Voiko esiintymisjännitykseen saada lääkettä? Mitä? Miten?
Opiskelen ja jännitän esiintymistä ihan sairaasti. Sydän hakkaa vimmatusti jo silloin kun omalta paikalta pitää sanoa oma nimi! Muutama esitelmä pitää kuitenkin pitää. Voivatko lääkärit määrätä tälläiseen jotain lääkettä vai ei?
Jännitän myös jonkin verran kaupan kassalla jonottamista ja pelkään mm. pimeää.
Uskaltaako lääkäriltä pyytää jotain jännityslääkettä; jos ne huomaa että sulla on lapsia ja ne päättää että "tollaselta hullulta pitää ottaa lapset pois ja äkkiä!" Kaikenkaisia juttuja aina kuulee...
Kiitos avusta!
Esiintymisjännitykseen lääkettä?
5
954
Vastaukset
- Wäsynyt
Propral ainakin auttoi minua, tai auttaa edelleen. Niin esiintymisessä, kuin kassalla jonottamisessa.
- mie vaan
Kyllä vain Propral auttaa aivan mainiosti. Tuntia ennen esiintymistä kun sen ottaa ni helpottaa ainakin minulla! Mutta ahdistustahan tämä lääke ei poista!
- hui
mie vaan kirjoitti:
Kyllä vain Propral auttaa aivan mainiosti. Tuntia ennen esiintymistä kun sen ottaa ni helpottaa ainakin minulla! Mutta ahdistustahan tämä lääke ei poista!
Miten sitä saa; kirjoittavatko lääkärit reseptin tuosta vaan jos pyytää?
- saa
hui kirjoitti:
Miten sitä saa; kirjoittavatko lääkärit reseptin tuosta vaan jos pyytää?
Kyllä sun nyt täytyis uskaltaa lääkärille puhua ja luulen että lääkettä saatkin ellei jotain fyysistä estettä ole. Siis kerro rehellisesti ongelmastasi ja siitä miten paljon jännittäminen aiheuttaa sinulle ongelmia, niin eiköhän järjesty.
- minä
Mutta kai jännitykseenkin on syynsä. Olisiko järkevää puhua vaikka psykologille asiasta? Esiintymisjännitykseen tehoaa "siedätyshoito", harjoittelu. Pistä itsesi tilanteisiin, mene kurssille, jossa muutkin jännittävät jne..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750