Olen miettinyt, mikä olisi paras matto parvekkeelle, jossa ei vielä ole parvekelaseja.
matto parvekkeelle
9
3843
Vastaukset
- on..................
vesihyasintti matto. Tykkää välillä kastuakin ja mukavan tuntuinen jalan alla.
- uteliaalle
millainen matto se on? Meilläkin lasittamaton parveke ja sellaset kaislamatot lattialla.
- matto...................
uteliaalle kirjoitti:
millainen matto se on? Meilläkin lasittamaton parveke ja sellaset kaislamatot lattialla.
on ihan normi matto, kudottu neuleen näköiseksi vesihyasintista. Löytyy ihan useimpien isojen tavaratalojen valikoimista.
- olen ollut
tyytyväinen solukumimattoon jo vuosia: pienet roskat menevät maton alle ja voi mennä talvellakin ilman kenkiä, eivät varpaat palele.
- lämmin jalkaan
Minä kyllä uskaltaisin laittaa tuon Dry Step termomaton joka hengittää ja kuivuukin normaalisti. Roskat lähtee imurilla ja voi tarpeen mukaan pestä. Ja jos liikaa tulee vettä niin nosta pesuhuoneeseen kuivumaan. Olen nähnyt maton ulkona porraspäämattonakin.
- joo-
lämmin jalkaan kirjoitti:
Minä kyllä uskaltaisin laittaa tuon Dry Step termomaton joka hengittää ja kuivuukin normaalisti. Roskat lähtee imurilla ja voi tarpeen mukaan pestä. Ja jos liikaa tulee vettä niin nosta pesuhuoneeseen kuivumaan. Olen nähnyt maton ulkona porraspäämattonakin.
voiskohan joku kertoa että miten toi termomatto eroaa tavallisesta terassimatoista paitsi viisinkertaisella hinnalla.
- Pitkään käyttänyt
joo- kirjoitti:
voiskohan joku kertoa että miten toi termomatto eroaa tavallisesta terassimatoista paitsi viisinkertaisella hinnalla.
Tuossa Dry Step Termomatossa on 5 mm umpisolumuovia (routaeriste) pohjana ja siihen on tehty hengittävä reikäkuviointi. Pintaan on kuumakiinnitetty hyvälaatuinen neulehuopapinta, joka näyttää kestävä kulutusta ja pesuakin. Roskat lähtee imuroimalla yllättävän hyvin. Meillä on ollut tuota lämpömattoa käytössä jo kahdeksan vuoden ajan ja kestää varmasti vielä vähintään toiset saman verran. Maton ominaisuutena on, että se tuntuu jalkaan heti lämpöiseltä ja parveketta voi mukavammin käyttää ympäri vuoden ilman kenkiä. Olen kuullut mattoa käytettävän veneissä matkailuvaunuissa ja jopa avantouimarien pukuhuoneissa. Tuo halvempi "nystyrämätto" sattaa murentua jo parissakin vuodessa ja lämpöominaisuus puuttuu käytännössä kokonaan, muuten lähes saman näköistä. Mattoa löytyy netistä ainakin hakusanalla parvekematto ja termomatto.
Pitkään käyttänyt kirjoitti:
Tuossa Dry Step Termomatossa on 5 mm umpisolumuovia (routaeriste) pohjana ja siihen on tehty hengittävä reikäkuviointi. Pintaan on kuumakiinnitetty hyvälaatuinen neulehuopapinta, joka näyttää kestävä kulutusta ja pesuakin. Roskat lähtee imuroimalla yllättävän hyvin. Meillä on ollut tuota lämpömattoa käytössä jo kahdeksan vuoden ajan ja kestää varmasti vielä vähintään toiset saman verran. Maton ominaisuutena on, että se tuntuu jalkaan heti lämpöiseltä ja parveketta voi mukavammin käyttää ympäri vuoden ilman kenkiä. Olen kuullut mattoa käytettävän veneissä matkailuvaunuissa ja jopa avantouimarien pukuhuoneissa. Tuo halvempi "nystyrämätto" sattaa murentua jo parissakin vuodessa ja lämpöominaisuus puuttuu käytännössä kokonaan, muuten lähes saman näköistä. Mattoa löytyy netistä ainakin hakusanalla parvekematto ja termomatto.
minun kokemukseni mukaan parissa vuodessa
- halpamatoissakin
premiata kirjoitti:
minun kokemukseni mukaan parissa vuodessa
Kait noissa halpamatoissakin laatueroja löytyy, kuten käyttökohteissakin. Tuossa joku äskettäin kertoi maton "karvapinnan" lähteneen irtoamaan kokonaan ja kyseli kaupassa uutta parempaa. Toinen mitä olen kuullut nuo kuplarakenteiset nystyrän murenevat maton alla melko pian ja reunat kipartvat ylöspäin. Selvitin aikanaan melko hyvin tuon lämpömatto rakenteen kun ostimme sitä itsellemme. Käytön määrä ja lämpötilat tietysti vaikuttaa kestävyyteenkin, meillä kun on käytössä kesät ja talvet. Vieläkin tuota termomatoksi sanottavaa on vähän vaikea löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13314347Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va305962SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545535Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3054379HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394137"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1073681Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63602Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan243564Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632665Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931448