Otetaan vastaan: Erilaisia lemmikkitarvikkeita!

mimi

Otan vastaan erilaisia lemmikkieläintarvikkeita. Kaikki akvaarioihin, jyrsijöihin, kissoihin ja lintuihin liittyvät tavarat on tervetulleita :) Siis tosiaan kaikkea saa ainakin yrittää tarjota, etusijoilla on häkit, dunat, akvaariot (akvaariosta voin kunnon ja iän mukaan maksaa vähäsen) ja kissojen valjaat pikkutarvikkeet, eläinjulisteet. Kajaani.
Ps. tavaroiden ei todellakaan ole pakko olla hyväkuntoisia!

12

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Otan vastaan kaikkea mukavaa. Koruja, kaukoputkia, ilmaisia lounaita, uusia autoja ja ulkomaanmatkoja.

Kotimaanmatkojakin saa yrittää tarjota ja omakotitalosta saatan vähän maksaakin, riippuen siitä onko pääkaupunkiseudulla vai ei...

• mimi

No ei tarvi tulla toisten ilmoituksia arvostelemaan >:( Kai sinulla nyt on parempaakin tekemistä... saahan sitä aina yrittää kysyä ilman että tulee aina joku valittamaan! Siitä vaan jos haluut kaukoputkia ja koruja ilmaseks pyydellä, en mäkään tuu valittamaan...! ärsyttää tämä palsta kun aina tullaan haukkumaan kirjotti sitten ihan mitä tahansa. Ajattelinpahan vaan laittaa tällasen ilmtuksen että jos joku on vaikka totaalisen kyllästynyt harrastukseensa ja haluaa esim päästä eroon jostain vanhasta romuakvaariosta joka joutais melkein kaatopaikalle eikä kukaan sitä tahtois niin minä voisin ottaa sen!!! Olisipahan ainakin käyttöö ettei hukkaan menisi. Veikkaampa että sinä joka ton haukkuviestin kirjotit on joku maailmalle jurppiintunu kakara joka esittää kovista...!! Kuule ei tarvi tulla upporikkaitten arvostelemaan jos kerran itsellä on rahaa kaiken maailman hienouksia ostaa! Vai pitäskö tässä mennä kaatopaikat tonkimaan että saisi olla eläinten parissa, ja tuskimpa ihminen heti vararikkoon joutuu jos esim. pikku julisteen lahjottaa! Ärsyttää tollaset tyhjästä nipottajat! Jos sulla ei oo mitään mitä lahjottaa niin ei tarvitse kommentoida kiitos.

• minä
        mimi kirjoitti:

No ei tarvi tulla toisten ilmoituksia arvostelemaan >:( Kai sinulla nyt on parempaakin tekemistä... saahan sitä aina yrittää kysyä ilman että tulee aina joku valittamaan! Siitä vaan jos haluut kaukoputkia ja koruja ilmaseks pyydellä, en mäkään tuu valittamaan...! ärsyttää tämä palsta kun aina tullaan haukkumaan kirjotti sitten ihan mitä tahansa. Ajattelinpahan vaan laittaa tällasen ilmtuksen että jos joku on vaikka totaalisen kyllästynyt harrastukseensa ja haluaa esim päästä eroon jostain vanhasta romuakvaariosta joka joutais melkein kaatopaikalle eikä kukaan sitä tahtois niin minä voisin ottaa sen!!! Olisipahan ainakin käyttöö ettei hukkaan menisi. Veikkaampa että sinä joka ton haukkuviestin kirjotit on joku maailmalle jurppiintunu kakara joka esittää kovista...!! Kuule ei tarvi tulla upporikkaitten arvostelemaan jos kerran itsellä on rahaa kaiken maailman hienouksia ostaa! Vai pitäskö tässä mennä kaatopaikat tonkimaan että saisi olla eläinten parissa, ja tuskimpa ihminen heti vararikkoon joutuu jos esim. pikku julisteen lahjottaa! Ärsyttää tollaset tyhjästä nipottajat! Jos sulla ei oo mitään mitä lahjottaa niin ei tarvitse kommentoida kiitos.

No, käsittääkseni juuri haukuit minut siitä, että pyydän tavaraa ilmaiseksi. Minähän en niin kohdallasi tehnyt, vaan ajattelin vain laittaa oman pyyntöni tähän samaan, turha sitä nyt erikseen kahta otsikkoa tekemään. Voihan joku upporikas olla kyllästynyt tavaroihinsa, vai pitäiskö minun sinun sijassasi mennä kaatopaikalle tonkimaan jos tahdon luksusta elämääni?

Kukahan tässä nyt ilkeä oli?

• Ilmaiseksi
        minä kirjoitti:

No, käsittääkseni juuri haukuit minut siitä, että pyydän tavaraa ilmaiseksi. Minähän en niin kohdallasi tehnyt, vaan ajattelin vain laittaa oman pyyntöni tähän samaan, turha sitä nyt erikseen kahta otsikkoa tekemään. Voihan joku upporikas olla kyllästynyt tavaroihinsa, vai pitäiskö minun sinun sijassasi mennä kaatopaikalle tonkimaan jos tahdon luksusta elämääni?

Kukahan tässä nyt ilkeä oli?

Poytatietokone(monitori,nappis,hiiri,keskusyksikko),oli toi senverta vakuuttava toive!Talla kertaa tarjolla ei ole matkoja mutta ehka ensi kerralla?Sun vastineet oli kertkaikkisen hupaisat..
        Kuljetuksen saat hoitaa itse mutta ota yhteys meidan sahkopostiin jos tietokoneen haluat, seon taysin toimiva!!Taitaa olla siela sisalla paljon ohjelmiakin:-)

• Mina
        Ilmaiseksi kirjoitti:

Poytatietokone(monitori,nappis,hiiri,keskusyksikko),oli toi senverta vakuuttava toive!Talla kertaa tarjolla ei ole matkoja mutta ehka ensi kerralla?Sun vastineet oli kertkaikkisen hupaisat..
        Kuljetuksen saat hoitaa itse mutta ota yhteys meidan sahkopostiin jos tietokoneen haluat, seon taysin toimiva!!Taitaa olla siela sisalla paljon ohjelmiakin:-)

Se sahkopostiosoite oli [email protected] kun ei sita meidan ed.viestissa nakyny!

• hope

Kun vaan onnellinen olla saisin, en muuta tarviis...sekin vaan on liikaa pyydetty!

• minä
        Mina kirjoitti:

Se sahkopostiosoite oli [email protected] kun ei sita meidan ed.viestissa nakyny!

Kiitän kauniisti, mutta tietokone minulla on jo, enkä näe tarpeelliseksi haalia tavaraa, jota en tarvitse. materialismi on ihan sukasta. Kiitos kuitenkin, pelastit päiväni.

• Mina myos
        minä kirjoitti:

Kiitän kauniisti, mutta tietokone minulla on jo, enkä näe tarpeelliseksi haalia tavaraa, jota en tarvitse. materialismi on ihan sukasta. Kiitos kuitenkin, pelastit päiväni.

siis todella hauska seurata keskustelun taman kulkua!Sita ei aina naista voi sanoa..
        Otan yhteytta jos autoja lahjoitettavia eteeni ilmenee:-)Kaikkea hyvaa "mina" sinulle.Saali ettet tietokonetta tarvinnut mutta onnen taidat saada hakemattakin,onhan se jo tassa!Palataan

• minä
        Mina myos kirjoitti:

siis todella hauska seurata keskustelun taman kulkua!Sita ei aina naista voi sanoa..
        Otan yhteytta jos autoja lahjoitettavia eteeni ilmenee:-)Kaikkea hyvaa "mina" sinulle.Saali ettet tietokonetta tarvinnut mutta onnen taidat saada hakemattakin,onhan se jo tassa!Palataan

Minulla olisi muuten ylimääräisiä pisteitä kirjaimien päälle. Mihin ihmeeseen olet omasi hukannut? :)

• Mina
        minä kirjoitti:

Minulla olisi muuten ylimääräisiä pisteitä kirjaimien päälle. Mihin ihmeeseen olet omasi hukannut? :)

Kas, koneeni olen Singaporesta ostannut ja kaukoita-koneissa ei, yllattavaa mutta totta, ole a 'with dots" tai o "with dots" laisinkaan!Kai niita muuten kayttaisin mutta tarkeintahan on paasta sanomaan, vai mita?

• mimi
        hope kirjoitti:

Kun vaan onnellinen olla saisin, en muuta tarviis...sekin vaan on liikaa pyydetty!

Sanonpa nyt ihan täsä palstalla... Kiitos tarjouksesta, mutta sain ostin jo lähempää n. 70 litraisen altaan joten ei enää tarvetta.

• *FullMoon*

Moikka!!
      Mulla ois myytävänä 60 litranen akvaario,mukana tulee suodatin,hiekka,taustakuva ja lämmitin...Hintaa ois 50e. Asustaa 014-arealla.
      Meilaa jos [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4774
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      108
      2220
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1258
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1246
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      493
      1059
    Aihe