Vituttaa olla vesimies!

Vai asennekko se vaan on..

Oon lukenu aina sillon tällön täältä näitä keskusteluja, ja kun vesimiehistä puhutaan niin nehän kertoo kuin minun elämästä...

Oon kauheen mustasukkainen jostai, vaikka ei edes seurustelis, ja oon omistushaluinen. Nytkin olis mahdollisuus olla yhden tosi ihana miehen kanssa (oinas) mutta pelkäämpä että sössin sen...
Ajattelen häntä kokoajan, mielestäni se on todella hyvännäköinen, mutta pelkään että se vaan haluaa seksiä ja mä oon hyväuskonen ja haluun seurustelua... aargh.. MIKS vesimiehet on tälläsiä! miks minä oon tällänen??? Joskus kun olis mahdollisuus olla jonkun kanssa niin heti tulee se pelko että en minä haluakaan, tulee heti se vapauden kaipuu..yyhh En kuitenkaan kokoloppuelämääni tahdo yksin olla..

17

3872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta..

      puhut. kauhea ristiriita, haluis olla jonkun kanssa, muttei sitten kuitenkaan haluis. Ja sit toi että miettii tuleeko hyväksikäytetyksi, ihmisten oikeat motiivit mietityttää.

      Paljon hankaluuksia on vesimiehenä olemisessa, mutta onneksi sentään en ole vaaka.

      • Putkimies-muijja..

        Kyllä kaikistä ikävintä on että elää hienossa suhteessa, kaikki toimii ja sitte kun puhutaan yhteenmuutosta tai kihlaitumisesta täytyy paeta maailman ääriin, ei muka rakastakkaan sitä ihmistä tai muita liian-hyviä-syitä, miksi se ei voi nyt onnistua..
        Sitten taas etsii uutta seikkailua ja tahtoo sitoutua. Etsii tukea, lämpöa ja jotain mikä olisi pysyvää.
        Kai tässä vanhaksi piiaksi jää tällä menolla.
        Pitää vain ajatella, jotta voishan se huonomminkin olla. Vesimies on vesimies..


      • SpaceTraveler
        Putkimies-muijja.. kirjoitti:

        Kyllä kaikistä ikävintä on että elää hienossa suhteessa, kaikki toimii ja sitte kun puhutaan yhteenmuutosta tai kihlaitumisesta täytyy paeta maailman ääriin, ei muka rakastakkaan sitä ihmistä tai muita liian-hyviä-syitä, miksi se ei voi nyt onnistua..
        Sitten taas etsii uutta seikkailua ja tahtoo sitoutua. Etsii tukea, lämpöa ja jotain mikä olisi pysyvää.
        Kai tässä vanhaksi piiaksi jää tällä menolla.
        Pitää vain ajatella, jotta voishan se huonomminkin olla. Vesimies on vesimies..

        Mulla etenee erakoituminen hyvää vauhtia. Olen kyllä antautunut suhteisiin täysillä, mutta takkiin on tullu koko ajan, joten luottamus suhteisiin alkaa olla lopussa.

        Lisäks vielä syvällisenä pohdiskelijana ja perinteiden kammoksujana alan väsymään noihin "tavallisten ihmisten" tylsän tasapaksuihin keskustelun aiheisiin ja elämän askareisiin. Tutuilla menee aika koirien ja vauvojen kanssa, ja ei jaksa kiinnostua niistä kun itellä ei ole edes sitä rakasta tukevaa olkapäätä vierellä, jota kyllä kaipaisi.

        Enkä myöskään löydä ketään, joka jaksaisi pohdiskella tähtitieteellisiä juttuja mun kanssa!

        Eli outo hiippari olen ja vaivun outoon yksinäisyyteeni. =( Ei tämä kivaa, eikä helppoa ole. Yksinäisyys surettaa.


      • ehkä että
        SpaceTraveler kirjoitti:

        Mulla etenee erakoituminen hyvää vauhtia. Olen kyllä antautunut suhteisiin täysillä, mutta takkiin on tullu koko ajan, joten luottamus suhteisiin alkaa olla lopussa.

        Lisäks vielä syvällisenä pohdiskelijana ja perinteiden kammoksujana alan väsymään noihin "tavallisten ihmisten" tylsän tasapaksuihin keskustelun aiheisiin ja elämän askareisiin. Tutuilla menee aika koirien ja vauvojen kanssa, ja ei jaksa kiinnostua niistä kun itellä ei ole edes sitä rakasta tukevaa olkapäätä vierellä, jota kyllä kaipaisi.

        Enkä myöskään löydä ketään, joka jaksaisi pohdiskella tähtitieteellisiä juttuja mun kanssa!

        Eli outo hiippari olen ja vaivun outoon yksinäisyyteeni. =( Ei tämä kivaa, eikä helppoa ole. Yksinäisyys surettaa.

        Niin sinun on vaan käytävä taisteluun tuota toimintamallia vastaan. Niin se vaan on. Mitä muutakaan voisit tehdä, ellet halua olla luuseri ja juosta elämää pakoon.


      • vaaka :-)

        Nousumerkkinä minulla vesimies, joten pitäis olla varmaan tupla sureus..... mut kun ei olekaan. Mitään ei saa jos ei uskalla elää, ei elämä aina niin ruusuista ole piikkejäkin sieltä löytyy. Mut mut elämä on tehty elettäväksi ja nautittavaksi :-) Ei muuta kuin rohkeesti kehiin vaan :-) Se mikä ei tapa se vahvistaa.... ihan oikeesti.


      • Juha82

        tumisessa jonkun verran.
        Voi tulla se vapauden kaipuu?
        pitääkö koko ajan roikkua kiinni, sehän on yleensä suhteen alussa että roikutaan kii toisissa kuin takiaiset.
        pitäisi silti saada happeakin(: lol
        miten toimii suhde, sosiaalinen ja seksuaalinen puoli?

        Että joutuuko vaikeuksiin?
        luotan kyllä toiseen että ei petä mutta se henkinen kiusaaminen/riidat sieltä voi tulla niitä pelkotiloja muhun joka pistää mietityttämään.

        Toisaalta huomaan kyllä varmasti ns alkumetreillä kumppanista että onko kiusaajatyyppiä.


      • Juha82

        härkänä on myös vaikea olla, sitä jotenki ollaan sellaisia omalaatuisia taiteilijoita, liian dominoivia.
        tietenkin kannattaa sivuuttaa tuollaiset puheet(kuten mä, no oon hieman vaikeatajuinen/monimutkainen), eiväthän kaikki ole tuollaisia härkä-ja vesimies-merkeissä.


        mulla muuten ehkä voisi muodostua myös ongelmaksi se että en haluaisi lähteä mielelläni pois omasta kodistani(jos löytäisi kauempaa kumppanin, äh vaikeaa höh mutta pitäähän sitä sitten varma olla ollaanko vai eikö olla yhessä.

        Tsemppiä kaikille Vesimiehille!!
        äitini veli Vesimies(myös naapuri) ja ovat sellaisia tasaisia ja rauhallisia, joskin puheliaita kun ns kone lähtee käyntiin.
        Äitini veli hyvin tarkka pitämään järjestystä yllä.
        Naapurin mies hyvin ahkera duunaamaan.
        Metsänkävijä vailla vertaa, hyvin erakkomainen.


      • Juha82

        ihmisiä, toivon hyvää.
        Oon yksin, mutta saan rakkautta ympäriltäni(asun isän kanssa).

        Sitä pitäisi vain lähteä etsimään kumppania, ei se kait ovelle tule(:

        jos rakastaa itseään, sitä osaa rakastaa toista myös.
        Mutta liiallinen itserakkaus ei ole hyvä juttu.
        Mutta enpä lähde tuomitsemislinjalle heitä kohtaan.
        Tuomitseminen nimittäin on hyvin inhottava juttu, kaikista pahin.


    • niin minäkin

      täyttä törinää vaan. Minulla on ollut useita pitkiä suhteita ja naimisissakin olen ollut. Takkiin on siis tullut ja huonoihin suhteisiin en ole jäänyt kitumaan, aina kohti uutta. Kyllä minä ainakin valitsen rakastumisen ja pettymisen kun pelkän tasapaksun vanhanpiian elämän, jos ne ovat vaihtoehdot. Nytkin kuvittelin, että kun miesystäväni on minua paljon vanhempi, hän osaisi minua arvostaa, vaan selän takana lirkuttelee naisille hänkin. En ymmärrä itse tällaista, mutta hirveästi sitä tapahtuu. Monien tuttujen naisten miehet lirkuttelee minulle ja ajttelenkin usein että taidan olla liian tosikko,vesimiesnainen yli 40vee....ja sitten itse kuitenkin saatan tietämättäni flirttailla....Mua ei vituta olla vesimies. Olen optimisti ja toteutan toiveitani rohkeasti, tottakai takkiinkin tulee välillä ja väsyn, mutta tosi rikas elämä. Niin, olen suhteen alussa mustasukkainen, mutta jos mies näyttää ettei aihetta ole se paranee. Mustasukkaisuuden takia suhde on nytkin karilla, odotan tilanteen selviävän,oikeus voittaa. Annan tilaa miehelle mennä omia menoja, mutta perästä ei saa kuulua....jos ei osaa sitä arvostaa, olkoon, harmi, olisin rakastanut täysillä.

    • -rituliini-

      Mul on aivan sama tilanne. mul on ihana mies jonka kanssa menin kihloihin, sit mua alkoi itkettää et miksi menin kihloihin. mua ei saa kahlita. sinällään hyvä et mies on viikot merillä ja saan tehdä omia juttuja. tykkään olla paljon yksin , ihan vaan itseni kanssa. mua ottaa kyl pannuun kun meistä vesimiehistä ouhutaan et me ei osata rakastaa....kyllä osataan kun oikea osuu kohdalle. vesimies nainen on maailman ihanin rakastelussa. ei mielikuvitusta puutu ja on kiihkeä:) eli hyvääkin löytyy.

    • yöeläin

      Itse en kuvittelisi enkä haluaisi olla mitään muuta kuin vesimies. Meille on annettu henkisen kehittymisen lahja ja kovin haikeata on lukea veskareitten kirjoitelmia pikkuasioista. Mustasukkaisuus, omistushalu, pelko? Unohda kaikki se roska. Elämä on elämistä varten. Jos et kokeile, et tiedä. Vapauden kaipuu, no siitä ei kannata pitää kymmenellä kynnellä kiinni koska vapaus ei karkaa mihinkään.
      Rohkeutta sulle!

    • vesisex

      Hei ei mitään hätää. Olin avioliitossa 27 vuotta, ja uskollisesti. Vaihdoin harrastuksia joka vuosi uuteen, niin siitä sai tarvittavan vaihtelun elämään. Vapautta välillä kaipasin ja sitä saa uppoutumalla johonki omaan kivaan tekemiseen. Oikeasti, oli ihan hyvä liitto. Nyt lapset mmailmalla ja vapauden tarve voitti. Kaksi uutta lyhyttä suhdetta takana ja ihastusta riitti. Suhteiden loputtua itkeskelyä muuan viikko ja taas nauttimaan elämästä. Eletään vain kerran ja se kannattaa uskaltaa elää. Seksikin on niin nautittavaa, kun sopivan kaverin kohtaa, joka ei ole liian kaavoihin kangistunut. Vesimiehenä on kivaa, joskin...

    • johtuu

      Vesimiehen pohjattomasta turvattomuuden tunteesta - Vesimies haluaa olla niin saakelin varma (itsekin olen Vesimiesnainen) kaikesta, että ei osaa luottaa oikein mihinkään ja keneenkään. Tämä on varmasti v-mäisin piirre Vesimiehen merkissä mitä tiedän.

      • voin allekirjoittaa

        tuon pohjattoman turvattomuuden tunteen. En tykkää riskeerata mitään ja ikävä kyllä, voin luottaa viimekädessä vain ja ainoastaan itseeni.
        Sitten jos suhteen saa alkamaankin niin, että lähtökohtaisesti luotan toiseen, saa toisen epävarmuus mut aivan pois tolaltani. Siis se, että toinen ei luota mun olemassa olemiseen hänen rinnallaan. Hitto! Jos mä seurustelen, en ole kiinnostunut muista, enkä kumppaniani petä! Ja kun muhun ei luoteta, jätän toisen, koska en vain kestä sitä epäilyä, joka tahtoo tarttua. Tiedättehän tunteen... kun itse luottaa, ei mielikuvitus heitä epäilyjä pintaan, jollei toinen siinä nenän edessä anna aihetta. Ja kun toinen epäilee sua koko ajan, alat epäillä sen syytä...että onkohan toisella puhtaat jauhot pussissa vai mistä se noita kipeitä juttujaan kehittelee....
        Mä ainakin lähden suhteeseen sillä olettamuksella, että toinen haluaa olla mun kanssani ihan oikeesti. Ei kaikkia voi aina epäillä, mut ei kaikkiin aina voi luottaakaan.

        Hmmmm... oliskohan tossa se syy, miksi mä olen taas yksin....


    • Jokups

      Mooi.. Mulla on taas kanssa sama juttu. mulla on kaikki iha alaspäin tällä hetkellä.. oon iha pohjalla.. Tekis mieli tehä itsari, eräs tyyppi meni pilamaan mun maineenkin, ku olin valhellu hänelle. ja haluaisin vain kaiken takaisin. en oisi halunnu tutustua koko tyyppiin. sitten ku luin horoskooppeja nii Kaikki meni iha sillai miten oli mennykki tai miten sielä sillo luki :// :s Haluaisin palata takas ajassa mutta vähä vaikiaa se on. oon vähäsen masentunu yms.. Mutta voisiko joku auttaa mua jotenkin tän kans :) Ja kuulostan aika säälittävältä :D

      • hieman..

        helpottaa olotilaasi.Meillä vesimiehillä menee monesti kaikki päin helevettiä.Samassa jamassa oon itsekkin.
        Itsari ei ole kuitenkaan mikään ratkaisu ongelmaan.Kyllä se elämä siitä taas tasaantuu kun hetken maltat odottaa.Aina noustaan suosta..muista se.
        Tsemppiä kovasti nyt sinnekkin päin:)


      • Jokups
        hieman.. kirjoitti:

        helpottaa olotilaasi.Meillä vesimiehillä menee monesti kaikki päin helevettiä.Samassa jamassa oon itsekkin.
        Itsari ei ole kuitenkaan mikään ratkaisu ongelmaan.Kyllä se elämä siitä taas tasaantuu kun hetken maltat odottaa.Aina noustaan suosta..muista se.
        Tsemppiä kovasti nyt sinnekkin päin:)

        Joo.. Eiköhä se vielä tässä tasaannu..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe