Kuka teidän mielestä Sm-Liigan parhaimman näkönen pelaaja? Mun äänen saa Kari Kalto.
SM-liigan parhaimman näkönen
18
1314
Vastaukset
- sophie
Ehdottomasti Jypin Ilari Filppula!!! Kalto on kyl jees x)
- Sirkka
Mun mielestä Esa Tikkanen, ai niin mut eihän se enää pelaa, no Mika Skyttä sitten. Valmentajista Ismo Lehkonen tottakai!
- lukkotyttö
..on ehdottomasti lukon omapoika SAMI TORKKI!! Mut on muitakin hyvän näköisii pelaaji!
- narrigirl
viime kaudelta ois löytäny vaikka ketä mut tällä kaudella ehkä Valtteri Filppula!!! Nam..! ;)
- Nallikari
Eiköhän se ole KÄRPPIEN uusin tulokas.
Ainakin Nallikarilla näytti hyvältä. - sanna
Ehdottomasti HIFK:n Kim Hirschovits =) Ei kyllä Toni Häppölässäkään mitään vikaa oo ;)
Ehdottomasti Lukon Mika Viinanen!!! Siinä vasta silmä lepää.. aah... ;o)
- elisa.
Miika Elomo
- Insomniac
elisa. kirjoitti:
Miika Elomo
Raipe on MIES!
- SaiPaFan
Jos Kari Lehtosta saa äänestää, niin se! Mikä MIES!
- käpynen
Jere Karalahti on komein...
- Anonyymi
Aika karun näköinen minun mielestäni.
- Fipu
niitä on monta ;)Kun Tuomo Ruutu lähti ni mun ääni menee nuoremmalle Filppulalle (Valtteri :D)...
Kärppien kolmos (?) veska Petri Koivisto, Koivula mikä ny olikaan.. joo Koivisto niin.. oli kyllä myöskin aika syötävä vaikken sen pelaavan ookkaan nähny.. eiks se ollu Kärppien A-junnuist vähä niinku Rinteellä varalla ku Bäckström oli tsekeis.. no mut älyttömän sulonen :D
Unohtamatta pikku narreista liigaan noussutta Sami Lepistöä :D - jeesus II
SM-Liigan kaunein on The Pena - PENTTI MATIKAINEN. Viskibasso ja kunnon fööni. Päälle vielä hitler-viikset. ONKO VAIKUTUSTA?!
- Lara
Niin Filppulat ehdottomasti.... mut kyllä niitä muitakin löytyy...esim...
mika viinanen
markku tähtinen
markus helanen - siri
JERE KARALAHTI
- Anonyymi
Kevin Lankinen
- kaisu
KARALAHTI!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064