HIRVEETÄ!!!

hyiohyiyiyiyiyi

http://www.mikseri.net/player/player.php?newsession=1&type=4¶meter=32942

Kuunnelkaa, toi tyttö joka lulaa on Anna Abreu.

Tuo Annan laulu kuulostaa ihan hirveeltä!

Huutaa vaan ja ei osaa lausua suomea, ässät suhisee :S

105

3217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna laulaa hienosti!

      Kiitos vihjeestä. Tämä oli kiva yllätys. Anna laulaa upeasti! Hauska kuulla Annan laulavan taas suomeksikin.

      Kiitos Last K:lle mukavasta yhteistyöstä Annan kanssa.

    • voi hirvitys

      Ei voi olla Anna, eihän? Oikeasti toi oli surkea biisi ja just se nainen lauloi huonosti. Mutta sehän ei ole Anna Abreu.

      • KAMALAAKAMALAA

        On tuo Anna Sbreu, koska Anna on laulanut 2 biisiä
        Tommosta paskaa :D Ainaki kaikki Annafanit sanoo että Anna lulaa tossa, ja kyllä tuo sen verran hirveeltä kuulostaa, että ei ole ihme vaikka tuo olisikin Anna...

        Miten jollakin tytöllä voi olla noin miesmäinen ääni?? ;S

        En kyllä tykää yhtään Annasta,Annalla on tosi epäpuhdas ääni...


      • Minulle hyvä mieli Annan ka...
        KAMALAAKAMALAA kirjoitti:

        On tuo Anna Sbreu, koska Anna on laulanut 2 biisiä
        Tommosta paskaa :D Ainaki kaikki Annafanit sanoo että Anna lulaa tossa, ja kyllä tuo sen verran hirveeltä kuulostaa, että ei ole ihme vaikka tuo olisikin Anna...

        Miten jollakin tytöllä voi olla noin miesmäinen ääni?? ;S

        En kyllä tykää yhtään Annasta,Annalla on tosi epäpuhdas ääni...

        Tuliko hyvä mieli, kun pääsit haukkumaan jota kuta? Eli tässä tapauksessa Annaa.

        Minusta on outoa, että jotkut saavat iloa moisten roskaviestien kirjoittamisesta. Minä saan puolestaniu iloa vaikka kuuntelemalla Annan kaunista laulua.


      • ja muustakin
        KAMALAAKAMALAA kirjoitti:

        On tuo Anna Sbreu, koska Anna on laulanut 2 biisiä
        Tommosta paskaa :D Ainaki kaikki Annafanit sanoo että Anna lulaa tossa, ja kyllä tuo sen verran hirveeltä kuulostaa, että ei ole ihme vaikka tuo olisikin Anna...

        Miten jollakin tytöllä voi olla noin miesmäinen ääni?? ;S

        En kyllä tykää yhtään Annasta,Annalla on tosi epäpuhdas ääni...

        Mä olen ollut kokoajan siinä uskossa, että Annan ensimmäisiä äänityksiä on olleet idols vedot. Mä en tiennyt, että sillä on kokemusta aiemmin. Olisi ehkä vaikuttanut hänen taitojensa arviointiin.

        Tosta kappaleesta, jos se nyt sitten on Anna, niin varsinkin laulu lopussa on todella surkeaa. Mitäköhän muuta Annasta paljastuu? Nyt alkoi vissiin luurangot kolista kaapista ulos?

        olen pettynyt.


      • Raskasta on elämäsi
        ja muustakin kirjoitti:

        Mä olen ollut kokoajan siinä uskossa, että Annan ensimmäisiä äänityksiä on olleet idols vedot. Mä en tiennyt, että sillä on kokemusta aiemmin. Olisi ehkä vaikuttanut hänen taitojensa arviointiin.

        Tosta kappaleesta, jos se nyt sitten on Anna, niin varsinkin laulu lopussa on todella surkeaa. Mitäköhän muuta Annasta paljastuu? Nyt alkoi vissiin luurangot kolista kaapista ulos?

        olen pettynyt.

        Vai olet pettynyt, jos joku on joskus laulanut nauhalle :)

        Sinäpä taidat pettyä aika usein elämässäsi.

        Mutta hienosti Anna kuitenkin laulaa - jos se siis on Anna. Jos ei ole, niin silti.


      • ole mitään hienoa
        Raskasta on elämäsi kirjoitti:

        Vai olet pettynyt, jos joku on joskus laulanut nauhalle :)

        Sinäpä taidat pettyä aika usein elämässäsi.

        Mutta hienosti Anna kuitenkin laulaa - jos se siis on Anna. Jos ei ole, niin silti.

        Tuo lauluhan ei ole hienoa, tai sitten kuulossani on pahasti vikaa. En usko, että Anna olisi tuosta ylpeä, jos siinä laulaisi.


      • silti tuottaa iloa!
        ole mitään hienoa kirjoitti:

        Tuo lauluhan ei ole hienoa, tai sitten kuulossani on pahasti vikaa. En usko, että Anna olisi tuosta ylpeä, jos siinä laulaisi.

        Voi, ei sen tarvitse maailman parasta ollakaan mutta silti se tuottaa iloa.

        Elämä on paljon hauskempaa, jos iloitsee kaikesta pienestäkin sen sijaan että etsii koko ajan asioita, joita saa pilkata.


      • ja oman mielipiteen
        silti tuottaa iloa! kirjoitti:

        Voi, ei sen tarvitse maailman parasta ollakaan mutta silti se tuottaa iloa.

        Elämä on paljon hauskempaa, jos iloitsee kaikesta pienestäkin sen sijaan että etsii koko ajan asioita, joita saa pilkata.

        Miten sitten kukakin asiat ymmärtää. Mielestäni, kun pilkataan, arvostellaan jotain muuta kuin itse asiaa.

        Se ei ole pilkkaamista, jos ilmaisee mielipiteensä jostain asiasta. Tässä tapauksessa, mielestäni Anna laulaa tuossa linkissä erittäin huonosti. Toivon tosiaan, ettei tuo ole Anna, ihan hänen itsensä vuoksi.


      • Sinä sanoit
        ja oman mielipiteen kirjoitti:

        Miten sitten kukakin asiat ymmärtää. Mielestäni, kun pilkataan, arvostellaan jotain muuta kuin itse asiaa.

        Se ei ole pilkkaamista, jos ilmaisee mielipiteensä jostain asiasta. Tässä tapauksessa, mielestäni Anna laulaa tuossa linkissä erittäin huonosti. Toivon tosiaan, ettei tuo ole Anna, ihan hänen itsensä vuoksi.

        En tiedä, kuka kirjoittaa mitäkin mutta seuraavat arviot eivät ole "mielipiteen esittämistä" vaan pilkkaamista:

        ---------------
        "Tommosta paskaa ja kyllä tuo sen verran hirveeltä kuulostaa, että ei ole ihme vaikka tuo olisikin Anna."

        "Annalla on tosi epäpuhdas ääni"

        "niin varsinkin laulu lopussa on todella surkeaa.

        "Mitäköhän muuta Annasta paljastuu? Nyt alkoi vissiin luurangot kolista kaapista ulos? "
        ---------------

        En minä tiedä varmuudella kuka siinä laulaa mutta hyvin laulaa joka tapauksessa. Ja sekös sinua harmittaa.


      • harmita mutta
        Sinä sanoit kirjoitti:

        En tiedä, kuka kirjoittaa mitäkin mutta seuraavat arviot eivät ole "mielipiteen esittämistä" vaan pilkkaamista:

        ---------------
        "Tommosta paskaa ja kyllä tuo sen verran hirveeltä kuulostaa, että ei ole ihme vaikka tuo olisikin Anna."

        "Annalla on tosi epäpuhdas ääni"

        "niin varsinkin laulu lopussa on todella surkeaa.

        "Mitäköhän muuta Annasta paljastuu? Nyt alkoi vissiin luurangot kolista kaapista ulos? "
        ---------------

        En minä tiedä varmuudella kuka siinä laulaa mutta hyvin laulaa joka tapauksessa. Ja sekös sinua harmittaa.

        Olen pahoillani Anna puolesta, jos hänestä leviää näin huonolaatuista materiaalia internetissä.

        "niin varsinkin laulu lopussa on todella surkeaa"

        Olen tämän kirjoituksen takana, ja mielestä näin on, niin miksi en voisi sitä kirjoittaa? Sen kuulee ihan selvästi, että ihan ei ole nuotit tai ainakaan laulutekniikka kohdallaan.

        "Mitäköhän muuta Annasta paljastuu? Nyt alkoi vissiin luurangot kolista kaapista ulos? "

        Tällä tarkoitan sitä, että Annan imago on niin puhtoinen ja kiltti, että se voi kärsiä pahoin pienestäkin. Media itsessään on armoton, kun sille tuulelle sattuu.

        En tiedä kuka laulaa, mutta toivottavasti se ei ole Anna Abreu. Tuo laulaja ei laula hyvin vaan todella heikkotasoisesti.

        PS: En ole mikään provoilia, vaan pidän Annasta ja hänen musiikistaan.


      • Anna-fanihan sinä
        harmita mutta kirjoitti:

        Olen pahoillani Anna puolesta, jos hänestä leviää näin huonolaatuista materiaalia internetissä.

        "niin varsinkin laulu lopussa on todella surkeaa"

        Olen tämän kirjoituksen takana, ja mielestä näin on, niin miksi en voisi sitä kirjoittaa? Sen kuulee ihan selvästi, että ihan ei ole nuotit tai ainakaan laulutekniikka kohdallaan.

        "Mitäköhän muuta Annasta paljastuu? Nyt alkoi vissiin luurangot kolista kaapista ulos? "

        Tällä tarkoitan sitä, että Annan imago on niin puhtoinen ja kiltti, että se voi kärsiä pahoin pienestäkin. Media itsessään on armoton, kun sille tuulelle sattuu.

        En tiedä kuka laulaa, mutta toivottavasti se ei ole Anna Abreu. Tuo laulaja ei laula hyvin vaan todella heikkotasoisesti.

        PS: En ole mikään provoilia, vaan pidän Annasta ja hänen musiikistaan.

        Tämä...

        "Mitäköhän muuta Annasta paljastuu? Nyt alkoi vissiin luurangot kolista kaapista ulos?"

        ..on aikamoisessa ristiriidassa tämän kanssa:

        "PS: En ole mikään provoilia, vaan pidän Annasta ja hänen musiikistaan. "

        Hieman provoilun puoleen kaikki kyllä viittaa. Hyvä yritys :)


      • ei tarvitse fanittaa
        Anna-fanihan sinä kirjoitti:

        Tämä...

        "Mitäköhän muuta Annasta paljastuu? Nyt alkoi vissiin luurangot kolista kaapista ulos?"

        ..on aikamoisessa ristiriidassa tämän kanssa:

        "PS: En ole mikään provoilia, vaan pidän Annasta ja hänen musiikistaan. "

        Hieman provoilun puoleen kaikki kyllä viittaa. Hyvä yritys :)

        Voihan jostain pitää, vaikka ei fanittaisikaan?

        Olen myös realisti ja pistää miettimään, kun jotain paljastuu, että tulee muutakin. Ehkä hieman pessimistinen näkemys, mutta näkemys sekin.


      • Niin se menee
        ei tarvitse fanittaa kirjoitti:

        Voihan jostain pitää, vaikka ei fanittaisikaan?

        Olen myös realisti ja pistää miettimään, kun jotain paljastuu, että tulee muutakin. Ehkä hieman pessimistinen näkemys, mutta näkemys sekin.

        Jos pidät jostakusta, et kirjoita hänestä näin ilman ensimmäistäkään syytä - vain oman houreisen mielikuvitukseksi varassa:

        "Mitäköhän muuta Annasta paljastuu? Nyt alkoi vissiin luurangot kolista kaapista ulos?"


      • jakeluun että
        Niin se menee kirjoitti:

        Jos pidät jostakusta, et kirjoita hänestä näin ilman ensimmäistäkään syytä - vain oman houreisen mielikuvitukseksi varassa:

        "Mitäköhän muuta Annasta paljastuu? Nyt alkoi vissiin luurangot kolista kaapista ulos?"

        Edelleenkään se, että pitää artistista ei tarkoita sitä, että kaikki siinä pitäisi olla hyvää, vai tarkoittaako?

        Se vaan on niin, että kun yksi asia paljastuu niin usein tulee muitakin. Ei toi kirjoitus tarkoita sitä, että toivoisin noin käyvän. Sehän on sinun tulkintaasi.

        Äläkä kirjoita käskymuodossa! On oikeasti erilaisia tapoja pitää jostain.

        Voisi keskittyä asiaan, eli mielestäni tuo pätkä minkä kuuntelin oli surkeaa kuunneltavaa. Ja toivon, ettei tuo ole Anna joka laulaa.

        Parempi keskittyä asioihin, eikä ammuskella toisia kirjoittajia.


      • "Pidän Annasta" -...
        jakeluun että kirjoitti:

        Edelleenkään se, että pitää artistista ei tarkoita sitä, että kaikki siinä pitäisi olla hyvää, vai tarkoittaako?

        Se vaan on niin, että kun yksi asia paljastuu niin usein tulee muitakin. Ei toi kirjoitus tarkoita sitä, että toivoisin noin käyvän. Sehän on sinun tulkintaasi.

        Äläkä kirjoita käskymuodossa! On oikeasti erilaisia tapoja pitää jostain.

        Voisi keskittyä asiaan, eli mielestäni tuo pätkä minkä kuuntelin oli surkeaa kuunneltavaa. Ja toivon, ettei tuo ole Anna joka laulaa.

        Parempi keskittyä asioihin, eikä ammuskella toisia kirjoittajia.

        Eikö mene jakeluun että on päivänselvää että olet vain surkea provoilija :)

        Kirjoitat sekavia jostakin Annan laulusta ja sitten kirjoitat näin:

        "Mitäköhän muuta Annasta paljastuu? Nyt alkoi vissiin luurangot kolista kaapista ulos?"

        Mitään ikäväähän Annasta ei ole paljastunut, joten tuollainen kysymys on siltäkin osin täysin naurettava.

        Ja sen jälkeen sanot pitäväsi Annasta :D

        Provoilija mikä provoilija.

        Et ole edes hauska.


      • noin vaikeaa
        silti tuottaa iloa! kirjoitti:

        Voi, ei sen tarvitse maailman parasta ollakaan mutta silti se tuottaa iloa.

        Elämä on paljon hauskempaa, jos iloitsee kaikesta pienestäkin sen sijaan että etsii koko ajan asioita, joita saa pilkata.

        ymmärtää!!!? Sieltä haetaan, joka pärjäisi kansainvälisesti. Eikä mitään himputin piipittäjää.

        Levy-yhtiön maskotti se on. Eihä sitä kukaan edes neuvo, miten esimerkiksi haastatteluissa toimitaan ja ite rupeaa pölöttämään D:

        Miten hän eroaa Koivusesta? Nooh:

        - Arilla on ns "bad boy maine" ellei lasketa Idols-Ari tai Hevi-Ari, josta hän haluaa nopeasti eroon.

        - Annalla on taas kiltin, neitsyt imago, johon nuoret helposti samaistuvat. Hmm...tuttu imago?

        Kumpikin jauhaa täyttä tyhjää haastatteluissa, vaikka oman levyn markkinointi tärkeää. Mut eipä ole vielä tulossa.


      • Aina mielenkiintoisia lausu...
        noin vaikeaa kirjoitti:

        ymmärtää!!!? Sieltä haetaan, joka pärjäisi kansainvälisesti. Eikä mitään himputin piipittäjää.

        Levy-yhtiön maskotti se on. Eihä sitä kukaan edes neuvo, miten esimerkiksi haastatteluissa toimitaan ja ite rupeaa pölöttämään D:

        Miten hän eroaa Koivusesta? Nooh:

        - Arilla on ns "bad boy maine" ellei lasketa Idols-Ari tai Hevi-Ari, josta hän haluaa nopeasti eroon.

        - Annalla on taas kiltin, neitsyt imago, johon nuoret helposti samaistuvat. Hmm...tuttu imago?

        Kumpikin jauhaa täyttä tyhjää haastatteluissa, vaikka oman levyn markkinointi tärkeää. Mut eipä ole vielä tulossa.

        > Eihä sitä kukaan edes neuvo, miten esimerkiksi
        > haastatteluissa toimitaan ja ite rupeaa
        > pölöttämään D:

        No kerropa, missä haastattelussa Anna on "pölöttänyt" jotakin turhaa? Todellisuudessa Anna voisi kouluttaa Suomen rock-miehiä siitä kuinka haastatteluissa toimitaan.

        > - Arilla on ns "bad boy maine"

        Eli tilanne 1-0 Annalle.

        > - Annalla on taas kiltin, neitsyt imago, johon
        > nuoret helposti samaistuvat.

        Eli 2-0 Annalle.

        > Kumpikin jauhaa täyttä tyhjää haastatteluissa,

        Anna ei jauha koskaan mitään tyhjää vaan hänen haastattelunsa ovat aina antoisia. Ari muiden rock-miesten tapaan ei tosiaankaan sano useinkaan mitään haastatteluissa.

        Eli 3-0 Annalle.


      • ei kysymystäkään
        Aina mielenkiintoisia lausu... kirjoitti:

        > Eihä sitä kukaan edes neuvo, miten esimerkiksi
        > haastatteluissa toimitaan ja ite rupeaa
        > pölöttämään D:

        No kerropa, missä haastattelussa Anna on "pölöttänyt" jotakin turhaa? Todellisuudessa Anna voisi kouluttaa Suomen rock-miehiä siitä kuinka haastatteluissa toimitaan.

        > - Arilla on ns "bad boy maine"

        Eli tilanne 1-0 Annalle.

        > - Annalla on taas kiltin, neitsyt imago, johon
        > nuoret helposti samaistuvat.

        Eli 2-0 Annalle.

        > Kumpikin jauhaa täyttä tyhjää haastatteluissa,

        Anna ei jauha koskaan mitään tyhjää vaan hänen haastattelunsa ovat aina antoisia. Ari muiden rock-miesten tapaan ei tosiaankaan sano useinkaan mitään haastatteluissa.

        Eli 3-0 Annalle.

        Tietenkin mikä ketäkin haastatteluissa kiinnostaa. Mä en ole kiinnostunut artistin yksityiselämästä tms, vaan mua kiinnostaa musiikki.

        En ole yhtään musiikkiin, sen tekemiseen tms liittyvää haastattelua Annalta nähnyt. Ainoa tulee mieleen joku viihdeuutisten pläjäys, jossa Anna sanoo, ettei hänellä ole hajuakaan laulutekniikasta.

        Ari sen sijaan on erittäin paljon puhunut eri musiikista ja musiikin rakenteista yms. Esimerkiksi radiohaastatteluissa ylex tms tämä on tullut selkeästi esille.


      • En minä jaksaisi lukea
        ei kysymystäkään kirjoitti:

        Tietenkin mikä ketäkin haastatteluissa kiinnostaa. Mä en ole kiinnostunut artistin yksityiselämästä tms, vaan mua kiinnostaa musiikki.

        En ole yhtään musiikkiin, sen tekemiseen tms liittyvää haastattelua Annalta nähnyt. Ainoa tulee mieleen joku viihdeuutisten pläjäys, jossa Anna sanoo, ettei hänellä ole hajuakaan laulutekniikasta.

        Ari sen sijaan on erittäin paljon puhunut eri musiikista ja musiikin rakenteista yms. Esimerkiksi radiohaastatteluissa ylex tms tämä on tullut selkeästi esille.

        > Mä en ole kiinnostunut artistin
        > yksityiselämästä tms, vaan mua kiinnostaa
        > musiikki.

        Mitä ihmeen puhuttavaa siitä musiikista loputtomiin riittää? Eipä tosiaankaan riitä. Mene musiikkiopistoon, jos niin kiinnostaa.

        Se on vain sinun mielipiteesi, että laulaja saa puhua vain musiikista, putkimies vain viemäriputkista ja bussikuski busseista. Oletpas kovin pitkästyttävä tyyppi.

        Totta kai julkkisten yksityiselämä kiinnostaa sekä heidän muutkin lausuntonsa. Todisteena siitä ovat lehdet, joiden myynti perustuu juuri tälle faktalle.

        > En ole yhtään musiikkiin, sen tekemiseen tms
        > liittyvää haastattelua Annalta nähnyt.

        Onhan Anna puhunut musiikista alusta alkaen. Mutta koska hän on niin suosittu haastateltava, hän ei jaksa länkyttää asiasta joka kerta. Vaikea siitä on keksiä uutta sanottavaa.

        > Ainoa tulee mieleen joku viihdeuutisten
        > pläjäys, jossa Anna sanoo, ettei hänellä ole
        > hajuakaan laulutekniikasta.

        Samaa sanoi muuten Ari, joka siksi ottaakin laulutunteja.

        > Ari sen sijaan on erittäin paljon puhunut eri
        > musiikista ja musiikin rakenteista yms.

        Eipä ole tullut eteen tällaiset haastattelut. Mutta enpä usko että "musiikin rakenteista" löytyy pitkäänkään sanottavaa.

        > Esimerkiksi radiohaastatteluissa ylex tms tämä
        > on tullut selkeästi esille.

        ylex:n pilkallisten toimittajahölmöjen edessä yksi ja toinenkin sortuu olemaan tekofiksu.

        Eipä ole Annan voittanutta haastatteluissa. Sen vuoksi Anna pääseekin lehtiin, joita moni lukee. Muut saavat sitten pienemmät kanavat käytttöönsä.


      • sinun mielestäsi
        En minä jaksaisi lukea kirjoitti:

        > Mä en ole kiinnostunut artistin
        > yksityiselämästä tms, vaan mua kiinnostaa
        > musiikki.

        Mitä ihmeen puhuttavaa siitä musiikista loputtomiin riittää? Eipä tosiaankaan riitä. Mene musiikkiopistoon, jos niin kiinnostaa.

        Se on vain sinun mielipiteesi, että laulaja saa puhua vain musiikista, putkimies vain viemäriputkista ja bussikuski busseista. Oletpas kovin pitkästyttävä tyyppi.

        Totta kai julkkisten yksityiselämä kiinnostaa sekä heidän muutkin lausuntonsa. Todisteena siitä ovat lehdet, joiden myynti perustuu juuri tälle faktalle.

        > En ole yhtään musiikkiin, sen tekemiseen tms
        > liittyvää haastattelua Annalta nähnyt.

        Onhan Anna puhunut musiikista alusta alkaen. Mutta koska hän on niin suosittu haastateltava, hän ei jaksa länkyttää asiasta joka kerta. Vaikea siitä on keksiä uutta sanottavaa.

        > Ainoa tulee mieleen joku viihdeuutisten
        > pläjäys, jossa Anna sanoo, ettei hänellä ole
        > hajuakaan laulutekniikasta.

        Samaa sanoi muuten Ari, joka siksi ottaakin laulutunteja.

        > Ari sen sijaan on erittäin paljon puhunut eri
        > musiikista ja musiikin rakenteista yms.

        Eipä ole tullut eteen tällaiset haastattelut. Mutta enpä usko että "musiikin rakenteista" löytyy pitkäänkään sanottavaa.

        > Esimerkiksi radiohaastatteluissa ylex tms tämä
        > on tullut selkeästi esille.

        ylex:n pilkallisten toimittajahölmöjen edessä yksi ja toinenkin sortuu olemaan tekofiksu.

        Eipä ole Annan voittanutta haastatteluissa. Sen vuoksi Anna pääseekin lehtiin, joita moni lukee. Muut saavat sitten pienemmät kanavat käytttöönsä.

        Mulle musiikki on se, mikä kiinnostaa. Tottakai pitää jonkunverran olla esillä mediassa, mutta rajansa kaikessa.

        "Mutta koska hän on niin suosittu haastateltava, hän ei jaksa länkyttää asiasta joka kerta."

        Niin mitä tulee mieleen henkilöstä, joka on "suosittu haastateltava". Mulle tulee mieleen kaikki turhaakin turhemmat julkkikset ja lehdistön perseen nuolijat.


      • kuin musiikista
        sinun mielestäsi kirjoitti:

        Mulle musiikki on se, mikä kiinnostaa. Tottakai pitää jonkunverran olla esillä mediassa, mutta rajansa kaikessa.

        "Mutta koska hän on niin suosittu haastateltava, hän ei jaksa länkyttää asiasta joka kerta."

        Niin mitä tulee mieleen henkilöstä, joka on "suosittu haastateltava". Mulle tulee mieleen kaikki turhaakin turhemmat julkkikset ja lehdistön perseen nuolijat.

        Ellet ole kiinnostunut muusta kuin musiikista, niin olkoon niin. Mutta älä ajattele niin, että muut ovat typeriä kun eivät ajattele samalla lailla eivätkä tee haastatteluita kuten sinä haluaisit.

        > Niin mitä tulee mieleen henkilöstä, joka
        > on "suosittu haastateltava".

        Kovin usein tulee mieleen henkilö, jonka persoona on kiinnostava ja joka antaa mielenkiintoisia haastatteluita. Kuten esimerkiksi Anna Abreu.

        Ns. "turhat julkkikset" ovat sitten erikseen, koska he ovat esillä skandaalien yms. vuoksi.


      • aggressiivinen
        "Pidän Annasta" -... kirjoitti:

        Eikö mene jakeluun että on päivänselvää että olet vain surkea provoilija :)

        Kirjoitat sekavia jostakin Annan laulusta ja sitten kirjoitat näin:

        "Mitäköhän muuta Annasta paljastuu? Nyt alkoi vissiin luurangot kolista kaapista ulos?"

        Mitään ikäväähän Annasta ei ole paljastunut, joten tuollainen kysymys on siltäkin osin täysin naurettava.

        Ja sen jälkeen sanot pitäväsi Annasta :D

        Provoilija mikä provoilija.

        Et ole edes hauska.

        ja ylikateellinen stan. Kato Urban Dictionarysta mitä se meinaa:)


      • provoiiljaa provoilijaksi
        aggressiivinen kirjoitti:

        ja ylikateellinen stan. Kato Urban Dictionarysta mitä se meinaa:)

        Tuskin se on kateutta, että sanoo nettikeskustelussa provoilijaa provoilijaksi.


      • joten häneltä
        Aina mielenkiintoisia lausu... kirjoitti:

        > Eihä sitä kukaan edes neuvo, miten esimerkiksi
        > haastatteluissa toimitaan ja ite rupeaa
        > pölöttämään D:

        No kerropa, missä haastattelussa Anna on "pölöttänyt" jotakin turhaa? Todellisuudessa Anna voisi kouluttaa Suomen rock-miehiä siitä kuinka haastatteluissa toimitaan.

        > - Arilla on ns "bad boy maine"

        Eli tilanne 1-0 Annalle.

        > - Annalla on taas kiltin, neitsyt imago, johon
        > nuoret helposti samaistuvat.

        Eli 2-0 Annalle.

        > Kumpikin jauhaa täyttä tyhjää haastatteluissa,

        Anna ei jauha koskaan mitään tyhjää vaan hänen haastattelunsa ovat aina antoisia. Ari muiden rock-miesten tapaan ei tosiaankaan sano useinkaan mitään haastatteluissa.

        Eli 3-0 Annalle.

        ei odoteta mitään vittuilua yms... Arilla on rock maine, joten niin hänen pitääkin olla tuollainen.

        ANNA PÄRJÄÄ KILTIN TYTÖN IMAGOLLA. JOS ALKAISI BILETTÄMÄÄN KOVASTIKIN JULKISILLA PAIKOILLA, MUUTENKIN ALKAISI KÄYTTÄYTYMÄÄN SIKAMAISESTI.

        SE OLISI SEN URAN LOPPU, KOSKA HÄN PIKKU TYTTÖJEN IDOLI, JOTEN HÄNEN PITÄÄ TOIMIA OMAN TYYLINSÄ MUKAAN!


      • puhuvat siitä.
        Niin se menee kirjoitti:

        Jos pidät jostakusta, et kirjoita hänestä näin ilman ensimmäistäkään syytä - vain oman houreisen mielikuvitukseksi varassa:

        "Mitäköhän muuta Annasta paljastuu? Nyt alkoi vissiin luurangot kolista kaapista ulos?"

        Eli ihan sama, vaikka jauhaisivat paskaa. Saapahan ilmaista mainostusta ja siinä sivussa menestyä, koska ihmisillä NOUSEE MIELENKIINTO.

        EI OLE NOIN VAIKEAA YMMÄRTÄÄ, vai mitä?


      • sangen mielenkiintoinen
        Aina mielenkiintoisia lausu... kirjoitti:

        > Eihä sitä kukaan edes neuvo, miten esimerkiksi
        > haastatteluissa toimitaan ja ite rupeaa
        > pölöttämään D:

        No kerropa, missä haastattelussa Anna on "pölöttänyt" jotakin turhaa? Todellisuudessa Anna voisi kouluttaa Suomen rock-miehiä siitä kuinka haastatteluissa toimitaan.

        > - Arilla on ns "bad boy maine"

        Eli tilanne 1-0 Annalle.

        > - Annalla on taas kiltin, neitsyt imago, johon
        > nuoret helposti samaistuvat.

        Eli 2-0 Annalle.

        > Kumpikin jauhaa täyttä tyhjää haastatteluissa,

        Anna ei jauha koskaan mitään tyhjää vaan hänen haastattelunsa ovat aina antoisia. Ari muiden rock-miesten tapaan ei tosiaankaan sano useinkaan mitään haastatteluissa.

        Eli 3-0 Annalle.

        Annapa edes yksi esimerkki haastattelusta jossa Anna on antanut jonkin "antoisan" lausunnon jossa on ollut jotain sisältöä? Lupaan ruveta heti Annan faniksi kun näytät tällaisen haastattelun ja perustelet miksi se on antoisampi kuin Arin haastattelut ja mitä sisältöä siinä oli, toisin sanoen mitä informaatiota haastattelu tarjoaa. Odotan mielenkiinnolla.


      • Yleinen periaate
        sangen mielenkiintoinen kirjoitti:

        Annapa edes yksi esimerkki haastattelusta jossa Anna on antanut jonkin "antoisan" lausunnon jossa on ollut jotain sisältöä? Lupaan ruveta heti Annan faniksi kun näytät tällaisen haastattelun ja perustelet miksi se on antoisampi kuin Arin haastattelut ja mitä sisältöä siinä oli, toisin sanoen mitä informaatiota haastattelu tarjoaa. Odotan mielenkiinnolla.

        Se joka sanoo jostakin henkilöstä hyvää, ei ole sen suuremmassa todistamisen taakassa. Minä olen iloinen Annan jokaisesta haastattelusta.

        Mutta se joka arvostelee esim. Annan haastatteluja eli puhuu Annasta pahaa, todistakoon väitteensä.

        Tähän asti kukaan tällä palstalla ollut uhoaja ei ole pystynyt esittämään YHTÄ ainoaa kohtaa Annan haastatteluissa, jossa olisi jotain "vikaa".

        Odotan mielenkiinnolla.


      • mitään tekemistä yleisen ka...
        Yleinen periaate kirjoitti:

        Se joka sanoo jostakin henkilöstä hyvää, ei ole sen suuremmassa todistamisen taakassa. Minä olen iloinen Annan jokaisesta haastattelusta.

        Mutta se joka arvostelee esim. Annan haastatteluja eli puhuu Annasta pahaa, todistakoon väitteensä.

        Tähän asti kukaan tällä palstalla ollut uhoaja ei ole pystynyt esittämään YHTÄ ainoaa kohtaa Annan haastatteluissa, jossa olisi jotain "vikaa".

        Odotan mielenkiinnolla.

        Ethän sinäkään ole pystynyt esittämään YHTÄ ainoaa kohtaa Annan haastatteluissa, joissa olisi jotain "hyvää". Näemmä tehtävä oli sinulle liian haastava, koska et todellisuudessa itsekään usko Annaan etkä löydä yhtään sisällöllistä haastattelua jossa Annalla olisi jotain mielekästä sanottavaa. Sorry nyt mutta periaatteesi on yksin sinun, yleinen periaate on se, että kehut ja kritiikki on kumpikin perusteltava jotta niillä olisi jotain painoarvoa. Muuten puolustelusi ja kehusi ovat yhtä tyhjänpäiväistä lätinää joilla ei ole muuta perustetta kuin että "Anna on niin ihq".
        Olen valmis Anna fani heti kun annat jotain perustetta sille, miksi hän olisi sen arvoinen.


      • Sitä arvelinkin
        mitään tekemistä yleisen ka... kirjoitti:

        Ethän sinäkään ole pystynyt esittämään YHTÄ ainoaa kohtaa Annan haastatteluissa, joissa olisi jotain "hyvää". Näemmä tehtävä oli sinulle liian haastava, koska et todellisuudessa itsekään usko Annaan etkä löydä yhtään sisällöllistä haastattelua jossa Annalla olisi jotain mielekästä sanottavaa. Sorry nyt mutta periaatteesi on yksin sinun, yleinen periaate on se, että kehut ja kritiikki on kumpikin perusteltava jotta niillä olisi jotain painoarvoa. Muuten puolustelusi ja kehusi ovat yhtä tyhjänpäiväistä lätinää joilla ei ole muuta perustetta kuin että "Anna on niin ihq".
        Olen valmis Anna fani heti kun annat jotain perustetta sille, miksi hän olisi sen arvoinen.

        Kuten sanottu, se joka väittää jonkin ihmisen tehneen tyhmästi tai jotain ikävää, joutuu sen väittämän todistamaan.

        Kaikki ihmiset ovat oletusarvoisesti viisaita ja tekevät aina vain hyvää.

        Huomaan kyllä että sinullekin on ylivoimaista osoittaa Annan tehneen yhtään virhettä tai sanoneen kertaakaan mitään tyhmää. Jos tietäisit hänen tehneen niin, toki käyttäisit tilaisuutta hyväksesi.

        Minulle on samantekevää, pidätkö Annan haastatteluista mutta toki huomautan, kun valehtelet hänen sanoneen jotain tyhmää.


      • pyhimyksiä tai
        Sitä arvelinkin kirjoitti:

        Kuten sanottu, se joka väittää jonkin ihmisen tehneen tyhmästi tai jotain ikävää, joutuu sen väittämän todistamaan.

        Kaikki ihmiset ovat oletusarvoisesti viisaita ja tekevät aina vain hyvää.

        Huomaan kyllä että sinullekin on ylivoimaista osoittaa Annan tehneen yhtään virhettä tai sanoneen kertaakaan mitään tyhmää. Jos tietäisit hänen tehneen niin, toki käyttäisit tilaisuutta hyväksesi.

        Minulle on samantekevää, pidätkö Annan haastatteluista mutta toki huomautan, kun valehtelet hänen sanoneen jotain tyhmää.

        muutenkaan ylempiarvoisia. Onko pissikselle noin vaikeaa tajuta asioita?! En halua sinua rupeamaan haukkumaan, mut sun jutut on aivan samperin tyhmiä ja helvetin pinnallisia.

        Julkkis saa kritiikkiä niskaansa, jos vaikka alkaisi seurustelemaan varatun naisen/tai miehen kanssa. (jotka ovat vasta eronneet jne..) Eli siitä. Ilta-Sanomat pitävät siitä huolen, että sellaisistakin yksityisasioista jauhetaan.

        Onneksi Seiska yms roskalehdet ovat Abreun puolella. Myönnetään, ettei Anna ole vielä luisunut tai nähnyt julkisuuden "pimeää puolta," mutta joku raja tuossakin pitää olla.


      • Niitä ei siis taida olla
        pyhimyksiä tai kirjoitti:

        muutenkaan ylempiarvoisia. Onko pissikselle noin vaikeaa tajuta asioita?! En halua sinua rupeamaan haukkumaan, mut sun jutut on aivan samperin tyhmiä ja helvetin pinnallisia.

        Julkkis saa kritiikkiä niskaansa, jos vaikka alkaisi seurustelemaan varatun naisen/tai miehen kanssa. (jotka ovat vasta eronneet jne..) Eli siitä. Ilta-Sanomat pitävät siitä huolen, että sellaisistakin yksityisasioista jauhetaan.

        Onneksi Seiska yms roskalehdet ovat Abreun puolella. Myönnetään, ettei Anna ole vielä luisunut tai nähnyt julkisuuden "pimeää puolta," mutta joku raja tuossakin pitää olla.

        Sen verran sain selvää kirjoituksestasi, että et pysty osoittamaan Annan tehneen yhtään virhettä median kanssa tai että Anna olisi edes sanonut jotain tyhmää.

        Minusta on "samperin tyhmää" väittää Annan tehneen virheitä ellei pysty kertomaan yhtäkään virhettä.


      • haastattelusta
        Niitä ei siis taida olla kirjoitti:

        Sen verran sain selvää kirjoituksestasi, että et pysty osoittamaan Annan tehneen yhtään virhettä median kanssa tai että Anna olisi edes sanonut jotain tyhmää.

        Minusta on "samperin tyhmää" väittää Annan tehneen virheitä ellei pysty kertomaan yhtäkään virhettä.

        joka olisi ollut hyvä. Jos sinulla niitä on tiedossasi niin mielin määrin niin antaa tulla esimerkkejä, vastaan kysymykseesi heti kun olet ensin vastannut minun kysymykseeni siitä, missä Annan haastattelussa hän sanonut jotain järkevää tai antanut "antoisia" lausuntoja joissa on ollut jotain sisältöä.

        Etpä pystynyt yhtään esimerkkiä antamaan, minusta on "samperin tyhmää" väittää Annan antaneen hyviä haastatteluja jos ei pysty kertomaan yhtäkään.


      • että Anna huono haastattelu...
        haastattelusta kirjoitti:

        joka olisi ollut hyvä. Jos sinulla niitä on tiedossasi niin mielin määrin niin antaa tulla esimerkkejä, vastaan kysymykseesi heti kun olet ensin vastannut minun kysymykseeni siitä, missä Annan haastattelussa hän sanonut jotain järkevää tai antanut "antoisia" lausuntoja joissa on ollut jotain sisältöä.

        Etpä pystynyt yhtään esimerkkiä antamaan, minusta on "samperin tyhmää" väittää Annan antaneen hyviä haastatteluja jos ei pysty kertomaan yhtäkään.

        Alkuperäinen tässä haastattelussa esitetty väite oli tämä:

        --------------
        Eihä sitä kukaan edes neuvo, miten esimerkiksi haastatteluissa toimitaan ja ite rupeaa pölöttämään D:

        Kumpikin jauhaa täyttä tyhjää haastatteluissa,
        --------------

        Joka esittää tätä, on tietysti velvollinen todistamaan väitteensä edes muutamalla esimerkillä.

        Yksikään Annan haastatteluita tällä palstalla haukkunut kirjoittaja ei ole antanut YHTÄKÄÄN esimerkkiä siitä, millä lailla hän olisi huono.

        Taitaapa Anna siis olla kaikkien muidenkin mielestä hyvä haastatteluissa.

        Annan hyvyyttä haastatteluissa kuvaa sitä, että hänestä halutaan tehdä niin paljn haastatteluita.


      • ja keskity
        että Anna huono haastattelu... kirjoitti:

        Alkuperäinen tässä haastattelussa esitetty väite oli tämä:

        --------------
        Eihä sitä kukaan edes neuvo, miten esimerkiksi haastatteluissa toimitaan ja ite rupeaa pölöttämään D:

        Kumpikin jauhaa täyttä tyhjää haastatteluissa,
        --------------

        Joka esittää tätä, on tietysti velvollinen todistamaan väitteensä edes muutamalla esimerkillä.

        Yksikään Annan haastatteluita tällä palstalla haukkunut kirjoittaja ei ole antanut YHTÄKÄÄN esimerkkiä siitä, millä lailla hän olisi huono.

        Taitaapa Anna siis olla kaikkien muidenkin mielestä hyvä haastatteluissa.

        Annan hyvyyttä haastatteluissa kuvaa sitä, että hänestä halutaan tehdä niin paljn haastatteluita.

        Alkuperäinen väitehän oli että Anna laulaa tuossa biisissä huonosti. Huonostihan siinä lauletaan mutta en kyllä usko että se on Anna. Itse olen sanonut myös ainoastaan että Annan haastattelut ovat mielenkiinnottomia koska hän puhuu asioista joista en ole artistissa kiinnostunut, ainakin niissä haastatteluissa joita olen nähnyt. Sinä taas väitit että Anna antaa "antoisia" lausuntoja. Jos todella olet tätä mieltä ei mahda olla kovinkaan suuri vaiva esittää edes YKSI sellainen esimerkki.


      • niin paljon haastatteluita...
        että Anna huono haastattelu... kirjoitti:

        Alkuperäinen tässä haastattelussa esitetty väite oli tämä:

        --------------
        Eihä sitä kukaan edes neuvo, miten esimerkiksi haastatteluissa toimitaan ja ite rupeaa pölöttämään D:

        Kumpikin jauhaa täyttä tyhjää haastatteluissa,
        --------------

        Joka esittää tätä, on tietysti velvollinen todistamaan väitteensä edes muutamalla esimerkillä.

        Yksikään Annan haastatteluita tällä palstalla haukkunut kirjoittaja ei ole antanut YHTÄKÄÄN esimerkkiä siitä, millä lailla hän olisi huono.

        Taitaapa Anna siis olla kaikkien muidenkin mielestä hyvä haastatteluissa.

        Annan hyvyyttä haastatteluissa kuvaa sitä, että hänestä halutaan tehdä niin paljn haastatteluita.

        Kerros pari esimerkkiä niistä, joita ei haastateltaisi joka lehteen, radioon yms.. mikäli jos ite artisti haluaa.

        Totta kai näitä uusia tulokkaita (jotka ovat jo menestyneet kivasti) yritetään saada joka paikkaan radio, lehdet yms.. Aikas turha tuo hehkutus siinä mielessä.

        Kaikki ei vaan halua tunkea nokkaansa joka ovesta, vaan promoaa omia juttuja. Sehän on se pääasia menestymisen ja fanien lisäksi.


      • etkö sitä ole huomannut?
        ja keskity kirjoitti:

        Alkuperäinen väitehän oli että Anna laulaa tuossa biisissä huonosti. Huonostihan siinä lauletaan mutta en kyllä usko että se on Anna. Itse olen sanonut myös ainoastaan että Annan haastattelut ovat mielenkiinnottomia koska hän puhuu asioista joista en ole artistissa kiinnostunut, ainakin niissä haastatteluissa joita olen nähnyt. Sinä taas väitit että Anna antaa "antoisia" lausuntoja. Jos todella olet tätä mieltä ei mahda olla kovinkaan suuri vaiva esittää edes YKSI sellainen esimerkki.

        Tässä aiheessa keskustellaan monista eri asioista. Annan haastatteluihin liittyvä alakeskustelu lähti liikkeelle nimimerkin "Se pieni EI KELPAA" kirjoituksesta 14.5. Siinä sanottiin näin:

        --------------
        Eihä sitä kukaan edes neuvo, miten esimerkiksi haastatteluissa toimitaan ja ite rupeaa pölöttämään D:

        Kumpikin jauhaa täyttä tyhjää haastatteluissa,
        --------------

        Tältä nimimerkiltä pyysin esimerkkejä siitä, että Anna olisi "pölöttänyt" haastatteluissa jne. Yhtään esimerkkiä ei ole kuulunut. Itse sitten vain sanoin oman mielipiteeni, että Annan haastattelut ovat mielenkiintoisia ja hän puhuu aina asiaa. Sitä en ala sen enempää todistelemaan, koska kehun Annaa enkä aloittanut keskustelua.

        Minulle on samantekevää, pidätkö sinä Annan haastatteluista mutta huomaan toki sen, että et pysty antamaan yhtään esimerkkiä siitä, että Anna olisu sanonut jotain "tyhmää" haastatteluissa. Mutta eipä siihen ole pystynyt viimeisen vuoden aikana yksikään toinenkaan, joten älä murehdi. Et ole ainoa haukkuja, jolle tuo tehtävä on osoittautunut mahdottomaksi.

        Sehän ei tee Annan haastatteluita huonoksi, että SINÄ et ole kiinnostunut niistä asioista.


      • Älä naurata!
        niin paljon haastatteluita... kirjoitti:

        Kerros pari esimerkkiä niistä, joita ei haastateltaisi joka lehteen, radioon yms.. mikäli jos ite artisti haluaa.

        Totta kai näitä uusia tulokkaita (jotka ovat jo menestyneet kivasti) yritetään saada joka paikkaan radio, lehdet yms.. Aikas turha tuo hehkutus siinä mielessä.

        Kaikki ei vaan halua tunkea nokkaansa joka ovesta, vaan promoaa omia juttuja. Sehän on se pääasia menestymisen ja fanien lisäksi.

        > Kerros pari esimerkkiä niistä, joita ei
        > haastateltaisi joka lehteen, radioon yms..
        > mikäli jos ite artisti haluaa.

        Mitä? Luuletko todella, että jokainen ihminen pääsee lehtien sivuille niin paljon kuin haluaa? Tai ainakin sitten pääsee, jos on julkaissut minkä tahansa levyn.

        Kuule, voin kertoa että ei pääse vaikka on artistille todella tuottoisaa olla lehtien palstoilla. Esim. Ppe Willberg valitti sitä, että hänestä ei olla kiinnostuneita.


    • päöääää

      http://irc-galleria.net/blog.php?nick=m-o-n-a

      Lukekaa tuon päiväkirja juttu.

      Erityisesti mulla pisti silmään tämä.

      ''Kysyin muute Annalta siitä, et onko se tehny jotain biisejä last k:n kanssa ja sit se oli eka sillein et en en ;D Mut sit se repes xD Se vaan, että ettekai te oo kuullu niitä ja haukku ne ihan pystyyn :D Oltiin vaan sillein et ne on aivan ihania biisejä. Se sano et se on laulanu ne biisit joskus 6-luokalla.
      Ja niitä EI kuulemma saa levittää!! Anna sano myös siinä, että se en paljoo pyytäny biisi on sen mielestä kaikkein kauhein, vaikka se on just ihana.

      • Taidat valehdella itse

        > Anna on aika paha valehtelija.

        Linkitä tänne jokin Annan haastattelu, jossa hän valehtelee.

        Kerro myös, miten perustelet sen, että hän valehtelee.

        Ellet sitä pysty tekemään, olet syyllistynyt perättömien syytösten levittämiseen netissä.

        Kiitos, älä yritä linkittää joitain IRC-gallerian höpötyksiä.


      • mutta voin
        Taidat valehdella itse kirjoitti:

        > Anna on aika paha valehtelija.

        Linkitä tänne jokin Annan haastattelu, jossa hän valehtelee.

        Kerro myös, miten perustelet sen, että hän valehtelee.

        Ellet sitä pysty tekemään, olet syyllistynyt perättömien syytösten levittämiseen netissä.

        Kiitos, älä yritä linkittää joitain IRC-gallerian höpötyksiä.

        linkittää tänne vaikka 20 sellaista haastattelua jossa Anna valehtelee.

        Tarkoitin tuossa äsköisessä jutussa, että Anna valehtelee sen, että se olisi muka laulanut nuo biisit 6-luokalla.

        Ja en tuskin Anna Abreu fanit valehtelee irc-galleriassa!?

        Eli suomeksi tuo juttu ei ollut höpötystä!


      • muutama haastattelu ensin
        mutta voin kirjoitti:

        linkittää tänne vaikka 20 sellaista haastattelua jossa Anna valehtelee.

        Tarkoitin tuossa äsköisessä jutussa, että Anna valehtelee sen, että se olisi muka laulanut nuo biisit 6-luokalla.

        Ja en tuskin Anna Abreu fanit valehtelee irc-galleriassa!?

        Eli suomeksi tuo juttu ei ollut höpötystä!

        > voin linkittää tänne vaikka 20 sellaista
        > haastattelua jossa Anna valehtelee.

        No linkitäpä ja kerro tarkasti missä kohdin Anna valehtelee.

        Kenenkään ihmisen levittämiä kuulopuheita en noteeraa. Sorry vaan. En edes jaksanut lukea noita lainauksiasi.


      • sff
        muutama haastattelu ensin kirjoitti:

        > voin linkittää tänne vaikka 20 sellaista
        > haastattelua jossa Anna valehtelee.

        No linkitäpä ja kerro tarkasti missä kohdin Anna valehtelee.

        Kenenkään ihmisen levittämiä kuulopuheita en noteeraa. Sorry vaan. En edes jaksanut lukea noita lainauksiasi.

        olisi ehkä kannattanut lukea lainaukseni, niin ois sullaki menny jakeluun :D

        Uskotko sä sitten haastatteluihin, mitä Annasta on tehnty? Nimittäin haastatteutkin ovat kuulopuhetta.
        Eihän Anna itse kirjoita haastattelujaan, ja toimittaja voi kirjottaa ihan mitä haluaa..


      • Yritäpäs nyt
        sff kirjoitti:

        olisi ehkä kannattanut lukea lainaukseni, niin ois sullaki menny jakeluun :D

        Uskotko sä sitten haastatteluihin, mitä Annasta on tehnty? Nimittäin haastatteutkin ovat kuulopuhetta.
        Eihän Anna itse kirjoita haastattelujaan, ja toimittaja voi kirjottaa ihan mitä haluaa..

        En anna arvoa kuulopuheille.

        Sinäkös se lupasit 20 linkkiä haastatteluihin, joissa Anna valehtelee. Jospa nyt viimein antaisit niitä linkkejä ja samalla kertoisit sen tarkan kohdan, jossa Anna valehtelee ja millä lailla.

        Mutta jos kerran haastattelut ovat toimittajien keksintöä, et ainakaan voi syyttää Annaa valehtelusta.


      • pitkastä
        Yritäpäs nyt kirjoitti:

        En anna arvoa kuulopuheille.

        Sinäkös se lupasit 20 linkkiä haastatteluihin, joissa Anna valehtelee. Jospa nyt viimein antaisit niitä linkkejä ja samalla kertoisit sen tarkan kohdan, jossa Anna valehtelee ja millä lailla.

        Mutta jos kerran haastattelut ovat toimittajien keksintöä, et ainakaan voi syyttää Annaa valehtelusta.

        aikaa tännekin sivustolle ja kuka se täällä taas vaatii todisteluja ja kärttää faktoja; kerroPA, sanoPA,todistaPA. Taitaa olla idiootti,joka jaksaa jatkuvasti kärttää täällä ja puolustella tätä hobbittia.


      • Anna. Sori vaan.
        Taidat valehdella itse kirjoitti:

        > Anna on aika paha valehtelija.

        Linkitä tänne jokin Annan haastattelu, jossa hän valehtelee.

        Kerro myös, miten perustelet sen, että hän valehtelee.

        Ellet sitä pysty tekemään, olet syyllistynyt perättömien syytösten levittämiseen netissä.

        Kiitos, älä yritä linkittää joitain IRC-gallerian höpötyksiä.

        Jossain vaiheessa se tekee virheen. Ja sitähän paparazzit odottavat kaiken aikaan.


      • on koko
        Anna. Sori vaan. kirjoitti:

        Jossain vaiheessa se tekee virheen. Ja sitähän paparazzit odottavat kaiken aikaan.

        laulajantekele, mutta nämä toimittajat suoltavat vain ylistystä. Kohta se kupla puhkeaa, sillä eihän kukaan loputtomiin ole huijattavissa,eihän.


      • Yksinkertaista, eikö vain?
        pitkastä kirjoitti:

        aikaa tännekin sivustolle ja kuka se täällä taas vaatii todisteluja ja kärttää faktoja; kerroPA, sanoPA,todistaPA. Taitaa olla idiootti,joka jaksaa jatkuvasti kärttää täällä ja puolustella tätä hobbittia.

        Ei kai se ole faktojen "kärttämistä", jos pyytää todisteita, kun joku väittää (valehtelee) Annan valehdelleen ainakin 20 haastattelussa.

        Yhtäkään - siis YHTÄKÄÄN - esimerkkiä emme saaneet nähdä Annan valehtelusta.

        Ei se ole mitään "puolustelua", että paljastaa kaiken maailman trollit ja provoilijat, jotka vaan jaksavat kirjoitella valeita tälle palstalle.


      • Niin Annakin ainakin kerran...
        Anna. Sori vaan. kirjoitti:

        Jossain vaiheessa se tekee virheen. Ja sitähän paparazzit odottavat kaiken aikaan.

        > Jossain vaiheessa se tekee virheen.

        Jokainen ihminen tekee elämässään virheitä.

        Mitä ihmettä halusit tuolla pohjattomalla latteudella sanoa?


      • äläkä ota vakavasti
        Yksinkertaista, eikö vain? kirjoitti:

        Ei kai se ole faktojen "kärttämistä", jos pyytää todisteita, kun joku väittää (valehtelee) Annan valehdelleen ainakin 20 haastattelussa.

        Yhtäkään - siis YHTÄKÄÄN - esimerkkiä emme saaneet nähdä Annan valehtelusta.

        Ei se ole mitään "puolustelua", että paljastaa kaiken maailman trollit ja provoilijat, jotka vaan jaksavat kirjoitella valeita tälle palstalle.

        Ei noista kannata välittää. Väittäväthän mm Annafanit yms Ari Koivusta ylimieliseksi, mutta kukaan ei kerro miten se ilmenee?


      • pää kestää
        Niin Annakin ainakin kerran... kirjoitti:

        > Jossain vaiheessa se tekee virheen.

        Jokainen ihminen tekee elämässään virheitä.

        Mitä ihmettä halusit tuolla pohjattomalla latteudella sanoa?

        pyörityksen.


      • Latteudet eivät sitä ole
        pää kestää kirjoitti:

        pyörityksen.

        Jokaisesta ihmisestä voisi kysyä, miten hän kestää medan pyörityksen.

        Keksi seuraavalla kerralla jotain oikeaa sanottavaa.


    • biisi ja laulajat

      Missä halkojen hakkuun lomassa tätä on vedetty?
      Naislaulajan ääni oli moneenkertaan tehostettu ja kaiutettu. Surkee. Se oli nyt siinä, tämän typsyn ulinat. Ei voinut/jaksanut kuunnella edes loppuun, samaa paskan mokellusta.

      • mutta ei

        Noi teiniksit ymmärrä.


      • opit kyllä kirjoittamaan

        > samaa paskan mokellusta.

        Kyllä se siitä. Kun aikasi kirjoittelet, opit kirjoittamaan ihan mielipiteitäkin sen sijaan että osoitat osaavasi vain kiroilla.

        Anna ja Annan musiikki on tarkoitettu valoisille ja iloisille henkilöille. Siksi ymmärränkin, ettet saa siitä paljoakaan irti.


      • Annan*
        opit kyllä kirjoittamaan kirjoitti:

        > samaa paskan mokellusta.

        Kyllä se siitä. Kun aikasi kirjoittelet, opit kirjoittamaan ihan mielipiteitäkin sen sijaan että osoitat osaavasi vain kiroilla.

        Anna ja Annan musiikki on tarkoitettu valoisille ja iloisille henkilöille. Siksi ymmärränkin, ettet saa siitä paljoakaan irti.

        "musiikki" on tarkoitettu yksinkertaisille pissiksille joille menee tämänlaatuinen humppapoppi kuin häkä tyhjään päähän. Tämä on juuri sitä musaa joka soi marketeissa ja millä ei ole mitään annettavaa kunhan nyt soi. Ei näitä eroita edes toisistaan, sen verta klooneja ovat tämänlaatuisen "musiikin" esittäjät. Monotoonista,yksinkertaista ja puuduttavaa.


      • hölynpölyyn
        Annan* kirjoitti:

        "musiikki" on tarkoitettu yksinkertaisille pissiksille joille menee tämänlaatuinen humppapoppi kuin häkä tyhjään päähän. Tämä on juuri sitä musaa joka soi marketeissa ja millä ei ole mitään annettavaa kunhan nyt soi. Ei näitä eroita edes toisistaan, sen verta klooneja ovat tämänlaatuisen "musiikin" esittäjät. Monotoonista,yksinkertaista ja puuduttavaa.

        >"musiikki" on tarkoitettu yksinkertaisille
        >pissiksille joille menee tämänlaatuinen
        >humppapoppi kuin häkä tyhjään päähän.

        Pitää olla aika tyhjäpää, että pystyy kirjoittamaan tällaista hölynpölyä.


      • miksi hölynpölyä
        hölynpölyyn kirjoitti:

        >"musiikki" on tarkoitettu yksinkertaisille
        >pissiksille joille menee tämänlaatuinen
        >humppapoppi kuin häkä tyhjään päähän.

        Pitää olla aika tyhjäpää, että pystyy kirjoittamaan tällaista hölynpölyä.

        Todistapa miksi se on hölynpölyä ja annapa edes yksi esimerkki miksi Annan musiikki olisi tarkoitettu muille kuin sinun ikäluokkasi 7-11 vuotiaille näsäviisaille pikkupissiksille.


      • Ei siihen muuta tarvita
        miksi hölynpölyä kirjoitti:

        Todistapa miksi se on hölynpölyä ja annapa edes yksi esimerkki miksi Annan musiikki olisi tarkoitettu muille kuin sinun ikäluokkasi 7-11 vuotiaille näsäviisaille pikkupissiksille.

        Se on hölynpölyä, koska seuraavassa mökellyksessä voi XX:n tilalle laittaa minkä tahansa nimen ja mielipide vaikuttaa ihan yhtä viisaalta tai hölmöltä. Ja ennen kaikkea perustelemattomalta:

        ----------
        XX:n "musiikki" on tarkoitettu yksinkertaisille pissiksille joille menee tämänlaatuinen humppapoppi kuin häkä tyhjään päähän. Tämä on juuri sitä musaa joka soi marketeissa ja millä ei ole mitään " esittäjät. Monotoonista,yksinkertaista ja puuduttavaa.
        ----------


      • ja aivopesty
        opit kyllä kirjoittamaan kirjoitti:

        > samaa paskan mokellusta.

        Kyllä se siitä. Kun aikasi kirjoittelet, opit kirjoittamaan ihan mielipiteitäkin sen sijaan että osoitat osaavasi vain kiroilla.

        Anna ja Annan musiikki on tarkoitettu valoisille ja iloisille henkilöille. Siksi ymmärränkin, ettet saa siitä paljoakaan irti.

        "Anna ja Annan musiikki on tarkoitettu valoisille ja iloisille henkilöille. Siksi ymmärränkin, ettet saa siitä paljoakaan irti."

        Anteeksi mitä? Vau, olet täysin sokeasti omistautunut Anna Abreulle. Kommenttisi kuulostaa joltain aivopestyltä uskontofanaatikolta, paitsi että uskontosi on Anna.

        Oletko kuullut mielipiteistä? Minun mielipiteeni on se, että Anna on vitsi, semihyvä Idols-pyrkyri jonka hajuton ja mauton radiopoppi menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. En pidä hänestä, mutta en vihaakaan. Miksi vihaisin? Ei hän merkitse minulle mitään. Te fanit vaan nauratatte ja sen takia kirjoitin viestini. Hei vaan!


      • koska teitä hapannaamoja ri...
        ja aivopesty kirjoitti:

        "Anna ja Annan musiikki on tarkoitettu valoisille ja iloisille henkilöille. Siksi ymmärränkin, ettet saa siitä paljoakaan irti."

        Anteeksi mitä? Vau, olet täysin sokeasti omistautunut Anna Abreulle. Kommenttisi kuulostaa joltain aivopestyltä uskontofanaatikolta, paitsi että uskontosi on Anna.

        Oletko kuullut mielipiteistä? Minun mielipiteeni on se, että Anna on vitsi, semihyvä Idols-pyrkyri jonka hajuton ja mauton radiopoppi menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. En pidä hänestä, mutta en vihaakaan. Miksi vihaisin? Ei hän merkitse minulle mitään. Te fanit vaan nauratatte ja sen takia kirjoitin viestini. Hei vaan!

        > Oletko kuullut mielipiteistä? Minun
        > mielipiteeni on se, että Anna on vitsi,
        > semihyvä Idols-pyrkyri jonka hajuton ja mauton
        > radiopoppi menee toisesta korvasta sisään ja
        > toisesta ulos.

        Sinunlaisiasi tarkoitinkin kun kirjoitin aiemmin:

        "Anna ja Annan musiikki on tarkoitettu valoisille ja iloisille henkilöille. Siksi ymmärränkin, ettet saa siitä paljoakaan irti."

        Suomi on outo maa. Täynnä sinunlaisiasi hapannaamoja, joiden mielestä kaikki mahdollinen on surkeaa ja huonoa. Onneksi Anna osoittaa kaikille että ihminen voi olla toisenlainenkin. Iloinen ja myönteinen.


      • ++++
        koska teitä hapannaamoja ri... kirjoitti:

        > Oletko kuullut mielipiteistä? Minun
        > mielipiteeni on se, että Anna on vitsi,
        > semihyvä Idols-pyrkyri jonka hajuton ja mauton
        > radiopoppi menee toisesta korvasta sisään ja
        > toisesta ulos.

        Sinunlaisiasi tarkoitinkin kun kirjoitin aiemmin:

        "Anna ja Annan musiikki on tarkoitettu valoisille ja iloisille henkilöille. Siksi ymmärränkin, ettet saa siitä paljoakaan irti."

        Suomi on outo maa. Täynnä sinunlaisiasi hapannaamoja, joiden mielestä kaikki mahdollinen on surkeaa ja huonoa. Onneksi Anna osoittaa kaikille että ihminen voi olla toisenlainenkin. Iloinen ja myönteinen.

        "Suomi on outo maa. Täynnä sinunlaisiasi hapannaamoja, joiden mielestä kaikki mahdollinen on surkeaa ja huonoa."

        Väärin. Kaikki mahdollinen? Osaatko lukea? En puhunut kenestäkään muusta kuin Annasta ja esitin täysin rakentavaa kritiikkiä. Ikävä jos sinun täytyy keksiä asioita ja valehdella todistaaksesi pointtisi. Pidän musiikista ja arvostan monia artisteja ja bändejä, en vain Annaa. Hän on mielestäni melko tylsä ja lahjaton. Koita kestää.

        Olet huvittava ja pelottavankin pakkomielteinen. Kaikkien artistien fanit eivät onneksi ole samanlaisia kuin sinä.


      • turha enää selitellä
        ++++ kirjoitti:

        "Suomi on outo maa. Täynnä sinunlaisiasi hapannaamoja, joiden mielestä kaikki mahdollinen on surkeaa ja huonoa."

        Väärin. Kaikki mahdollinen? Osaatko lukea? En puhunut kenestäkään muusta kuin Annasta ja esitin täysin rakentavaa kritiikkiä. Ikävä jos sinun täytyy keksiä asioita ja valehdella todistaaksesi pointtisi. Pidän musiikista ja arvostan monia artisteja ja bändejä, en vain Annaa. Hän on mielestäni melko tylsä ja lahjaton. Koita kestää.

        Olet huvittava ja pelottavankin pakkomielteinen. Kaikkien artistien fanit eivät onneksi ole samanlaisia kuin sinä.

        Olen pahoillani, mutta seuraava surkea kommenttisi osoitti, että olet hapannaama, jonka mielestä kaikki mahdollinen on surkeaa ja huonoa:

        > Anna on vitsi, semihyvä Idols-pyrkyri jonka
        > hajuton ja mauton radiopoppi menee toisesta
        > korvasta sisään ja toisesta ulos. En pidä
        > hänestä, mutta en vihaakaan. Miksi vihaisin?
        > Ei hän merkitse minulle mitään.

        Onhan selvää, että tuo kirjoittamasi hölynpöly kuvastaa yleistä asennettasi elämässä.

        Onneksi meillä on iloinen Anna, joka saa kaltaisesi myrkyn nielleet ilottomat henkilöt ehkä ajattelemaan, että toisenkinlainen asenne voisi olla mahdollinen.

        Hapan asenne elämässä on vaarallista jopa terveydelle. Muista ihmeessä se.


      • ..k
        turha enää selitellä kirjoitti:

        Olen pahoillani, mutta seuraava surkea kommenttisi osoitti, että olet hapannaama, jonka mielestä kaikki mahdollinen on surkeaa ja huonoa:

        > Anna on vitsi, semihyvä Idols-pyrkyri jonka
        > hajuton ja mauton radiopoppi menee toisesta
        > korvasta sisään ja toisesta ulos. En pidä
        > hänestä, mutta en vihaakaan. Miksi vihaisin?
        > Ei hän merkitse minulle mitään.

        Onhan selvää, että tuo kirjoittamasi hölynpöly kuvastaa yleistä asennettasi elämässä.

        Onneksi meillä on iloinen Anna, joka saa kaltaisesi myrkyn nielleet ilottomat henkilöt ehkä ajattelemaan, että toisenkinlainen asenne voisi olla mahdollinen.

        Hapan asenne elämässä on vaarallista jopa terveydelle. Muista ihmeessä se.

        Oma tekstisi osoittaa paremmin kuin hyvin että elämänasenteesi on negatiivinen.

        "Onhan selvää, että tuo kirjoittamasi hölynpöly kuvastaa yleistä asennettasi elämässä."

        Vau, olet tosiaan harhaluuloinen. Teen nyt yhteenvedon: eli minä olen negatiivinen ihminen vain ja ainoastaan sen vuoksi, koska en kuuntele Anna Abreun surkeaa musiikkia? Koska kukaan toinen artisti tai bändi ei voi tehdä taiteellisesti parempaa tai positiivisempaa musiikkia.

        Menen nyt kuuntelemaan oikeaa musiikkia, sinä voit jäädä tänne nuolemaan Annan persettä.


      • Iloinen ihminen ei kirjoitt...
        ..k kirjoitti:

        Oma tekstisi osoittaa paremmin kuin hyvin että elämänasenteesi on negatiivinen.

        "Onhan selvää, että tuo kirjoittamasi hölynpöly kuvastaa yleistä asennettasi elämässä."

        Vau, olet tosiaan harhaluuloinen. Teen nyt yhteenvedon: eli minä olen negatiivinen ihminen vain ja ainoastaan sen vuoksi, koska en kuuntele Anna Abreun surkeaa musiikkia? Koska kukaan toinen artisti tai bändi ei voi tehdä taiteellisesti parempaa tai positiivisempaa musiikkia.

        Menen nyt kuuntelemaan oikeaa musiikkia, sinä voit jäädä tänne nuolemaan Annan persettä.

        > Teen nyt yhteenvedon: eli minä olen
        > negatiivinen ihminen vain ja ainoastaan sen
        > vuoksi, koska en kuuntele Anna Abreun surkeaa > musiikkia?

        Ei vaan siksi, että kirjoittelet surkeita herjaviestejä nettiin esiintyvästä artistista. On mahdoton ajatus että sellaisia viestejä kirjoitteleva olisi iloinen persoona. Kyllä sinä olat negatiivinen hapake vaikka mitä yrität. Sellainen ihminen, jonka seura olisi väsyttävää. Vali vali vali - muuta ei suustasi varmaan tule.


      • pidemmälle!!!?
        Iloinen ihminen ei kirjoitt... kirjoitti:

        > Teen nyt yhteenvedon: eli minä olen
        > negatiivinen ihminen vain ja ainoastaan sen
        > vuoksi, koska en kuuntele Anna Abreun surkeaa > musiikkia?

        Ei vaan siksi, että kirjoittelet surkeita herjaviestejä nettiin esiintyvästä artistista. On mahdoton ajatus että sellaisia viestejä kirjoitteleva olisi iloinen persoona. Kyllä sinä olat negatiivinen hapake vaikka mitä yrität. Sellainen ihminen, jonka seura olisi väsyttävää. Vali vali vali - muuta ei suustasi varmaan tule.

        Yritä katsoa laajemmin, eikä ihq-asteikolla. OK?


      • Kaikki on surkeaa
        pidemmälle!!!? kirjoitti:

        Yritä katsoa laajemmin, eikä ihq-asteikolla. OK?

        Minkäs hapan ja negatiivinen ihminen happamuudelleen mahtaa.

        Iloiset ihmiset ovat sen sijaan elinvoimaisia ja hyväntuulisia ja elävät hyvän elämän.


      • Abreuta?
        Kaikki on surkeaa kirjoitti:

        Minkäs hapan ja negatiivinen ihminen happamuudelleen mahtaa.

        Iloiset ihmiset ovat sen sijaan elinvoimaisia ja hyväntuulisia ja elävät hyvän elämän.

        On taas kuule, niin tyhmä "ihq-asteikko kommentti," huh huh!


      • varmasti kirjoittamaan järk...
        Ei siihen muuta tarvita kirjoitti:

        Se on hölynpölyä, koska seuraavassa mökellyksessä voi XX:n tilalle laittaa minkä tahansa nimen ja mielipide vaikuttaa ihan yhtä viisaalta tai hölmöltä. Ja ennen kaikkea perustelemattomalta:

        ----------
        XX:n "musiikki" on tarkoitettu yksinkertaisille pissiksille joille menee tämänlaatuinen humppapoppi kuin häkä tyhjään päähän. Tämä on juuri sitä musaa joka soi marketeissa ja millä ei ole mitään " esittäjät. Monotoonista,yksinkertaista ja puuduttavaa.
        ----------

        Oletko vähän tyhmä? Kerropa miten perustellaan monotooninen, yksinkertainen ja puuduttava. Ne ovat sellaisia asioita jotka vain ovat, ne on mielikuvia jotka välittyy kuulijalle Annan musiikista, ihan sama kuin pyytäisit perustelemaan miksi maito on valkoista. Se vain on. Sinulle ei ilmeisesti välity samanlainen tunne Annan musiikista koska kuulut niihin 'yksinkertaisiin pissiksiin joille menee tämänlaatuinen humppapoppi kuin häkä tyhjään päähän', mutta tätäkin palstaa lukiessa ilmenee että ilmeisen monelle välittyy ja se jos joku on ainoastaan Annan ongelma.


      • Ei kommentoitavaa
        varmasti kirjoittamaan järk... kirjoitti:

        Oletko vähän tyhmä? Kerropa miten perustellaan monotooninen, yksinkertainen ja puuduttava. Ne ovat sellaisia asioita jotka vain ovat, ne on mielikuvia jotka välittyy kuulijalle Annan musiikista, ihan sama kuin pyytäisit perustelemaan miksi maito on valkoista. Se vain on. Sinulle ei ilmeisesti välity samanlainen tunne Annan musiikista koska kuulut niihin 'yksinkertaisiin pissiksiin joille menee tämänlaatuinen humppapoppi kuin häkä tyhjään päähän', mutta tätäkin palstaa lukiessa ilmenee että ilmeisen monelle välittyy ja se jos joku on ainoastaan Annan ongelma.

        Mökellystä oli jälleen tarjolla. Sitä ei ole tarpeen kommentoida.

        Tuollainen on varmaan kovaa kamaa koulun pihalla mutta minä saan siitä irti vain sen, että sinua harmittaa Annan menestys.


      • et vain pysty
        Ei kommentoitavaa kirjoitti:

        Mökellystä oli jälleen tarjolla. Sitä ei ole tarpeen kommentoida.

        Tuollainen on varmaan kovaa kamaa koulun pihalla mutta minä saan siitä irti vain sen, että sinua harmittaa Annan menestys.

        Kerrassaan yllättävää ettet pysty kommentoimaan kun huomasit vetäneesi lyhyemmän korren ja jääneesi pahasti tappiolle. Ei minua harmita, koska pystyisin itse samaan kymmenen kertaa paremmin jos vain haluaisin, mutta minulla kun on hieman mielekkäämpiä tavoitteita kuin olla turhanpäiväinen tusinajulkkis. Sinun viestistäsi paistaa läpi ainoastaan epävarmuus Annan menestystä kohtaan ja hillitön pätemisen tarve vaikket mistään mitään ymmärräkään.


      • Ehkä saat mökellyksestä jo...
        et vain pysty kirjoitti:

        Kerrassaan yllättävää ettet pysty kommentoimaan kun huomasit vetäneesi lyhyemmän korren ja jääneesi pahasti tappiolle. Ei minua harmita, koska pystyisin itse samaan kymmenen kertaa paremmin jos vain haluaisin, mutta minulla kun on hieman mielekkäämpiä tavoitteita kuin olla turhanpäiväinen tusinajulkkis. Sinun viestistäsi paistaa läpi ainoastaan epävarmuus Annan menestystä kohtaan ja hillitön pätemisen tarve vaikket mistään mitään ymmärräkään.

        Mökellys sen kun jatkuu. Miksi sellaisen suoltaminen on sinulle niin tärkeäää?


      • nyt edes jotain asiaa
        Ehkä saat mökellyksestä jo... kirjoitti:

        Mökellys sen kun jatkuu. Miksi sellaisen suoltaminen on sinulle niin tärkeäää?

        Mökelläpäs itse nyt vihdoin jotain asiaakin tänne äläkä vain lainaile toisten tekstejä. Mutta minkäs sille voi jos ei kerta kaikkiaan ole mitään hyvää sanottavaa Annasta.


      • Se riittää minulle täällä
        nyt edes jotain asiaa kirjoitti:

        Mökelläpäs itse nyt vihdoin jotain asiaakin tänne äläkä vain lainaile toisten tekstejä. Mutta minkäs sille voi jos ei kerta kaikkiaan ole mitään hyvää sanottavaa Annasta.

        Minulle riittää tällä palstalla, että osoitan Annaa kadehtivien mökeltäjien ilkeät puheet valeiksi.

        Siihen on sinun tyytyminen.


      • haukut muita.
        Se riittää minulle täällä kirjoitti:

        Minulle riittää tällä palstalla, että osoitan Annaa kadehtivien mökeltäjien ilkeät puheet valeiksi.

        Siihen on sinun tyytyminen.

        NOH. Alas kertoa, miksi "Anna pieni mutta pippurinen" on sinun idolisi.


      • Eipä taida löytyä esimerkkiä
        haukut muita. kirjoitti:

        NOH. Alas kertoa, miksi "Anna pieni mutta pippurinen" on sinun idolisi.

        Mainitsepas jokin minun valeistani!

        Eipä taida löytyä esimerkkiä.


    • girl.

      vihaan Annaa!!!!!!!!!en ees viittyny kuunnella koko biisii yök!!!!!!!!!!!kuunnelkaa esmee dentersiä älkääkä miten anna pallopäätä XD

      • Hillitse kateutesi - viha o...

        > vihaan Annaa!!!!!!!!!

        Harmittaako sinua kovastikin, kun olet tyttö kuten Annakin mutta Anna tekee hyvää uraa siinä missä sinä olet tavis ja tulet sellainen olemaankin?

        Vai onko viattomien ihmisten vihaaminen sinulle tärkeää? Vihaatko montaakin ihmistä? Jos joku tulee kadulla vastaan, alatko hillittömästi vihata häntä ja puhkut vielä kotonakin?


      • girl.
        Hillitse kateutesi - viha o... kirjoitti:

        > vihaan Annaa!!!!!!!!!

        Harmittaako sinua kovastikin, kun olet tyttö kuten Annakin mutta Anna tekee hyvää uraa siinä missä sinä olet tavis ja tulet sellainen olemaankin?

        Vai onko viattomien ihmisten vihaaminen sinulle tärkeää? Vihaatko montaakin ihmistä? Jos joku tulee kadulla vastaan, alatko hillittömästi vihata häntä ja puhkut vielä kotonakin?

        mä en oo onneks koskaan ollu kateellinen koska mul itselläni menee hyvin :DD kenenkään ei kannata olla kateelinen kenelläkään viha ei oo sama asia kuin kateus!


      • Niin tässäkin tapauksessa
        girl. kirjoitti:

        mä en oo onneks koskaan ollu kateellinen koska mul itselläni menee hyvin :DD kenenkään ei kannata olla kateelinen kenelläkään viha ei oo sama asia kuin kateus!

        > viha ei oo sama asia kuin kateus

        Silloin kun joku vihaa ihmistä, joka ei ole tehnyt mitään pahaa, vihan syynä on lähes aina kateus.

        "Että minä vihaan sitä lottovoittajaa. Se on NIIIIN ärsyttävä."


      • ja lasku alkaa.
        Hillitse kateutesi - viha o... kirjoitti:

        > vihaan Annaa!!!!!!!!!

        Harmittaako sinua kovastikin, kun olet tyttö kuten Annakin mutta Anna tekee hyvää uraa siinä missä sinä olet tavis ja tulet sellainen olemaankin?

        Vai onko viattomien ihmisten vihaaminen sinulle tärkeää? Vihaatko montaakin ihmistä? Jos joku tulee kadulla vastaan, alatko hillittömästi vihata häntä ja puhkut vielä kotonakin?

        Levy-yhtiö on jo kuumeisesti etsimässä uutta nuorta artistia Annan tilalle tai jopa paljon parempaa. Nytkän on jo uusi Idols käynnistymässä.

        En oikein usko, että Abreu omin voimin huipulla pysyy.


      • girl.
        ja lasku alkaa. kirjoitti:

        Levy-yhtiö on jo kuumeisesti etsimässä uutta nuorta artistia Annan tilalle tai jopa paljon parempaa. Nytkän on jo uusi Idols käynnistymässä.

        En oikein usko, että Abreu omin voimin huipulla pysyy.

        voi hirveetä on se nyt niin kauheeta jos sanoo jotain pahaa ANNASTA, hanki elämä!sitä paitsi Annallle ei voi olla kateellinen koska SE EI OO KOVIN HYVÄ LAULAMAAN LOL ETTÄ NIINQ sillei BRITNEY


      • Se on hyvä asia!
        girl. kirjoitti:

        voi hirveetä on se nyt niin kauheeta jos sanoo jotain pahaa ANNASTA, hanki elämä!sitä paitsi Annallle ei voi olla kateellinen koska SE EI OO KOVIN HYVÄ LAULAMAAN LOL ETTÄ NIINQ sillei BRITNEY

        Annaa soitetaan radossa joka päivä. Tänäänkin kuulin Annaa radiosta. Mutta tietenkään samoja kappaleita ei soiteta loputtomiin. Sama pätee jokaiseen muuhunkin artistiin.


      • avulla, vaan
        girl. kirjoitti:

        voi hirveetä on se nyt niin kauheeta jos sanoo jotain pahaa ANNASTA, hanki elämä!sitä paitsi Annallle ei voi olla kateellinen koska SE EI OO KOVIN HYVÄ LAULAMAAN LOL ETTÄ NIINQ sillei BRITNEY

        muiden avujen kanssa. Ja mites sit kun ei enää kuunnellut muita? Ura lähti alas päin.

        Voi tätä pintaliitäjien keskustelupalstaa D:


      • Siinäpä selitys
        avulla, vaan kirjoitti:

        muiden avujen kanssa. Ja mites sit kun ei enää kuunnellut muita? Ura lähti alas päin.

        Voi tätä pintaliitäjien keskustelupalstaa D:

        Britney menestyi hyvien laulujen vuoksi johon yhdistyi hyvä ulkonäkö. Ilman hyviä lauluja ei Britney olisi lyönyt läpi.

        Mutta Britney ja hänen elämänsä ei kuulu tähän keskusteluun ollenkaan. Tai jos kuuluu, hän kuuluu myös jokaisen muun artistin keskustelupalstoille.


      • sori vaan, lapsi.
        Siinäpä selitys kirjoitti:

        Britney menestyi hyvien laulujen vuoksi johon yhdistyi hyvä ulkonäkö. Ilman hyviä lauluja ei Britney olisi lyönyt läpi.

        Mutta Britney ja hänen elämänsä ei kuulu tähän keskusteluun ollenkaan. Tai jos kuuluu, hän kuuluu myös jokaisen muun artistin keskustelupalstoille.

        Britney ei ole koskaan loistanut laulamisella, eikä koskaan saanut siltä osalta kehuja. Otetaanpas nyt Anna tähänkin.

        Ei se laululla pitkälle pötki ja levy-yhtiö kopioi musiikki videoitakin muilta. Joku täällä laittoikin sen yhen linkin tänne Gnarks Barkleyn videoon.

        En mie teitä faneje hauku, mutta pikkaisen järkeä peliin, kiitos.


      • Pitääkö tällaisetkin asiat ...
        sori vaan, lapsi. kirjoitti:

        Britney ei ole koskaan loistanut laulamisella, eikä koskaan saanut siltä osalta kehuja. Otetaanpas nyt Anna tähänkin.

        Ei se laululla pitkälle pötki ja levy-yhtiö kopioi musiikki videoitakin muilta. Joku täällä laittoikin sen yhen linkin tänne Gnarks Barkleyn videoon.

        En mie teitä faneje hauku, mutta pikkaisen järkeä peliin, kiitos.

        Sinulla on aika lailla puutteita lukutaidossa. Enhän puhunut Britneyn laulamisesta vaan Britneyn lauluista. Vai mahdatko edes tietää mikä on laulamisen ja laulun ero?

        Anna pötkii pitkälle nimenomaan laululla. Toista samanlaistahan ei ole koskaan ollut Suomessa.

        Musiikkivideoissa on aika vaikea keksiä uusia ideoita. Sellaisia mitä ei ole aiemmin nähty missään. Pätee myös kaikkien muiden suomalaisartistien videoihin.

        > pikkaisen järkeä peliin, kiitos.

        Yritäpäs sinä ensin ymmärtää laulun ja laulamisen ero ja palaa sitten tänne. Kiitos. Voisit samalla miettiä, miten voidaan tehdä video siten, että samalla varmistettaisiin ettei missään maassa ole milloinkaan tehty videota, jossa olisi käytetty samoja ideoita


      • olemaan, jossa itse
        Pitääkö tällaisetkin asiat ... kirjoitti:

        Sinulla on aika lailla puutteita lukutaidossa. Enhän puhunut Britneyn laulamisesta vaan Britneyn lauluista. Vai mahdatko edes tietää mikä on laulamisen ja laulun ero?

        Anna pötkii pitkälle nimenomaan laululla. Toista samanlaistahan ei ole koskaan ollut Suomessa.

        Musiikkivideoissa on aika vaikea keksiä uusia ideoita. Sellaisia mitä ei ole aiemmin nähty missään. Pätee myös kaikkien muiden suomalaisartistien videoihin.

        > pikkaisen järkeä peliin, kiitos.

        Yritäpäs sinä ensin ymmärtää laulun ja laulamisen ero ja palaa sitten tänne. Kiitos. Voisit samalla miettiä, miten voidaan tehdä video siten, että samalla varmistettaisiin ettei missään maassa ole milloinkaan tehty videota, jossa olisi käytetty samoja ideoita

        artisti ei ollut hirveästi vaikuttamassa. Eli mitä kertoo henkilöstä? Luovuus 0. Senpä takia pitää oikein sekoilla vapaa-ajalla, jotta pysyisi pinnalla.


      • Laulajat laulaa
        olemaan, jossa itse kirjoitti:

        artisti ei ollut hirveästi vaikuttamassa. Eli mitä kertoo henkilöstä? Luovuus 0. Senpä takia pitää oikein sekoilla vapaa-ajalla, jotta pysyisi pinnalla.

        Se ei kerro mitään henkilöstä.

        Ihan yleisesti voi sanoa, että laulaminen ja säveltäminen ovat eri lahjakkuuksia. Olisihan se hassua, että lahjakkaat säveltäjät laulaisivat itse sävellyksensä vaikka eivät osaisi laulaa.

        Britney ei tarvitse sekoiluja pysyäkseen pinnalla. Hän on siihen ihan liian suuren luokan megastara.

        Uskomattoman typeriä mielipiteitä täällä suomi24.fi:ssä saakin lukea


      • vaikka mitä.
        olemaan, jossa itse kirjoitti:

        artisti ei ollut hirveästi vaikuttamassa. Eli mitä kertoo henkilöstä? Luovuus 0. Senpä takia pitää oikein sekoilla vapaa-ajalla, jotta pysyisi pinnalla.

        Kun taas osa jää laiskottelemaan kotiin tai roikkuu pelkästään lehtien sivuilla.

        Kyllähän jotkut artistit ovat mukana sävellyksessä, tuottajana jne... Mut eipä taida teidän Annaa tunnu kiinnostavan.


    • Teidän kanssa...

      Kattokaa peiliinne ennenkuin tuutte tänne arvostelee Annaa, tai kai se on sallittua, mutta toi on jo jotain naurettavaa ja lapsellista. Se on samanlainen ihminen missä kaikki muutkin. Eikä yhtään se parempaa, se nyt sattuu olemaan vain artisti. Esim. samahan se ois, kuin alkaisitte haukkumaan tyttöä/naista, jolla on meikkiä. Vittu koittakaa ymmärtää.

      • girl.

        mistä sinä tiedät että tulen aina olemaan tavis niin tulenkin JA NIIN SINÄKIN HAHAHAHH MUT MÄ OSAAN LAULAA :DDDDDDDDDDDDDDDDDD IIKS JA JOS SE SULLE ON ONGELMA NII VOI VOI KAIKILLA ON OMAT MIELIPITEET JOS EI KIINNOSTA NIIN TAPA ITTES VITSI VITSI XDXDXD JA MÄ OON AIKAS KILTTI IHMINEN MUT EIPÄ TÄSSÄ MITÄÄN JA EIKÄ MULLA OO MITÄÄN ANNAA VASTAA MÄ VAA VIHAAN SITÄ....


      • oot
        girl. kirjoitti:

        mistä sinä tiedät että tulen aina olemaan tavis niin tulenkin JA NIIN SINÄKIN HAHAHAHH MUT MÄ OSAAN LAULAA :DDDDDDDDDDDDDDDDDD IIKS JA JOS SE SULLE ON ONGELMA NII VOI VOI KAIKILLA ON OMAT MIELIPITEET JOS EI KIINNOSTA NIIN TAPA ITTES VITSI VITSI XDXDXD JA MÄ OON AIKAS KILTTI IHMINEN MUT EIPÄ TÄSSÄ MITÄÄN JA EIKÄ MULLA OO MITÄÄN ANNAA VASTAA MÄ VAA VIHAAN SITÄ....

        naurettava. Vittu, sain päivän naurut tosta sun jutusta. Minkäs ikänen luulet olevas. Tuntuu kun oisit pien kakara. Oikeesti mieti eka mitä sä oikee kirjotteket ja mitä sanot, vitun rääpäle!


    • girl.

      anna abreu suuttuis ja saisit hyvät rahat :DD ei anneta sen pissiksen jatkaa tuota valehtelua jota uskoo annan fanit

    • girl.

      ehkä vähän ilkeemmin,mutta kuitenkin....ei juma että tollasestakin pitää ottaa nii itteensä LOL olen pyytäny ANTEEKSI MONTA KERTAA JOS EI KELPAA NII IHAN SAMA DAA JA OLEN SANONUT IHQUN MONTA KERTAA ETTÄ MULLA EI OO MITÄÄN ANNAA VASTAAN MÄ EN VAA TYKKÄÄ SIITÄ JA VÄLILLÄ SANON SEN VÄHÄN ILKEEMMIN MUTTA JOS TE OLETTE KATEELLISIA JOLLEKIN NIIN KANNATTAA MIETTIÄ MISSÄ ASIOISSA ON ITE HYVÄ.....ONNEKS MUN EI TARVII OLLA KATEELLINEN ÄLKÄÄ OLKO TEKÄÄN AIKA MONI SANOO ETTÄ KUN ON VIHAINEN NII ON KATEELLINEN MUT SE EI OO TOTTA KOSKA VOI OLLA SUUTTUNU JOSTAIN ASIASTA SILLÄ HETKELLÄ ETTÄ SILLEE

      • mielenkiinto

        nousee. Harmi vaan, ettei julkisuudessa tästä puhuta. Onneksi Koivunen avasi suunsa ja haukkui Annan "musiikin."


      • muut sanomisensa eivät kiin...
        mielenkiinto kirjoitti:

        nousee. Harmi vaan, ettei julkisuudessa tästä puhuta. Onneksi Koivunen avasi suunsa ja haukkui Annan "musiikin."

        On tietysti huolestuttávaa pidemmän päälle, jos Ari Koivusen haastattelut kiinnostavat vain, kun hän haukkuu muita artisteja. Helposti joka kertaa katoaa joukko sellaisia levynostajia, jotka pitävät tuon haukutun artistinkin musiikista.

        Erityisen hupaisaa on se, että Koivunen haukkui Annan musiikkia, sillä Rauli Eskolin eli Rake on tehnyt musiikkia sekä Annan levylle että Arin uudelle levylle :) Hän on myös kai tuottanut molemmat levyt.


      • tapahtuu!
        muut sanomisensa eivät kiin... kirjoitti:

        On tietysti huolestuttávaa pidemmän päälle, jos Ari Koivusen haastattelut kiinnostavat vain, kun hän haukkuu muita artisteja. Helposti joka kertaa katoaa joukko sellaisia levynostajia, jotka pitävät tuon haukutun artistinkin musiikista.

        Erityisen hupaisaa on se, että Koivunen haukkui Annan musiikkia, sillä Rauli Eskolin eli Rake on tehnyt musiikkia sekä Annan levylle että Arin uudelle levylle :) Hän on myös kai tuottanut molemmat levyt.

        Siellä niitä mm kissatappaluja ollut. JA onko ura kärsinyt siitä? EI TODELLAKAAN!

        Vaan se tuo enemmän rahaa.


      • Vain Arin huonoa käytöstä
        tapahtuu! kirjoitti:

        Siellä niitä mm kissatappaluja ollut. JA onko ura kärsinyt siitä? EI TODELLAKAAN!

        Vaan se tuo enemmän rahaa.

        Nythän ei ole kyse kissatappelusta koska Ari yksinään haukkuu muita. Arilla ei ole toivoakaan, että Anna sortuisi vastaamaan hänelle. Kyseessä siis vain Arin huono ja kypsymätön käytös.

        Suomen tilanne on eri kuin jossain muualla. Markkinat ja piirit ovat pienet. Täällä on paljon todennäkäisempää tehdä hallaa omalle uralleen haukkumalla muita kuin esim. USA:ssa.


      • pätkän vertaa.
        Vain Arin huonoa käytöstä kirjoitti:

        Nythän ei ole kyse kissatappelusta koska Ari yksinään haukkuu muita. Arilla ei ole toivoakaan, että Anna sortuisi vastaamaan hänelle. Kyseessä siis vain Arin huono ja kypsymätön käytös.

        Suomen tilanne on eri kuin jossain muualla. Markkinat ja piirit ovat pienet. Täällä on paljon todennäkäisempää tehdä hallaa omalle uralleen haukkumalla muita kuin esim. USA:ssa.

        Juorulehdet ja fanit, joidenka esikuva on Koivusen haukkumana, niin nostavat meteliä.

        Sori vaan. Arin oltaisiin voitu potkia pois jo Idols-aikana, mutta silti voitti. Turhaa jauhantaa, jos ei mitään auta!


      • Vähentää ainakin levymyyntiä
        pätkän vertaa. kirjoitti:

        Juorulehdet ja fanit, joidenka esikuva on Koivusen haukkumana, niin nostavat meteliä.

        Sori vaan. Arin oltaisiin voitu potkia pois jo Idols-aikana, mutta silti voitti. Turhaa jauhantaa, jos ei mitään auta!

        Totta kai se haittaa. Osa Arin levyn ostajista on asiallisiakin ihmisiä, jotka jättävät Arin levyn ostamatta tämän käytöksen vuoksi.


      • kilpailun?
        Vähentää ainakin levymyyntiä kirjoitti:

        Totta kai se haittaa. Osa Arin levyn ostajista on asiallisiakin ihmisiä, jotka jättävät Arin levyn ostamatta tämän käytöksen vuoksi.

        Vaikka silloin jo tiedettiin, minkälainen kusipää Koivunen voi olla. Esimerkiksi toiseksi tuli täysin päinvastainen kilpailija, mutta eipä tullut voittoa.

        Markkina-arvo.


      • ja levymyynnistä
        kilpailun? kirjoitti:

        Vaikka silloin jo tiedettiin, minkälainen kusipää Koivunen voi olla. Esimerkiksi toiseksi tuli täysin päinvastainen kilpailija, mutta eipä tullut voittoa.

        Markkina-arvo.

        Eihän tuo liity lainkaan siihen, miten Arin pitäisi toimia, että saisi myytyä mahdollisimman paljon levyjä Suomessa tulevaisuudessa.


    • mutta ei Anna.

      Eihän se edes ole Anna.

    • tyttö^^

      Ja Anna laulaa yleensä hampaat yhdessä se saa sen äänen kuulostamaan hirveeltä,sen takii sen ääni on tunnistettavissa.
      sen ääntä pitää muokata levylle aika paljonkin varmasti.
      ilmankos se ei tällä kertaa laulanu emma gaalassa,kun siellä aika moni(kaikki) lauloi livenä ja Annan olisi pitäny turvautua miimikoimaan :D
      koska eihän se music everywhere olisi kuulostanu livenä hyvältä xD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1002
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe