Mielenvikaisia moottoripyöräilijöitä

Stumppi .

On aivan käsittämätöntä että vielä löytyy näitä mielenvikaisia moottoripyöräilijöitä jotka palvoo jotain mielikuvitus hemmoa (jumalaa).

10

1568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FJR 1300

      Joo niitä oli tänävuonna 3500 mielenvikaista, luku kasvaa vuosittain. Kaikkihan ne huusivat Liedon kirkon pihalla hoosiannaa, ja tekivät ristinmerkkiä rintaansa.

      HALOO herää pahvi, se on enempi kokoontumisajoa kuin Hemmon palvontaa. Älä sinä tuu sinne.

    • se pelastuu

      Aika moni uskoo Jumalan olemassa oloon. Ei tartte paljoakaan ympärilleen katsella kun tyhmäkin ymmärtää.

      Mahtavaa että on myös pieni joukko motoristejä jotka ovat ottaneet Jeesuksen vastaa henkilökohtaisesti, syntien sovittajana.

      • Pohdiskelija -

        Ei ole olemassa yhtään sellaista tosiasiaa mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi. Jeesus on fiktio. Tästä voi päätellä miten tyhmiä jotkut voi olla.


      • ei todistaisi etteikö Jumal...
        Pohdiskelija - kirjoitti:

        Ei ole olemassa yhtään sellaista tosiasiaa mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi. Jeesus on fiktio. Tästä voi päätellä miten tyhmiä jotkut voi olla.

        ....Voi sinua hemmo ! Katsos kun vastaavasti ei ole yhtään sellaista asiaa joka todistaisi päinvastaista...Katso ennemmin peiliin ja kysy mistä minä tulin ja minne menen ?

        Etkä sinäkin ole paljon arvokkaampi kuin jokin sellainen joka olisi kehittynyt jostain apinasta tms. ? Etkö ?


      • käänny kotiin päin
        Pohdiskelija - kirjoitti:

        Ei ole olemassa yhtään sellaista tosiasiaa mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi. Jeesus on fiktio. Tästä voi päätellä miten tyhmiä jotkut voi olla.

        Jes. 45:12
        Minä olen tehnyt maan ja luonut ihmisen maan päälle; minun käteni ovat levittäneet taivaan, minä olen kutsunut koolle kaikki sen joukot.

        1 Moos. 2:7
        Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieramiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.

        Mun on helppo uskoa nuo edellä olevat perusteiksi Jumalan olemassa oloon.
        Mutta kerran kun ollaan kuoltu, nahdään se että oliko se Jeesus ja raamattu puutaheinää.

        Saarn. 12:7
        Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.

        Toivotaan kuitenkin että saadaan elää pitkään ja ajella myös moottoripyörillä.
        Siunausta sullekkin pohdiskelija.


      • Rehellinen ..
        ei todistaisi etteikö Jumal... kirjoitti:

        ....Voi sinua hemmo ! Katsos kun vastaavasti ei ole yhtään sellaista asiaa joka todistaisi päinvastaista...Katso ennemmin peiliin ja kysy mistä minä tulin ja minne menen ?

        Etkä sinäkin ole paljon arvokkaampi kuin jokin sellainen joka olisi kehittynyt jostain apinasta tms. ? Etkö ?

        Onko maahiset ja keijukaiset sinun mielestä totta, kun niitä ei ole kukaan todistanut satuolennoiksi? Miten on Mustanaamion laita?

        Eiköhän se ole niin että väitteen esittäjällä on se todiste velvollisuus ja te ette ole todistaneet siitä jumalastanne vielä yhtään mitään.

        Evoluutio on muokannut meidät ja tästä on vaikka kuinka paljon faktaa ja näyttöä olemassa ja lisää tulee koko ajan kun taas jumalan luomisesta/hokkus pokkus tempuista ei ole mitään, pelkkää höpötystä.

        ""Etkä sinäkin ole paljon arvokkaampi kuin jokin sellainen joka olisi kehittynyt jostain apinasta""
        -En ole. Eikö toi ole jo typerää ajattelua. HEH HEH HEH ...
        Tutkimusten mukaan ihmisillä on sama kantaisä mitä nykyisillä apinoilla.

        Tiesitkö ettei se jumalasi/uskontosi perustu mihinkään tutkittuun faktaan... HEH HEH HEH ...


      • Rehellinen ....
        käänny kotiin päin kirjoitti:

        Jes. 45:12
        Minä olen tehnyt maan ja luonut ihmisen maan päälle; minun käteni ovat levittäneet taivaan, minä olen kutsunut koolle kaikki sen joukot.

        1 Moos. 2:7
        Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieramiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.

        Mun on helppo uskoa nuo edellä olevat perusteiksi Jumalan olemassa oloon.
        Mutta kerran kun ollaan kuoltu, nahdään se että oliko se Jeesus ja raamattu puutaheinää.

        Saarn. 12:7
        Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.

        Toivotaan kuitenkin että saadaan elää pitkään ja ajella myös moottoripyörillä.
        Siunausta sullekkin pohdiskelija.

        Viidakon vanhat sanonnat

        I Mustanaamiolla on kymmenen tiikerin voimat.
        II Mustanaamio on kova koville.
        III Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan.
        IV Kun Mustanaamio liikkuu, sen rinnalla salamakin on hidas kuin etana.
        V Toisinaan Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupunkien kaduilla kuin kuka tahansa meistä.
        VI Mustanaamio hiipii äänettömästi kuin viidakkokissa.
        VII Et koskaan löydä Mustanaamiota, hän löytää sinut.
        VIII Mustanaamion ääni saa veren hyytymään.
        IX Älä koskaan tähtää Mustanaamiota aseella.
        X Mustanaamio on kova koville.
        XI Mustanaamiolla on tuhat silmää ja tuhat korvaa.
        XII Kun konna näkee Mustanaamion kasvot ilman naamiota, hän kohtaa kauhean kuoleman.
        XIII Herätä pimeässä ja nähdä Mustanaamion kasvot - mikä kaamea kohtalo konnalle.
        XIV Mustanaamio ei liikoja lavertele, mutta hänellä on Salomonin viisaus.


      • onkuitenkin....
        Pohdiskelija - kirjoitti:

        Ei ole olemassa yhtään sellaista tosiasiaa mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi. Jeesus on fiktio. Tästä voi päätellä miten tyhmiä jotkut voi olla.

        olemassa , mutta piruko nuo muut tietänee,


      • muokataan

        tarpeen mukaan jokaiselle vuosisadalle sopivaks. Höpö höpö tarinoita, kivoja satuja, niinku vedenpaisumus ja noa-


      • katso tämä...
        käänny kotiin päin kirjoitti:

        Jes. 45:12
        Minä olen tehnyt maan ja luonut ihmisen maan päälle; minun käteni ovat levittäneet taivaan, minä olen kutsunut koolle kaikki sen joukot.

        1 Moos. 2:7
        Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieramiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.

        Mun on helppo uskoa nuo edellä olevat perusteiksi Jumalan olemassa oloon.
        Mutta kerran kun ollaan kuoltu, nahdään se että oliko se Jeesus ja raamattu puutaheinää.

        Saarn. 12:7
        Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.

        Toivotaan kuitenkin että saadaan elää pitkään ja ajella myös moottoripyörillä.
        Siunausta sullekkin pohdiskelija.

        http://video.google.com/videoplay?docid=-7810993921354002750


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe