Mäkkärien määrä suurimmissa kaupungeissa:
Helsinki 19
Espoo 6
Tampere 7
Vantaa 6
Turku 2
Koskahan Turkuun saadaan PIZZA HUT? Niitä on Helsingin lisäksi yksi Tampereella.
Turun McDonald´sit
23
3320
Vastaukset
- näin vain on
Ennen mäkkäreitä taisi olla jopa neljä. Länsikeskus, satashell, keskusta ja Itäharju. Vaan kato kävi ja Hese senkuin porskuttaa. Mäkkärillä oli tietääkseni myös uusia kohteita tulossa mm. Kaarinaan, mutta jäi tulematta.
Massiivisen mainostamisen takia, luulen että nyt Mäkkärillä alkaisi Turussakin olemaan jo kysyntää. Ainakin satashell on suosittu Mäkki. Toisaalta ei Turku siinä mitään häviä, että Mäkkäreitä on vähän, on se sellaista myrkkyä ihmiskeholle.
Subwayden määrä on nousussa, Turussa on kaksi Subwayta, yksi yliopistonkadulla ja toinen Foorumissa. Nyt avataan satakunnantielle ja ensi vuonna Skanssiin Subit.
Mutta kaikkein tärkeintä on, että pienet harpurilaiskioskit säilyisivät, sillä ne ovat jotain originaalia ja uniikimpaa, kun taas noita ketjuja on kaikkialla.- halvempi
se europower... kerrankin totta...
- Pizza Hut...
...mutta noutaja tuli sillekin, vaikka oli hämeenkadulla Yliopiston vieressä. Mäccejäkin oon olut useampi, mutta eivät ole pärjänneet Heseä vastaan.
- ...................
Kertokaa mulle mikä saa ihmiset syömään hesen paskaa?
- kuulema
................... kirjoitti:
Kertokaa mulle mikä saa ihmiset syömään hesen paskaa?
Kaveri käytti amerikkalaista komennusmiestä hesellä syömässä ja tämä kehui hesen hampparin maailman parhaaksi.
- Ja sehän tiedetään
kuulema kirjoitti:
Kaveri käytti amerikkalaista komennusmiestä hesellä syömässä ja tämä kehui hesen hampparin maailman parhaaksi.
että amerikkalaisten kohteliaisuudet ovat aina ihan täyttä totta.
- ehdottomasti
kuulema kirjoitti:
on hesen pillufilehampurilainen
- päässyt plussalle
ihme, että täällä vielä roikkuvat!
- kun siihen
piti saada se miesten tiimari, jolla oli ne rullaporrasvaatimukset, niin mäkkäri savustettiin pois ja kaupungin oman pojan pulju hese tuli tilalle.
Käyn sata kertaa mieluummin mäkkärillä kuin hesessä.
Eikä menestynyt Pizza Hut myöskään, mutta luulen, ettei yliopistonkuve ollut hyvä paikka, sillä pizzat olivat kalliite eikä opiskelijoilla ollut niihin varaa.- forumista
Tilalle tuli TOK:n pyörittämä hese
- asunnon marinan
forumista kirjoitti:
Tilalle tuli TOK:n pyörittämä hese
katolta, jotta sai itselleen forumin
tilat - muka tiedät?
asunnon marinan kirjoitti:
katolta, jotta sai itselleen forumin
tilatTaidat olla Salmelan kerrosburgerikätyreitä!
- noutopaikka jossain
aika kaukana keskustasta eli ei ole sielläkään enää keskustassa Pizza Hutia.
- Matkaopas
Turussa on Mäkkäreitä kylläkin kolme. Satakunnantien Shellillä, Itäharjun Prismalla ja Myllyn lähellä.
Joojoo, tiedetään, että se Myllyn lähellä oleva on oikeastaan Raisiossa. Mutta mä kyllä pidän Turkua, Raisiota, Kaarinaa ja Naantalia yhtenä ja samana kaupunkialueena. :)- mietis
Sehän vain kärjistää tilannetta, eikös? Jos koko Turun kaupunkiseudulla on vain kolme mäkkäriä. Hesejä on Turun ulkopuolellakin varmaan 6.
- voi olla noin
mietis kirjoitti:
Sehän vain kärjistää tilannetta, eikös? Jos koko Turun kaupunkiseudulla on vain kolme mäkkäriä. Hesejä on Turun ulkopuolellakin varmaan 6.
tärkeää, että kannattaisi keuhkota mokomasta. Mars kotiin ja valmistamaan kunnollista ruokaa.
- kilon lihaa
voi olla noin kirjoitti:
tärkeää, että kannattaisi keuhkota mokomasta. Mars kotiin ja valmistamaan kunnollista ruokaa.
Aterian hinnalla tekee itse loistoaterian neljälle! Kahden aterian hinnalla saa vielä viinitkin kaikille!
- ottanut huomioon
kilon lihaa kirjoitti:
Aterian hinnalla tekee itse loistoaterian neljälle! Kahden aterian hinnalla saa vielä viinitkin kaikille!
että ehkäpä joillain on varaa käydä ulkona syömässä? Sinä vaan rahvaanomaisesti kärräät lähisiwasta kilon sikanautajauhelihaa ja väännät jotain makarooniloodaa jota vetelet vuodesta toiseen litralla ketsuppia höystettynä.
Kato vaikka Hesen mainoksia,nehän mainosta juustohampurilaisiaankin niin upeilla adjektiiveilla että kuola valuu suupielistä kotona. - ikävä kyllä
kilon lihaa kirjoitti:
Menee 1/4 ruokaa roskikseen :D
- Siwa Suomen kallein lähikauppa
ottanut huomioon kirjoitti:
että ehkäpä joillain on varaa käydä ulkona syömässä? Sinä vaan rahvaanomaisesti kärräät lähisiwasta kilon sikanautajauhelihaa ja väännät jotain makarooniloodaa jota vetelet vuodesta toiseen litralla ketsuppia höystettynä.
Kato vaikka Hesen mainoksia,nehän mainosta juustohampurilaisiaankin niin upeilla adjektiiveilla että kuola valuu suupielistä kotona.'Tuplahinta' tulee makaroonilooralle, jos aineet ostaa Siwasta! Mikä tahansa muu kauppa on näissäkin tuotteissa kokonaisedullisempi! Matkakuluihinkin kannattaa hieman satsata, ja ostaa enempi sieltä marketista!
- rahaa kun
Siwa Suomen kallein lähikauppa kirjoitti:
'Tuplahinta' tulee makaroonilooralle, jos aineet ostaa Siwasta! Mikä tahansa muu kauppa on näissäkin tuotteissa kokonaisedullisempi! Matkakuluihinkin kannattaa hieman satsata, ja ostaa enempi sieltä marketista!
se kuitenkin elää kaikenmaailman tuilla.Älä edes kehtaa valehdella Siwaa Suomen kalleimmaksi lähikaupaksi - siellä asioi mm. kaikki Paasmajalaiset.
- En ymmärrä
ikävä kyllä kirjoitti:
Menee 1/4 ruokaa roskikseen :D
Nykyajan sinkku´käy trendikkäästi ulkona syömässä ja Turussa asuva sinkku tietenkin Hesellä.
Herkullista,ravitsevaa ja terveellistä ruokaa edullisesti ja annokset saa myös mukaan.
- kruiser
Turussa oli pitkään Pizza Hut osoitteessa Hämeenkatu 1, lopetti muutama vuosi takaperin. Voipi olla ettei ollut tarpeeksi suosittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781