Mikä hinnaksi??!

JuupaJuu

Nii sitä minä vaan että paljonko nykyään "saa" pyytää 250l:n akvaariosta? itse kunnostettu kun pohja ei kestänyt,kuitenkin nyt varmaa laatua,toiminut moitteetta 3vuotta ja muutenkin moitteettomassa kunnossa..(!!!!)
siihen kun sitten lisätään vielä se lämmitin jonka alkuperäis hinta on 37e ja suodatin joka maksaa jotakin oisko 30-40e... ja sorat..
mikä ois sopiva hinta tälläselle paketille...??
suodatin ollut käytössä n.2,5v
lämmitin ollut käytössä n.2v

9

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e.e.

Millainen on suodatin jonka saa noin halvalla? Katsoppa sen suodattimen kyljestä merkki ja se, kuinka monta litraa tunnissa kierrättää. Jos suodatin on ihan huono, siitä ei voi hintaa paljoa pyytää. Muutoin n. euro/litra akvaariosta jossa on varusteet. Hyvät varusteet sitten taas hieman nostaa hintaa. Entä tuleeko kauppaan jalusta? Entä valaisin?

• JuupaJuu

En saanut muuta tietoa irti siitä suodattimesta kuin nämä: (en kyllä sitten tiedä että onko nämä mitenkään avuksi,mutta en minä muutenkaan niistä mitään älyä) näin luki kyljessä:RFPH M1(c) 230-240V ~ 50Hz 7W..... sellasta...
        siinä ei lukenut mitään litroista eikä mitään.. mutta oli siinä 2 vesi pisaran kuvaa.. mutta edelleenkään en oikeastaan tiedä yhtään mistä puhun..suodattimet ei ole mun alaa...
        ei tule jalustaa,eikä valaisinta.. auttaako yhtään nämä?

• Ruusunen

Missähänpäin suomea sinä ja akvaario asutte?
      Että kannattaako tulla kovin kaukaa hakemaan.
      Tarjoaisin 100 euroa.

• JuupaJuu

Oulunläänissä vaalassa... ja kyllä mä ajattelin pyytää vähän enemmän kuin 100.. ku on akvaarion kokokin jo aika iso niin sillee...

• Tahtoo ostaa

Tarjoaisin 75 euroa.

• JuupaJuu

Pyytäisin kyllä aika paljon enemmän,minun mielestä tuo on melkein loukkaus kun niin isosta akvaariosta noin vähän oltas maksamassa.. niinkuin yhdessä vastanneiden viestissä luki että euro/litra... et hu hu...!

• kirjoplaty
        JuupaJuu kirjoitti:

Pyytäisin kyllä aika paljon enemmän,minun mielestä tuo on melkein loukkaus kun niin isosta akvaariosta noin vähän oltas maksamassa.. niinkuin yhdessä vastanneiden viestissä luki että euro/litra... et hu hu...!

minulle myytiin 100 l akvaario, siinä oli loisteputkivalaisin, suodatin, soraa ja jotain muita akvaarion koristeita. maksoi yht. 300 mk, eli 50 e. myöhemmin mittailin akvan, paljastui että akva olikin vain 88 litrainen. kannattaa pyytää kunnon hinta. kannattaa muuten miettiä, mitä akvaario maksoi ostettaessa, ja pudottaa siitä vähän, sillä onhan se ollut kuitenkin käytössä.

• e.e.
        JuupaJuu kirjoitti:

Jos valaisinta ja jalustaa ei tule, en usko että saat siitä enempi kuin sen 250 euroa eli "euro per litra". Olen seurannut markkinoita monessa paikkaa ja tuo on aika keskimääräinen hinta mitä voi pyytää. Sitäpaitsi suodattimesi kuulostaa sellaiselta millä voi heittää vesilintua! Tuskin se kierrättää altaan vesimäärän suositeltavat 5 kertaa tunnissa, vai? Harvemmin noin isossa edes sisäsuodattimella pärjää.

• Miimu

Kokeilisin kaupata tuota aqua-webissä, siellä on kuitenkin aika paljon populaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5305
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      53
      1857
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      136
      1707
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1619
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1385
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1250
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      26
      1249
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1077
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1028
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      877
    Aihe