Mielessä olisi uuden Jazz:n osto.
Tuo ruostekestävyys kuitenkin hiukan
mietyttää: ruotsalainen ruosterekisteri
ei anna Jazz:lle kuin 2 pistettä viidestä.
http://www.vibilagare.se/rostregistret.asp
Tuore Civic saa vain yhden pisteen viidestä.
(Esim. Golf saa 5 pistettä ja Corolla 3).
Mitenköhän asiat ovat käytännössä?
Ruostuuko Hondat herkästi?
5
1229
Vastaukset
- mugen
No se miten autoa hoidetaan vaikuttaa helvetisti esim. pesemiset ja kaikki tämmönen maalipinnan kunnossa pitäminen. Focus ruostuu vaikka kuinka huolehtis
- ruostuminen
Aikoinaa erääsä valtiossa tehtiin autoja muovi korilla...
Joten raudasta kai jazz alunperin tehty.Ja ruostuminen kuuluu auton elämään ..joku nopeammin ja toine hitaammin..
Kaikilla merkeillä esimerkkejä huonoista peltivalinnoista.
Itse olen miettinyt tätä galvanoimis vimmaa..
Jos sattuu autolle kori vahinko kuis sitä sitten hitsataan..
Eli tee oma päätös...ei kukaan osaa tarkasti siinä asissa aikakoneella matkustaa..se ruostui.ja se ei..
Auto on minun makuuni ja hyvän näköinen.. - TYPE-R
ei ruostu!! :)
- peu.
yleensä voi sanoa että hondat ruostuu niin että rapina kuulu yks huonommista merkeistä jätä ostamatta niin ei tule mielipahaa.
- jaa
Mulla oli 8vuotta honda civic-89 1.4. Oli erittäin miellyttävä auto, moottoriin ei tarvinnut tehdä mitään. Tietysti normaalit huollot. Ruostetta ei näkykyt ja ei mitään ongelmia ollut senkään suhteen. Runsaan ajamisen vuoksi vaihdoin diesseliin..Hondaa on silti ikävä,huoleton auto. Tulevaisuudessa uudelleen Hondan omistaja!!Pelkkää hyvää sanottavaa kyseisestä merkistä!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750