Kuka teidän mielestä Sm-Liigan parhaimman näkönen pelaaja? Mun äänen saa Kari Kalto.
SM-liigan parhaimman näkönen
18
1353
Vastaukset
- sophie
Ehdottomasti Jypin Ilari Filppula!!! Kalto on kyl jees x)
- Sirkka
Mun mielestä Esa Tikkanen, ai niin mut eihän se enää pelaa, no Mika Skyttä sitten. Valmentajista Ismo Lehkonen tottakai!
- lukkotyttö
..on ehdottomasti lukon omapoika SAMI TORKKI!! Mut on muitakin hyvän näköisii pelaaji!
- narrigirl
viime kaudelta ois löytäny vaikka ketä mut tällä kaudella ehkä Valtteri Filppula!!! Nam..! ;)
- Nallikari
Eiköhän se ole KÄRPPIEN uusin tulokas.
Ainakin Nallikarilla näytti hyvältä. - sanna
Ehdottomasti HIFK:n Kim Hirschovits =) Ei kyllä Toni Häppölässäkään mitään vikaa oo ;)
Ehdottomasti Lukon Mika Viinanen!!! Siinä vasta silmä lepää.. aah... ;o)
- elisa.
Miika Elomo
- Insomniac
elisa. kirjoitti:
Miika Elomo
Raipe on MIES!
- SaiPaFan
Jos Kari Lehtosta saa äänestää, niin se! Mikä MIES!
- käpynen
Jere Karalahti on komein...
- Anonyymi
Aika karun näköinen minun mielestäni.
- Fipu
niitä on monta ;)Kun Tuomo Ruutu lähti ni mun ääni menee nuoremmalle Filppulalle (Valtteri :D)...
Kärppien kolmos (?) veska Petri Koivisto, Koivula mikä ny olikaan.. joo Koivisto niin.. oli kyllä myöskin aika syötävä vaikken sen pelaavan ookkaan nähny.. eiks se ollu Kärppien A-junnuist vähä niinku Rinteellä varalla ku Bäckström oli tsekeis.. no mut älyttömän sulonen :D
Unohtamatta pikku narreista liigaan noussutta Sami Lepistöä :D - jeesus II
SM-Liigan kaunein on The Pena - PENTTI MATIKAINEN. Viskibasso ja kunnon fööni. Päälle vielä hitler-viikset. ONKO VAIKUTUSTA?!
- Lara
Niin Filppulat ehdottomasti.... mut kyllä niitä muitakin löytyy...esim...
mika viinanen
markku tähtinen
markus helanen - siri
JERE KARALAHTI
- Anonyymi
Kevin Lankinen
- kaisu
KARALAHTI!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2431786Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131232Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2021170Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851095Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60883TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18874- 60824
- 51816
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61773Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva125757