Windows Word ongelma! APUA!

Prakrete~

Kertokaa ihmiset, onko teillä semmoista ongelmaa Vistan Wordin kanssa, että kun kirjoittaa niin kursori hyppii tekstissä miten sattuu ja huomaat vähän väliä kirjoittavasi johonkin ihan randomiin väliin??

Jos joku tunnistaa ongelman, niin tietäisikö että mistä se mahtaa johtua ja kuinka sen voisi korjata??

Apu olisi todella tervetullutta, kun välillä ei pysty tekemään mitään hommia Wordillä kun kaksi kirjainta saa kirjoitettua jopa siihen kohtaan, mihin ne kuuluu ja sitten pomppaa jonnekin edellisille riveille. ;__________;

AUTTAKAA!!!

12

1981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prakrete~

      ohjelmahan on siis Microsoft Office Word 2007

    • Prakrete~

      vai onko ongelma kenties koneessa?
      Acer Aspire 7520G

    • mies..

      Että sulla on kannettava ja peukalosi osuu vahingossa siihen "hiirilevyyn", kun kirjoittelet tekstiä!?!?

      • tai ilman tukea

        Vista ja tekstissä kursorin heilahtelu siis ei ollutkaan yksittäistapaus. Ongelma ei ole ainoastaan wordissä vaan myös kun kirjoitan Vistalla missä tahansa editorissa.

        Olen nyt kaksi päivää kokeillut erilaisin keinoin ja totta on ettei kädet lepää hiiritason päällä tai ole lähelläkään. Kursorin heilahtelu epäloogisesti milloin mihinkin on siksikin outo, koska kun yritän tietoisesti liikuttaa hiirtä niin kursori tekstinkäsittelyohjelmassa ei silloin liiku mihinkään vaan jatkaa omaa kulkuaan kun tahtoo. Hiiritasoa on todella painettava ennen kuin sen saa siirrättämään kursorin haluamalleen paikalle.

        Käynnistimme koneen livelinux-CD:ltä ja siellä ongelma ei esiinny.

        Kone on Durabook maastokannettava


      • grrrrrrrrr!
        tai ilman tukea kirjoitti:

        Vista ja tekstissä kursorin heilahtelu siis ei ollutkaan yksittäistapaus. Ongelma ei ole ainoastaan wordissä vaan myös kun kirjoitan Vistalla missä tahansa editorissa.

        Olen nyt kaksi päivää kokeillut erilaisin keinoin ja totta on ettei kädet lepää hiiritason päällä tai ole lähelläkään. Kursorin heilahtelu epäloogisesti milloin mihinkin on siksikin outo, koska kun yritän tietoisesti liikuttaa hiirtä niin kursori tekstinkäsittelyohjelmassa ei silloin liiku mihinkään vaan jatkaa omaa kulkuaan kun tahtoo. Hiiritasoa on todella painettava ennen kuin sen saa siirrättämään kursorin haluamalleen paikalle.

        Käynnistimme koneen livelinux-CD:ltä ja siellä ongelma ei esiinny.

        Kone on Durabook maastokannettava

        Justa sama ongelma,kone Acer Aspire 7520 ja sama office word. Jumankekka meinaa loppua huumori. Epäilin ensin tätä hiiritaso-peukalo-ongelmaa, mutta sehän se ei ole. Välillä epäilen, että kirjoitan niin "voimakkaasti", että kone ja pöytä heiluvat ja että ongelma johtuu siitä..!?

        Oletteko keksineet ratkaisua??


      • hilkka hannele
        grrrrrrrrr! kirjoitti:

        Justa sama ongelma,kone Acer Aspire 7520 ja sama office word. Jumankekka meinaa loppua huumori. Epäilin ensin tätä hiiritaso-peukalo-ongelmaa, mutta sehän se ei ole. Välillä epäilen, että kirjoitan niin "voimakkaasti", että kone ja pöytä heiluvat ja että ongelma johtuu siitä..!?

        Oletteko keksineet ratkaisua??

        Hei

        Korjaus asiaan tuli, kun päivitin kaikki mahdolliset sen hetkiset (kesäkuun loppu 2008) päivitykset: Ensin toolsit asennuslevyltä netistä päivitykset niihinkin, sitten Vistan turva- ja muut suosituspäivitykset. Aikaa meni kaksi työpäivää. Koska pelkkä toolssien päivitys ei auttanut, epäilin että ratkaisu oli jokin noissa muissa. Sen jälkeen ongelma ei kokeilussani toistunut. Koneen käyttäjä ei ole palauttanut konettaan valitellen ongelman uudelleen ilmestymisestä.

        Valitettavasti tämän nopemapaa ratkaisua en löytänyt.


    • matti mainio

      Todella on raivostuttavaa, kun esim. vastaa sähköpostin viestiin, huomaa yhtäkkiää kursorin siirtyneen jo kirjoitettuun tekstiin ja tuhonneen sitä. Ei auta kuin poistaa liika ja yrittää jatkaa oikeasta paikasta. Välistä koko teksti katoaa itsestään.
      Sama tapahtuu Wordissa ja erityisesti Picasa 3:ssa.

      Kesällä hankittu Fujisu Siemens ja Windows Vista raivostuttaa. Juuri äsken hävisi edellisestä lauseesta 4 ensimmäistä sanaa!!!!! Piti kirjoittaa uudelleen.
      Vein syksyllä masinan takuuhuoltoon. Sanottiin, että mitään vikaa ei havaittu.

      Ränksis

      • sama vika

        Mulla on ollut jonkin aikaa sama vika mun yli kaksi vuotta vanhassa Amilossa. Varsinkin sana työ aiheuttaa sen :). Olen ihan itsekseni päätellyt, että vika on näppäimistön T:ssä ja/tai Y:ssä. En ole viitsinyt tehdä asialle mitään, kun olen tottunut jo siihen ja automaattisesti tarkistan, missa kursori menee.


    • ongelma täällä

      Windowsilla kursorit sekaisin ja hyppelevät ja tärisevät kuin kissa puurossa!

    • Pahaa hiirtä ken pel

      Näppäinyhdistelmällä fn f6 tasohiiri pois käytöstä ja ulkoinen hiiri käyttöön. Todella harmillinen vika korjautui Fujitsu Siemensissä.

      • Dell 25

        Sama ongelma täällä. Kone Dell. siis ulkoinen hiiri käyttöön? onko muita korjausehdotuksia. Olen myös varonut osumasta hiireen. Ei johdu siitä. Varsinkin kun kirjoitan nopeasti ja on kiiire, ongelmia tulee aivan varmast.


      • väpätystäväpätystä
        Dell 25 kirjoitti:

        Sama ongelma täällä. Kone Dell. siis ulkoinen hiiri käyttöön? onko muita korjausehdotuksia. Olen myös varonut osumasta hiireen. Ei johdu siitä. Varsinkin kun kirjoitan nopeasti ja on kiiire, ongelmia tulee aivan varmast.

        Mulla on korjaantunut hieman, kun olen vaihtanut toisen tulostimen oletukseksi. Muistaakseni ongelma on korjaantunut myös kun olen poistanut tehtävienhallinassa taustatulostuksen. Jotenkin se tohon tulostushommaan liittyy toi kursorin väpätys. Eikä Microsoft tee asialle tietenkään mitään??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe