alpo suhonen

suhis

..Alpo Suhonen ei varmaan muista olleensa joskus päävalmentaja,eikä sitä ettei Suomi saanut kultaa hänen aikana. Nyt on kyllä loistava mies...arvostelemaan. Eikö todella sinne voinut muita saada,kuin raahata hänet sinne. Oikeastiko joku jaksaa häntä kuunnella?

6

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alpo

kuka siellä on, ei niitä jaksa kuunnella paitsi tietysti tää meidän ottelu selostaja mertsi.

• varten kai

Alpo on siellä, et puhuu asiaa ja kritisoi. Ei sinne mitään joojoo-miehiä kaivata. Sillä on sentään perspektiiviä moneen liigaan. Täytyy muistaa et kun Alpo oli päävalmentajana, Suomen pelaajamateriaali oli mitä oli. Kyllä mää ainakin jaksan Suhosta kuunnella mieluummin kun jotain Tammista, jolla on aina samat jutut.

• bassoaivo

Jääkiekko ei kehity, jos ei ole erilaisia mielipiteitä. Arvostelu tai kritiikki on arviointia. Arvottaminen vaatii tavallisesti, että arvostelija tuntee arvioitavan asian tai siihen liittyvän kokonaisuuden perusteellisesti ja pystyy analysoimaan sitä. Alpo Suhosella kyllä löytyy kokemusta jääkiekosta.

Joukkue on loppujen lopuksi niin hyvä kuin ovat pelaajat PISTE

• kun lintulauta

Huomaa kyllä myös jo Tapion ja Jarmon kehonkielestä etteivät hekään jaksa kuunnella Alpon jorinoita joissa ei ole mitään tolkkua välillä.

Ihan latteita ajastaan jälkeenjääneen filosofin höpinöitä joilla ei ole mitään kiinnekohtaa siihen mitä jäällä oikeasti tapahtuu.

Sitten kun tämmöinen herra muka yrittää esittää jotain auktoriteettiä niin metsäänhän se menee.

Jarmolla on analyysit hanskassa. Pistäisivät Alpon sinne radio suomeen.

• Anonyymi

Alpo Suhonen on kommunisti,,joka valittaa fb :ssä hallituksen toiminnasta, sekä jääkiekosta.

Samanlainen ollut koko ikänsä, mutta vasemistolaiseen tapaan kaksi naamaa ja hyvät puheet niin pärjää

• Anonyymi

Suhonen on sekaisin, kommunisti näkee jääkiekossakin aina kokoomuksen
      Aloita vitutti kun Jalonen lähti stubbin kampanjaan, Westerlund valitaan liiton johtoon.
      Katkera vanha ukko, olisi tullut kaapista ulos kuten Jorma, kulissi liitto naisen kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1469
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1255
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      222
      1225
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      203
      1223
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      946
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      821
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe