alpo suhonen

suhis

..Alpo Suhonen ei varmaan muista olleensa joskus päävalmentaja,eikä sitä ettei Suomi saanut kultaa hänen aikana. Nyt on kyllä loistava mies...arvostelemaan. Eikö todella sinne voinut muita saada,kuin raahata hänet sinne. Oikeastiko joku jaksaa häntä kuunnella?

6

959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alpo

kuka siellä on, ei niitä jaksa kuunnella paitsi tietysti tää meidän ottelu selostaja mertsi.

• varten kai

Alpo on siellä, et puhuu asiaa ja kritisoi. Ei sinne mitään joojoo-miehiä kaivata. Sillä on sentään perspektiiviä moneen liigaan. Täytyy muistaa et kun Alpo oli päävalmentajana, Suomen pelaajamateriaali oli mitä oli. Kyllä mää ainakin jaksan Suhosta kuunnella mieluummin kun jotain Tammista, jolla on aina samat jutut.

• bassoaivo

Jääkiekko ei kehity, jos ei ole erilaisia mielipiteitä. Arvostelu tai kritiikki on arviointia. Arvottaminen vaatii tavallisesti, että arvostelija tuntee arvioitavan asian tai siihen liittyvän kokonaisuuden perusteellisesti ja pystyy analysoimaan sitä. Alpo Suhosella kyllä löytyy kokemusta jääkiekosta.

Joukkue on loppujen lopuksi niin hyvä kuin ovat pelaajat PISTE

• kun lintulauta

Huomaa kyllä myös jo Tapion ja Jarmon kehonkielestä etteivät hekään jaksa kuunnella Alpon jorinoita joissa ei ole mitään tolkkua välillä.

Ihan latteita ajastaan jälkeenjääneen filosofin höpinöitä joilla ei ole mitään kiinnekohtaa siihen mitä jäällä oikeasti tapahtuu.

Sitten kun tämmöinen herra muka yrittää esittää jotain auktoriteettiä niin metsäänhän se menee.

Jarmolla on analyysit hanskassa. Pistäisivät Alpon sinne radio suomeen.

• Anonyymi

Alpo Suhonen on kommunisti,,joka valittaa fb :ssä hallituksen toiminnasta, sekä jääkiekosta.

Samanlainen ollut koko ikänsä, mutta vasemistolaiseen tapaan kaksi naamaa ja hyvät puheet niin pärjää

• Anonyymi

Suhonen on sekaisin, kommunisti näkee jääkiekossakin aina kokoomuksen
      Aloita vitutti kun Jalonen lähti stubbin kampanjaan, Westerlund valitaan liiton johtoon.
      Katkera vanha ukko, olisi tullut kaapista ulos kuten Jorma, kulissi liitto naisen kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe