Turun McDonald´sit

F.Hese

Mäkkärien määrä suurimmissa kaupungeissa:

Helsinki 19
Espoo 6
Tampere 7
Vantaa 6
Turku 2

Koskahan Turkuun saadaan PIZZA HUT? Niitä on Helsingin lisäksi yksi Tampereella.

23

3320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin vain on

Ennen mäkkäreitä taisi olla jopa neljä. Länsikeskus, satashell, keskusta ja Itäharju. Vaan kato kävi ja Hese senkuin porskuttaa. Mäkkärillä oli tietääkseni myös uusia kohteita tulossa mm. Kaarinaan, mutta jäi tulematta.

Massiivisen mainostamisen takia, luulen että nyt Mäkkärillä alkaisi Turussakin olemaan jo kysyntää. Ainakin satashell on suosittu Mäkki. Toisaalta ei Turku siinä mitään häviä, että Mäkkäreitä on vähän, on se sellaista myrkkyä ihmiskeholle.

Subwayden määrä on nousussa, Turussa on kaksi Subwayta, yksi yliopistonkadulla ja toinen Foorumissa. Nyt avataan satakunnantielle ja ensi vuonna Skanssiin Subit.

Mutta kaikkein tärkeintä on, että pienet harpurilaiskioskit säilyisivät, sillä ne ovat jotain originaalia ja uniikimpaa, kun taas noita ketjuja on kaikkialla.

• halvempi

se europower... kerrankin totta...

• Pizza Hut...

...mutta noutaja tuli sillekin, vaikka oli hämeenkadulla Yliopiston vieressä. Mäccejäkin oon olut useampi, mutta eivät ole pärjänneet Heseä vastaan.

• ...................

Kertokaa mulle mikä saa ihmiset syömään hesen paskaa?

• kuulema
        ................... kirjoitti:

Kertokaa mulle mikä saa ihmiset syömään hesen paskaa?

Kaveri käytti amerikkalaista komennusmiestä hesellä syömässä ja tämä kehui hesen hampparin maailman parhaaksi.

• Ja sehän tiedetään
        kuulema kirjoitti:

Kaveri käytti amerikkalaista komennusmiestä hesellä syömässä ja tämä kehui hesen hampparin maailman parhaaksi.

että amerikkalaisten kohteliaisuudet ovat aina ihan täyttä totta.

• ehdottomasti
        kuulema kirjoitti:

on hesen pillufilehampurilainen

• päässyt plussalle

ihme, että täällä vielä roikkuvat!

• kun siihen

piti saada se miesten tiimari, jolla oli ne rullaporrasvaatimukset, niin mäkkäri savustettiin pois ja kaupungin oman pojan pulju hese tuli tilalle.

Käyn sata kertaa mieluummin mäkkärillä kuin hesessä.
      Eikä menestynyt Pizza Hut myöskään, mutta luulen, ettei yliopistonkuve ollut hyvä paikka, sillä pizzat olivat kalliite eikä opiskelijoilla ollut niihin varaa.

• forumista

Tilalle tuli TOK:n pyörittämä hese

• asunnon marinan
        forumista kirjoitti:

Tilalle tuli TOK:n pyörittämä hese

katolta, jotta sai itselleen forumin
        tilat

• muka tiedät?
        asunnon marinan kirjoitti:

katolta, jotta sai itselleen forumin
        tilat

Taidat olla Salmelan kerrosburgerikätyreitä!

• noutopaikka jossain

aika kaukana keskustasta eli ei ole sielläkään enää keskustassa Pizza Hutia.

• Matkaopas

Turussa on Mäkkäreitä kylläkin kolme. Satakunnantien Shellillä, Itäharjun Prismalla ja Myllyn lähellä.

Joojoo, tiedetään, että se Myllyn lähellä oleva on oikeastaan Raisiossa. Mutta mä kyllä pidän Turkua, Raisiota, Kaarinaa ja Naantalia yhtenä ja samana kaupunkialueena. :)

• mietis

Sehän vain kärjistää tilannetta, eikös? Jos koko Turun kaupunkiseudulla on vain kolme mäkkäriä. Hesejä on Turun ulkopuolellakin varmaan 6.

• voi olla noin
        mietis kirjoitti:

Sehän vain kärjistää tilannetta, eikös? Jos koko Turun kaupunkiseudulla on vain kolme mäkkäriä. Hesejä on Turun ulkopuolellakin varmaan 6.

tärkeää, että kannattaisi keuhkota mokomasta. Mars kotiin ja valmistamaan kunnollista ruokaa.

• kilon lihaa
        voi olla noin kirjoitti:

tärkeää, että kannattaisi keuhkota mokomasta. Mars kotiin ja valmistamaan kunnollista ruokaa.

Aterian hinnalla tekee itse loistoaterian neljälle! Kahden aterian hinnalla saa vielä viinitkin kaikille!

• ottanut huomioon
        kilon lihaa kirjoitti:

Aterian hinnalla tekee itse loistoaterian neljälle! Kahden aterian hinnalla saa vielä viinitkin kaikille!

että ehkäpä joillain on varaa käydä ulkona syömässä? Sinä vaan rahvaanomaisesti kärräät lähisiwasta kilon sikanautajauhelihaa ja väännät jotain makarooniloodaa jota vetelet vuodesta toiseen litralla ketsuppia höystettynä.
        Kato vaikka Hesen mainoksia,nehän mainosta juustohampurilaisiaankin niin upeilla adjektiiveilla että kuola valuu suupielistä kotona.

• ikävä kyllä
        kilon lihaa kirjoitti:

Menee 1/4 ruokaa roskikseen :D

• Siwa Suomen kallein lähikauppa
        ottanut huomioon kirjoitti:

että ehkäpä joillain on varaa käydä ulkona syömässä? Sinä vaan rahvaanomaisesti kärräät lähisiwasta kilon sikanautajauhelihaa ja väännät jotain makarooniloodaa jota vetelet vuodesta toiseen litralla ketsuppia höystettynä.
        Kato vaikka Hesen mainoksia,nehän mainosta juustohampurilaisiaankin niin upeilla adjektiiveilla että kuola valuu suupielistä kotona.

'Tuplahinta' tulee makaroonilooralle, jos aineet ostaa Siwasta! Mikä tahansa muu kauppa on näissäkin tuotteissa kokonaisedullisempi! Matkakuluihinkin kannattaa hieman satsata, ja ostaa enempi sieltä marketista!

• rahaa kun
        Siwa Suomen kallein lähikauppa kirjoitti:

'Tuplahinta' tulee makaroonilooralle, jos aineet ostaa Siwasta! Mikä tahansa muu kauppa on näissäkin tuotteissa kokonaisedullisempi! Matkakuluihinkin kannattaa hieman satsata, ja ostaa enempi sieltä marketista!

se kuitenkin elää kaikenmaailman tuilla.Älä edes kehtaa valehdella Siwaa Suomen kalleimmaksi lähikaupaksi - siellä asioi mm. kaikki Paasmajalaiset.

• En ymmärrä
        ikävä kyllä kirjoitti:

Menee 1/4 ruokaa roskikseen :D

Nykyajan sinkku´käy trendikkäästi ulkona syömässä ja Turussa asuva sinkku tietenkin Hesellä.
        Herkullista,ravitsevaa ja terveellistä ruokaa edullisesti ja annokset saa myös mukaan.

• kruiser

Turussa oli pitkään Pizza Hut osoitteessa Hämeenkatu 1, lopetti muutama vuosi takaperin. Voipi olla ettei ollut tarpeeksi suosittu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4260
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      153
      1799
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1258
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1056
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      823
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe