Ei se nyt lopultakaan mikään ihme ole, että Erkon lehdet vihaavat keskustaa.
Kun tiedämme millaisen kiinteistömassan Sanoma oy Helsingissä omistaa, niin ei tarvi olla mikään suuri nero tajutakseen, mistä kenkä puristaa.
Onhan selvää, että Sanoma oy, kuten muutkin kiinteistökeinottelijat hyötyy jos maata hallitsee sellaiset poliittiset voimat, jotka haluaa keskittää koko väestön Helsinkiin.
Kiinteistöpisnes pyörii kivasti kun on kova pula asunnoista, liikehuoneistoista jne.
Että kun luette Hesarista ja Iltasanomista keskustaa käsitteleviä juttuja, niin ottakaapa tämä seikka huomioon.
Keskusta Hesarin hampaissa
8
221
Vastaukset
- Keskitie
Sehän on ollut jo pitkään tiedossa, että Helsinkikeskeinen valtamedia mm Hesari, ilta-Sanomat ym harjoittaa yksisilmäisen keskustavastaista propagandaa.
Mutta mitä enemmän harjoittavat keskustavastaista propagandaa, sitä suuremmalla syyllä tulen myös seuraavissa vaaleissa äänestämään Keskustaa sillä:
MINUA EI MANIPULOIDA!!!!!!!- Ilkkaa
Jep, lue sinä vain Ilkkaa.
- adf
Ilkkaa kirjoitti:
Jep, lue sinä vain Ilkkaa.
Ero on siinä, että kaikki tietää, että Ilkka on kepulainen lehti. Lehti myöntää sen reilusti itsekkin. Miksi hesari ei suoraan voisi myöntää nuolevansa sossuja?? Ei taida uskaltaa sillä lukijamäärät romahtaisivat..
- ???
adf kirjoitti:
Ero on siinä, että kaikki tietää, että Ilkka on kepulainen lehti. Lehti myöntää sen reilusti itsekkin. Miksi hesari ei suoraan voisi myöntää nuolevansa sossuja?? Ei taida uskaltaa sillä lukijamäärät romahtaisivat..
Meinaan tämä ilkka aikanaan. Tuli tunnetuksi siitä, että yritti mollata Heikki Ylikangasta, jonka kirjoittamat kirjat eivät olleet keskustalaisille mieluisia.
Tässä vielä linkki tunnetusti luotettaviin Kepulaisiin. http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=110&conference=666&posting=22000000001080495
- Keskitie
Se tiedetään, että Helsinkikeskeinen valtamedia (Hesari, ilta-sanomat ym) on sairaalloisen yksisilmäisen, jopa vainoharhaisen keskustavastaisia.
Kuitenkin mitä enemmän valtamedia syöttää keskusta-vastaista propagandaansa sitä suuremmalla syyllä tulen myös seuraavissa vaaleissa äänestämään keskustaa sillä:
MINUA EI MANIPUOLOIDA!! - Keskitie
Se tiedetään, että Helsinkikeskeinen valtamedia (Hesari, ilta-sanomat ym) on sairaalloisen yksisilmäisen, jopa vainoharhaisen keskustavastaisia.
Kuitenkin mitä enemmän valtamedia syöttää keskusta-vastaista propagandaansa sitä suuremmalla syyllä tulen myös seuraavissa vaaleissa äänestämään keskustaa sillä:
MINUA EI MANIPUOLOIDA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872