..Alpo Suhonen ei varmaan muista olleensa joskus päävalmentaja,eikä sitä ettei Suomi saanut kultaa hänen aikana. Nyt on kyllä loistava mies...arvostelemaan. Eikö todella sinne voinut muita saada,kuin raahata hänet sinne. Oikeastiko joku jaksaa häntä kuunnella?
alpo suhonen
6
838
Vastaukset
- Alpo
kuka siellä on, ei niitä jaksa kuunnella paitsi tietysti tää meidän ottelu selostaja mertsi.
- varten kai
Alpo on siellä, et puhuu asiaa ja kritisoi. Ei sinne mitään joojoo-miehiä kaivata. Sillä on sentään perspektiiviä moneen liigaan. Täytyy muistaa et kun Alpo oli päävalmentajana, Suomen pelaajamateriaali oli mitä oli. Kyllä mää ainakin jaksan Suhosta kuunnella mieluummin kun jotain Tammista, jolla on aina samat jutut.
- bassoaivo
Jääkiekko ei kehity, jos ei ole erilaisia mielipiteitä. Arvostelu tai kritiikki on arviointia. Arvottaminen vaatii tavallisesti, että arvostelija tuntee arvioitavan asian tai siihen liittyvän kokonaisuuden perusteellisesti ja pystyy analysoimaan sitä. Alpo Suhosella kyllä löytyy kokemusta jääkiekosta.
Joukkue on loppujen lopuksi niin hyvä kuin ovat pelaajat PISTE- kun lintulauta
Huomaa kyllä myös jo Tapion ja Jarmon kehonkielestä etteivät hekään jaksa kuunnella Alpon jorinoita joissa ei ole mitään tolkkua välillä.
Ihan latteita ajastaan jälkeenjääneen filosofin höpinöitä joilla ei ole mitään kiinnekohtaa siihen mitä jäällä oikeasti tapahtuu.
Sitten kun tämmöinen herra muka yrittää esittää jotain auktoriteettiä niin metsäänhän se menee.
Jarmolla on analyysit hanskassa. Pistäisivät Alpon sinne radio suomeen.
- Anonyymi
Alpo Suhonen on kommunisti,,joka valittaa fb :ssä hallituksen toiminnasta, sekä jääkiekosta.
Samanlainen ollut koko ikänsä, mutta vasemistolaiseen tapaan kaksi naamaa ja hyvät puheet niin pärjää - Anonyymi
Suhonen on sekaisin, kommunisti näkee jääkiekossakin aina kokoomuksen
Aloita vitutti kun Jalonen lähti stubbin kampanjaan, Westerlund valitaan liiton johtoon.
Katkera vanha ukko, olisi tullut kaapista ulos kuten Jorma, kulissi liitto naisen kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808