Kenelläkään kokemuksia kyseisestä autosta? vm -00 olis kyseessä jota olen harkinnut. Onko käytännöllinen ja luotettava? Onko katon avausmekanismi mekaaninen vai sähköinen? Ja jos voitte kertoa enemmän niin plussaa
CHRYSLER Stratus Avo 2.5 V6 A4 ostamassa
7
1889
Vastaukset
- On.
Itse toin sellaisen Saksasta, ja olin tosi tyytyväinen autoon.Akku oli melko kallis, pitkälti yli 100 euroa, kyllä jäi kaikki liikennevaloissa paikoilleen kun sillä lähti.
- toyota mies
taisit lähteä punaisia päin.............
- on.
Kun myin auton pois, unohtui tallin nurkkaan tuulenohjain sekä nahkainen päällinen, joka asennetaan alas lasketun rätin päälle, jos kiinnostaa ovat nuo halvalla myynnissä.
- Convertible
on. kirjoitti:
Kun myin auton pois, unohtui tallin nurkkaan tuulenohjain sekä nahkainen päällinen, joka asennetaan alas lasketun rätin päälle, jos kiinnostaa ovat nuo halvalla myynnissä.
Vieläkö suojus ja tuulenohjain löytyy?
Muuten pitää Stratus cabriota kehua, sillä kolmas kesä menossa, enkä ole ajatellut luopua. - Anonyymi
on. kirjoitti:
Vieläkö olis tuuliohjain stratukseen
- Anonyymi
on. kirjoitti:
0404166005 siis stratuksen tuulohjainta vailla
- Convertible
Olet jo auton saattanut hankkia, mutta muutama ylivoimaisuus löytyy
- rekisteröity viidelle
- kulkee kivasti ja arvokkaasti
- mahtava ääninen moottori
- mielettömän hyvän näköinen
- iso ja tilava
- sähkövarusteita mukavasti ml. katto
- luotettava
- talvellakin mukava (3 talvea takana)
1 miinus löytyy, mutta taitaa olla muissakin räteissä.
Moottoritiellä yli 110 nopeuksissa rätti pitää melkoista ääntä ilmavirroista johtuen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412581Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3932082Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201812Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151491Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211093- 69981
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915