Mielenosoituksen paikka siirtyy Narinkkatorilta muutaman sata metriä itään Rautatientorille! Kokoontuminen Aleksis Kiven patsaan juurella kello 12:00.
Tervetuloa!
Levittäkää tätä tietoa eteenpäin kaikkialle!
SciFiin ja Enturbiin on jo ilmoitettu.
Mielenosoitus siirtyy!
3
287
Vastaukset
- Olemme paikalla
Kameramiesten kanssa ja pidämme huolta ettette pysy "anonyymeinä" pitkään. Sitten pääsettekin poliisien juttusille.
- Janne Laine
Minut linkitettiin tähän alueeseen vasta tänään. Kun olen seurannut asiaa sivusta (ja kävin katsomassa kuukausi takaperin Tikkurilassa) niin Anonyymit kyllä heiluttelivat kylttejään mutta eivät tehneet oikein mitään mainitsemisen arvoista. Väittivät vain että skientologia on pahasta, mutta olivat kohtelaita paikalla olleita skientologeja kohtaan.
Ja sitten skientologit puhuvat naamojen valokuvaamisesta, henkilöllisyyden jäljittämisestä ja yrittävät siirtää mielenosoitusta hakanniemeen.
Jos haluatte osoittaa olevanne vakavasti otettava uskonto, kuten luterilaiset tai buddhalaiset, teidän pitäisi oppia kasvattamaan paksumpi iho. Ei ole kovin järkevää pistää julkiselle foorumille *jossa kaikki sen näkevät* sellaista roskaa että todistavat mielenosoittajien kaikki väitteet oikeiksi.
Allekirjoitin viestin omalla nimelläni ja pistin vielä sähköpostinkin mukaan.
Ymmärrän kyllä että mielenosoittajat vituttavat, mutta en näe luterilaisia ateistien tapaamisissa ottamassa nimiä ulos. - Huhhahhei
Janne Laine kirjoitti:
Minut linkitettiin tähän alueeseen vasta tänään. Kun olen seurannut asiaa sivusta (ja kävin katsomassa kuukausi takaperin Tikkurilassa) niin Anonyymit kyllä heiluttelivat kylttejään mutta eivät tehneet oikein mitään mainitsemisen arvoista. Väittivät vain että skientologia on pahasta, mutta olivat kohtelaita paikalla olleita skientologeja kohtaan.
Ja sitten skientologit puhuvat naamojen valokuvaamisesta, henkilöllisyyden jäljittämisestä ja yrittävät siirtää mielenosoitusta hakanniemeen.
Jos haluatte osoittaa olevanne vakavasti otettava uskonto, kuten luterilaiset tai buddhalaiset, teidän pitäisi oppia kasvattamaan paksumpi iho. Ei ole kovin järkevää pistää julkiselle foorumille *jossa kaikki sen näkevät* sellaista roskaa että todistavat mielenosoittajien kaikki väitteet oikeiksi.
Allekirjoitin viestin omalla nimelläni ja pistin vielä sähköpostinkin mukaan.
Ymmärrän kyllä että mielenosoittajat vituttavat, mutta en näe luterilaisia ateistien tapaamisissa ottamassa nimiä ulos.nuo kaksi sanaa ovat syy tuohon. Puolijumalansa kun on käskenyt lahkolaisiaan ahdistelemaan eri mieltä olevia kaikin tavoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238