Hyvä nettikauppa

Nimetön

Mikähän olisi hyvä nettikauppa-ohjelmisto? Net shop pro vaikuttaa erittäin pätevältä, eikä tarvitse maksaa kuin kerran, mutta hinta on jotain 400-600.. Onko todella niin että kannattaa maksaa tuo 600 vai löytyykö halvempia kertamaksettavia verkkokauppa-ohjelmistoja? Eihän tuo paljoa loppujenlopuksi ole kun kerran vaan maksetaan, mutta tuli vaan mieleen kysyä ennenkuin suinpäin säntää makselemaan tuollaisia summia..

6

2917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joomla ja virtuemart

jos kaupassasi ei ole kauheasti variaatioita tuotteista. Joomla ja virtuemart on ilmaisia ja helppoja käyttää.

• aloittaja:

Noissa ei taida saada missään verkkopankkimaksamista verkkokauppaan kuitenkaan? Onko nyt niin, että halutakseni verkkopankkimaksamisen, minun on maksettava tuo 600 euroa? Vai löytyykö edullisempia, varteenotettavia vaihtoehtoja?

Joskus noita nettikauppaohjelmistoja tutkin enemmänkin ja silloinkin parhaalta näytti tuo net shop pro. Muitakin ihan päteviä ohjelmistoja löytyy, mutta niissä taitaa olla lähes kaikissa, ainakin minulle vastaan tulleissa, kk-maksu. Kk-maksu tulee pidemmällä aikavälillä kallimmaksi, kun tarkoitus on kuitenkin pyörittää nettikauppaa todella pitkään.

Kiitos noista kahdesta ohjelmistosta, ja kiitos kaikille jotka vielä ehdottavat muitakin ohjelmistoja. Myös käyttökokemukset ovat erittäin tervetulleita. Harmi kun tuosta otsikosta tuli hieman epämääräinen.

• Makke32
        aloittaja: kirjoitti:

Noissa ei taida saada missään verkkopankkimaksamista verkkokauppaan kuitenkaan? Onko nyt niin, että halutakseni verkkopankkimaksamisen, minun on maksettava tuo 600 euroa? Vai löytyykö edullisempia, varteenotettavia vaihtoehtoja?

Joskus noita nettikauppaohjelmistoja tutkin enemmänkin ja silloinkin parhaalta näytti tuo net shop pro. Muitakin ihan päteviä ohjelmistoja löytyy, mutta niissä taitaa olla lähes kaikissa, ainakin minulle vastaan tulleissa, kk-maksu. Kk-maksu tulee pidemmällä aikavälillä kallimmaksi, kun tarkoitus on kuitenkin pyörittää nettikauppaa todella pitkään.

Kiitos noista kahdesta ohjelmistosta, ja kiitos kaikille jotka vielä ehdottavat muitakin ohjelmistoja. Myös käyttökokemukset ovat erittäin tervetulleita. Harmi kun tuosta otsikosta tuli hieman epämääräinen.

Suosittelen tekemään Joomlal verkkokaupan ja mitä verkkomaksuihin tulee,niin joudut tekemään pankkien kans erillisen sopimuksen mikä tuo lisäkuluja.

• Joomlan käyttäjä
        aloittaja: kirjoitti:

Saa kaikki verkkomaksut mitä haluaa, sopimukset on vain tehtävä pankkien kanssa. Kannattaa tosin miettiä etukäteen tarvitseeko tosiaan tuota verkkopankkimaksumahdollisuutta, koska itselläni (verkkovaatekauppa) se ei ole kannattanut. Kaikki haluavat kuitenkin maksaa tilisiirrolla ja maksan kuukaudessa kolmen verkkopainikkeen maksuja yhteensä n.60€ melkeinpä turhaan. Lisäksi aloitusmaksut on kovat noissa verkkopainikkeissa.

• --------------------------

Joomla ja Virtuemart -yhdistelmä sinänsä on ilmainen jos itse asennat ja teet ulkoasun. En tiedä kannattaako itse kuitenkaan sitä tehdä jos ei osaamista siihen löydy. Virtuemartiin on kuitenkin saatavilla verkkomaksupainikkeet, mutta se maksaa vähän.

Tsekkaa vaikka täältä: http://www.aivomatic.com/virtuemart/suomen-verkkomaksut/svmvm/

• brave2015

Suomen Verkkomaksut = payrtail ja kohta = nets kautta saa kaikki pankki ja luottokorit. maksu on 73 €/kk.
      Luotto ja pankkikortit on välttämättömyys. Meillä 80 % maksetaan näillä.
      Nyt siellä on myös laskutus ja osamaksu mahdollisuus.

checit yms on halvempia, mutta en ole tutustunut niiden ominaisuuksiin.

Minulla on käytössä clowershop ja nyt yritän päättää jatkanko tällä vai vaihdanko toiseen tuotteeseen . (Clower-shop on nyt pilvipalvelu tai sen tyyppinen ja omat special-koodatukset on rajoitetumpia. Harvat kuitenkaan tarvii sellaisia.)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3810
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2017
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      544
      1617
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1288
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1087
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      798
    Aihe