edes opettele! Pilaat keuhkos. Saat keuhkosyövän. Terveys menee. Eräs tuttavani ei kyennyt lopettamaan, vaikka lääkäri käski. Rupee vaikka käymään lenkillä, syö terveellisesti, pukeudu hyvin ym.Löytyy paljon vaihtoehtoja.

    • Anonyymi

      Paras kun et edes opettele , niin säästyt monelta asialta , minulle naapurin pariskunta antoi tupakan kun olin 7 vuotias en edes ollut itse pyytänyt sitä mutta tämä eläkkeellä oleva lapseton pari ilmeisesti nautti siitä jotenkin saivat jallittaa pientä tyttöä. Näyttivät miten vedetään henkeen ja minä vedin, en ole koskaan ollut sellaisessa paniikissa kun silloin en saanut hengitettyä vaikka miten yritin ja yskin kamalasti , ja he nauroivat.
      Joskus aikuisena sain kuulla että olivat alkoholisteja , mutta enhän minä sellaisesta mitään ymmärtänyt kun kotona ei kukaan juonut . Mutta monta kertaa jälkeenpäin ajattelin miksi he tekivät minulle sellaista , mitä en itse voisi edes kuvitella tekeväni jonkun lapselle
      Joten älä haaveile mistään tupakan poltosta , ei se ole koskaan hyväksi mitenkään

    • Anonyymi

      Mä ainakin polta miten haluan eli en vedä keuhkon.

    • Anonyymi

      Mitä tauteja aloittajalla nykyään on, jos aloitti?

      • Anonyymi

        Ihan vaan keuhkosyöpä ja ihan itse hankittu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe