Onko tuo yrittäjäkurssi pakollinen, jos perustaa oman yrityksen tai toimii omalla toiminimellä. Olen palkkatyössä tällä hetkellä ja harkitsen siirtymistä yrittäjäksi. Olen huomannut, että ainakin jollain aloilla kurssi vaaditaan, mutta jos omaa esim. kaupallisen koulutuksen (vuosien takaa :), niin tarviiko tuo yrittäjäkurssi käydä?
Sen tiedän, että se vaaditaan jotain tukia haettaessa...
Yrittäjäkurssi
3
876
Vastaukset
- osaamistaan
Maailma muuttuu ja yli viisi vuotta vanha kaupallinen koulutus on yhtä vanha kuin kolmekymmentä vuotta vanha koulutus... tulikohan silloin koulutuksessa sitten kumminkaan käytyä asioita läpi yrittämisen näkökulmasta vai koulutettiinko oppilaista palkollisia simppeleihin tehtäviin yrityksen sisälle? Se on aika erilainen jobi verrattuna yksinyrittämiseen...
Kyllä se kurssi hyvä on käydä, jos on sillä on hyvät kouluttajat. Pakollinen se tietenkään ei ole, mutta hyvä suositus esim. rahoitusta haettaessa. Tutkimustiedon mukaan kurssin käyneiden yritykset jäävät merkittävästi useammin henkiin viiden vuoden ikään saakka kuin kurssia käymättömien yritykset.- kohti omaa suuntaa
Kurssi olisi mielestänikin hyvä käydä. Ongelmaksi tässä tulee aikapula, sillä tuleva suurin asiakas tarvisi palveluani välittömästi.
En tarvitse rahoitusta yrityksen perustamiseen, sillä omistan jo tarvittavat työvälineet ja työtilan. - riskialtis
kohti omaa suuntaa kirjoitti:
Kurssi olisi mielestänikin hyvä käydä. Ongelmaksi tässä tulee aikapula, sillä tuleva suurin asiakas tarvisi palveluani välittömästi.
En tarvitse rahoitusta yrityksen perustamiseen, sillä omistan jo tarvittavat työvälineet ja työtilan.Älä rupea yrittäjäksi, jos on vain yksi asiakas.
En rupea kertomaan miksi, mutta ei kannata riskeerata yhden asiakkan varaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 115972
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693