Hyvä nettikauppa

Nimetön

Mikähän olisi hyvä nettikauppa-ohjelmisto? Net shop pro vaikuttaa erittäin pätevältä, eikä tarvitse maksaa kuin kerran, mutta hinta on jotain 400-600.. Onko todella niin että kannattaa maksaa tuo 600 vai löytyykö halvempia kertamaksettavia verkkokauppa-ohjelmistoja? Eihän tuo paljoa loppujenlopuksi ole kun kerran vaan maksetaan, mutta tuli vaan mieleen kysyä ennenkuin suinpäin säntää makselemaan tuollaisia summia..

6

3027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joomla ja virtuemart

      jos kaupassasi ei ole kauheasti variaatioita tuotteista. Joomla ja virtuemart on ilmaisia ja helppoja käyttää.

      • aloittaja:

        Noissa ei taida saada missään verkkopankkimaksamista verkkokauppaan kuitenkaan? Onko nyt niin, että halutakseni verkkopankkimaksamisen, minun on maksettava tuo 600 euroa? Vai löytyykö edullisempia, varteenotettavia vaihtoehtoja?

        Joskus noita nettikauppaohjelmistoja tutkin enemmänkin ja silloinkin parhaalta näytti tuo net shop pro. Muitakin ihan päteviä ohjelmistoja löytyy, mutta niissä taitaa olla lähes kaikissa, ainakin minulle vastaan tulleissa, kk-maksu. Kk-maksu tulee pidemmällä aikavälillä kallimmaksi, kun tarkoitus on kuitenkin pyörittää nettikauppaa todella pitkään.

        Kiitos noista kahdesta ohjelmistosta, ja kiitos kaikille jotka vielä ehdottavat muitakin ohjelmistoja. Myös käyttökokemukset ovat erittäin tervetulleita. Harmi kun tuosta otsikosta tuli hieman epämääräinen.


      • Makke32
        aloittaja: kirjoitti:

        Noissa ei taida saada missään verkkopankkimaksamista verkkokauppaan kuitenkaan? Onko nyt niin, että halutakseni verkkopankkimaksamisen, minun on maksettava tuo 600 euroa? Vai löytyykö edullisempia, varteenotettavia vaihtoehtoja?

        Joskus noita nettikauppaohjelmistoja tutkin enemmänkin ja silloinkin parhaalta näytti tuo net shop pro. Muitakin ihan päteviä ohjelmistoja löytyy, mutta niissä taitaa olla lähes kaikissa, ainakin minulle vastaan tulleissa, kk-maksu. Kk-maksu tulee pidemmällä aikavälillä kallimmaksi, kun tarkoitus on kuitenkin pyörittää nettikauppaa todella pitkään.

        Kiitos noista kahdesta ohjelmistosta, ja kiitos kaikille jotka vielä ehdottavat muitakin ohjelmistoja. Myös käyttökokemukset ovat erittäin tervetulleita. Harmi kun tuosta otsikosta tuli hieman epämääräinen.

        Suosittelen tekemään Joomlal verkkokaupan ja mitä verkkomaksuihin tulee,niin joudut tekemään pankkien kans erillisen sopimuksen mikä tuo lisäkuluja.


      • Joomlan käyttäjä
        aloittaja: kirjoitti:

        Noissa ei taida saada missään verkkopankkimaksamista verkkokauppaan kuitenkaan? Onko nyt niin, että halutakseni verkkopankkimaksamisen, minun on maksettava tuo 600 euroa? Vai löytyykö edullisempia, varteenotettavia vaihtoehtoja?

        Joskus noita nettikauppaohjelmistoja tutkin enemmänkin ja silloinkin parhaalta näytti tuo net shop pro. Muitakin ihan päteviä ohjelmistoja löytyy, mutta niissä taitaa olla lähes kaikissa, ainakin minulle vastaan tulleissa, kk-maksu. Kk-maksu tulee pidemmällä aikavälillä kallimmaksi, kun tarkoitus on kuitenkin pyörittää nettikauppaa todella pitkään.

        Kiitos noista kahdesta ohjelmistosta, ja kiitos kaikille jotka vielä ehdottavat muitakin ohjelmistoja. Myös käyttökokemukset ovat erittäin tervetulleita. Harmi kun tuosta otsikosta tuli hieman epämääräinen.

        Saa kaikki verkkomaksut mitä haluaa, sopimukset on vain tehtävä pankkien kanssa. Kannattaa tosin miettiä etukäteen tarvitseeko tosiaan tuota verkkopankkimaksumahdollisuutta, koska itselläni (verkkovaatekauppa) se ei ole kannattanut. Kaikki haluavat kuitenkin maksaa tilisiirrolla ja maksan kuukaudessa kolmen verkkopainikkeen maksuja yhteensä n.60€ melkeinpä turhaan. Lisäksi aloitusmaksut on kovat noissa verkkopainikkeissa.


    • --------------------------

      Joomla ja Virtuemart -yhdistelmä sinänsä on ilmainen jos itse asennat ja teet ulkoasun. En tiedä kannattaako itse kuitenkaan sitä tehdä jos ei osaamista siihen löydy. Virtuemartiin on kuitenkin saatavilla verkkomaksupainikkeet, mutta se maksaa vähän.

      Tsekkaa vaikka täältä: http://www.aivomatic.com/virtuemart/suomen-verkkomaksut/svmvm/

    • brave2015

      Suomen Verkkomaksut = payrtail ja kohta = nets kautta saa kaikki pankki ja luottokorit. maksu on 73 €/kk.
      Luotto ja pankkikortit on välttämättömyys. Meillä 80 % maksetaan näillä.
      Nyt siellä on myös laskutus ja osamaksu mahdollisuus.

      checit yms on halvempia, mutta en ole tutustunut niiden ominaisuuksiin.

      Minulla on käytössä clowershop ja nyt yritän päättää jatkanko tällä vai vaihdanko toiseen tuotteeseen . (Clower-shop on nyt pilvipalvelu tai sen tyyppinen ja omat special-koodatukset on rajoitetumpia. Harvat kuitenkaan tarvii sellaisia.)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe