Eli kyseistä venettä ostamassa ja olisin kiitollinen tiedoista joihin kannattaa kiinnittää huomiota.
Marino 9000
19
4930
Vastaukset
- Motti masa
Mitä enemmän OK niin sitä parempi
http://www.venelehti.fi/files/library/attachments/tarkistuslista.pdf
Täällä kannaattaa poiketa myös http://www.venelehti.fi/oppaat-ja-ohjeet/default.aspx
sekä täällä on hyviä linkkejä moneen paikkaan http://www.aurinkokansi.com/- Uusiveneilija
Osta poeka mieluummin Finnsportin 8500! Et kadu.
- svenkku
Uusiveneilija kirjoitti:
Osta poeka mieluummin Finnsportin 8500! Et kadu.
Sehän onkin hassu vene: 8,5 metriä pelkkää kajuuttaa:-)
- kertakäyttoisen sijasta
Osta yo. Scand kertakäyttöisen 9000 sijasta.
Kysy keneltä kokeneelta tahansa, joka on puolueeton. - 124 hv.
Tehoa tarvitaan enemmän n. 200 hv.
- suojaisille vesille
Rungon huonot ominaisuudet tulevat vastaan jo paljon ennen kuin koneen teho.
Suojainen avotila puuttu kokonaan ja keikutaan hyvin avoimella ja korkealla katolla, koska painoa on vähän.
Näkyvyys taakse on vaarallisen huono. - nyttuleeasiaajuntit
suojaisille vesille kirjoitti:
Rungon huonot ominaisuudet tulevat vastaan jo paljon ennen kuin koneen teho.
Suojainen avotila puuttu kokonaan ja keikutaan hyvin avoimella ja korkealla katolla, koska painoa on vähän.
Näkyvyys taakse on vaarallisen huono.PASKA! Senhän tietää kaikki.
- jaskapaskafromsuoli24
nyttuleeasiaajuntit kirjoitti:
PASKA! Senhän tietää kaikki.
Oikees oot! Ei Marinolla aja ku vammaset.
- Marino 8000 kelpaa?
jaskapaskafromsuoli24 kirjoitti:
Sillä runko-ominaisuuksiltaan paljon onnistuneempi versio (nykyinen Marino Shark tehdään edelleen samalla muotilla) ja sisätiloiltaankaan ei paljon häpeä 9000:sta?
Juu ja ihan ennen kuin kukaan kerkiää alkaa kommentoimaan taas "fiksuja" myyntipuheita niin en ole ko. mallista venettä itse kauppaamassa. - MarinoShittii
Marino 8000 kelpaa? kirjoitti:
Sillä runko-ominaisuuksiltaan paljon onnistuneempi versio (nykyinen Marino Shark tehdään edelleen samalla muotilla) ja sisätiloiltaankaan ei paljon häpeä 9000:sta?
Juu ja ihan ennen kuin kukaan kerkiää alkaa kommentoimaan taas "fiksuja" myyntipuheita niin en ole ko. mallista venettä itse kauppaamassa.Kaikki ne on yht paskoi.
- totuudentorvi2
MarinoShittii kirjoitti:
Kaikki ne on yht paskoi.
Totta! Marino... YÄK!
- keikkuja
Marino 8000 kelpaa? kirjoitti:
Juu ja ihan ennen kuin kukaan kerkiää alkaa kommentoimaan taas "fiksuja" myyntipuheita niin en ole ko. mallista venettä itse kauppaamassa.Vielä köykäisempi, suojattomampi sekä turvattomin, epäkäytännöllinen ja pienin mahdollinen taka-avotila.
Vielä kaikki Marinot ovat samaa lastulevymuotoilua.
Hyvänä puolena on se, että niihin erehtynitä on vähän. - Totuus!
totuudentorvi2 kirjoitti:
Totta! Marino... YÄK!
Hyvä, kun tässäkin keskustelussa saadaan esille yllä olevan esimerkin mukaisia asiallisia ja ennen kaikkea perusteltuja mielipiteitä...
- asiattomuutta
jaskapaskafromsuoli24 kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että tälläisiä totuuksia saadaan kuulla sellaisten amisikäisten kavereiden suusta, joilla ei ole ainakaan vielä seuraavan 15 v aikana varaa ostaa omaa venettä ja veneilykokemus rajoittuu satunnaiseen parempiosaisten kavereiden vanhempien veneiden kyytiin pääsemiseen...
- ainoana. muilla perustelut
asiattomuutta kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että tälläisiä totuuksia saadaan kuulla sellaisten amisikäisten kavereiden suusta, joilla ei ole ainakaan vielä seuraavan 15 v aikana varaa ostaa omaa venettä ja veneilykokemus rajoittuu satunnaiseen parempiosaisten kavereiden vanhempien veneiden kyytiin pääsemiseen...
Et näköjään huomaa, että itse amistelet ainoana. Muilla paitsi sinulla on selvät perustelut arvioinnissa.
En vastaa asiattomuuteesi toista kertaa. - henkisesti aikuinen
ainoana. muilla perustelut kirjoitti:
Et näköjään huomaa, että itse amistelet ainoana. Muilla paitsi sinulla on selvät perustelut arvioinnissa.
En vastaa asiattomuuteesi toista kertaa."Muilla paitsi sinulla on selvät perustelut arvioinnissa."
Itse en ole Marinoa arvioinut, koska minulla ei ole kompetenssia sen tekemiseen. Arvioin sen sijaan keskustelun tasoa ja yritin sanoa, että perusteeton ja lapsellinen haukkuminen ei ole millään tavalla hyödyllistä.
Tässä muutamia arviointeja, joihin viittasin:
"PASKA! Senhän tietää kaikki."
"Oikees oot! Ei Marinolla aja ku vammaset."
"Kaikki ne on yht paskoi."
"Totta! Marino... YÄK!"
Mitä näistä on hyötyä henkilölle, joka kyselee kokemuksia Marinosta? - olin ainoa asiaperusteinen
henkisesti aikuinen kirjoitti:
"Muilla paitsi sinulla on selvät perustelut arvioinnissa."
Itse en ole Marinoa arvioinut, koska minulla ei ole kompetenssia sen tekemiseen. Arvioin sen sijaan keskustelun tasoa ja yritin sanoa, että perusteeton ja lapsellinen haukkuminen ei ole millään tavalla hyödyllistä.
Tässä muutamia arviointeja, joihin viittasin:
"PASKA! Senhän tietää kaikki."
"Oikees oot! Ei Marinolla aja ku vammaset."
"Kaikki ne on yht paskoi."
"Totta! Marino... YÄK!"
Mitä näistä on hyötyä henkilölle, joka kyselee kokemuksia Marinosta?Ei tietenkään mitään hyötyä.
Olin ainoa jolla oli asialliset perustelut arvioinnissa.
- Plotterimies
Aika erikoinen ja heikkotasoinen keskustelu jossa selvästi tiedolla/kokemuksella ei ole juurikaan merkitystä vaan tunteella - voisi verrata autolehtien yleisönosaston väittelyyn merkkien paremmuudesta.
Minulla on ollut kyseinen vene 4v ja olen ollut tyytyväinen koska täyttää MEIDÄN tarpeet. Tarvitsemme runsaasti tilaa 3 lapsen takia eikä meidän veneen tarvii olla mikään raaseri tai virtaviivaisena sitten 15 m pitkä... Mielestäni 9000 on vähän niin kuin asuntovaunu ja varsinkin raskaammalla ja isommalla koneella painopiste on riittävän alhaalla. Ainahan joutuu tekemään/hakemaan kompromisseja eli kaikkia ominaisuuksia ei mitenkään voi saada mutta itse ainakin olen ollut tyytyväinen veneeseen. Seuraava vene on sitten varmaan taas tyypiltään erilainen kun tarvekin muuttuu...- muista koeajo
Taatusti tarve muuttuu.
Muista koeajo omassa ympäristössä ja kuormalla.
Ots se kokenut mukaa seuraavalla kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1028104- 1075677
- 2815047
- 494973
- 763757
- 562980
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432421