Kuka on menos kattoo tai kuka on jo nähnyt?
Pirates of Carribean
6
439
Vastaukset
- silva
Näin ennakkoon, tyypillistä disneytä, alkoi hyvin mutta venyi liian pitkäksi. Johnny Depp on loistava ja Orlando Bloom ei jää yhtään huonommaksi. Elokuvan juono pomppii liikaa edes takaisin, mutta erikoistehosteet mukavaa katsottavaa.
- Merirosvo
Näin yöennakkonäytöksen tennarissa.Kannattaa mennä katsomaan oma mielipiteeni.Kaikilla omat mielipiteet
- Orli 4ever
kattomaan.. Ihan varmasti =)
Vaikka 100 ihmistä estäis =D - jamaica
Ei ole rahantuhlausta mennä kattomaan sitä leffaa, jos ei pidä tarinasta on ainakin miellyttävää katseltavaa ;) (Orli ja Johnny *hehee*)
- Helmi
Näin leffan ja suorastaan hurmos-tilassa kävelin teatterista leffan loputtua... Olin sanaton, en osannut pukea sanoiksi positiivisia tuntemuksiani elokuvan suhteen...
Oon pienestä asti pitänyt merirosvo-taruista ja tämä elokuva oli täyttä tavaraa!!
Pitäkää mua vaikka romantikko-hömppänä, mutta elokuva oli loistava!!! ;o)- Merimakkara
...se oli upea elokuva! En uskonut, että voisin mennä näin sekaisin LEFFASTA, silmät seisoo vieläki päässä...en voi muuta sanoa, kun että Captain Jack Sparrow on kyllä mun mielestä aikamme paras roolihahmo! Siinä vasta ihana mies... siihen kun lisää laivoja, merta ja kuunpaistetta, niin olin myyty.
Ehkä mulle on pienenä luettu liikaa satuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770