Alkavalla viikolla lähtee tilaukseen niin auto kuin vanteetkin, molemmissa toimitusaika n. 10 vkoa.
Ongelmaksi on nyt muodostunut seuraava:
Mahtuuko uudessa A4:ssä pyörimään seuraavat:
8,5x19- vanne ET 32
9,5x19- vanne ET 35 tai 52
Eli jompia kumpia olisi 4 kpl satsi tulossa, mieli tekisi mutta hieman arveluttaa tilata noita 9,5 leveitä, koska jenkeistä tulevat eikä erehdyksiin ole varaa.
Löytyykö osaavia neuvojia?
Uusi Audi A4 ja 9,5 tai 8,5 leveät vanteet
38
4791
Vastaukset
- Aivan hyvin
Ne alkuperäiset. Niillä pärjää kohtuullisin kilometri kustannuksin.
- toimittaja..
eli autoliike ei tiedä niin että pitää kysellä suoli24 sivuilta, jatka päiväuniasi...
- Volvisti78
Ei autoliikkeet ota kantaa noin vahvasti poikkeaviin kokoihin, ei heillä ole kokemuksia orkkiksista poikkeavista kokovaihtoehdoista. Tämä tiedoksi sinulle.
- S3&TT
Volvisti78 kirjoitti:
Ei autoliikkeet ota kantaa noin vahvasti poikkeaviin kokoihin, ei heillä ole kokemuksia orkkiksista poikkeavista kokovaihtoehdoista. Tämä tiedoksi sinulle.
Jos ei myyjä tiedä heti, saa sen kyllä maahantuojalta kysyttyä. Ainakin omissa tapauksissa ei myyjällä ole ollut mikään vaikeus selvittää. Täältä ei varmaan kannata asiaa tiedustella, asiallisten vastausten saaminen voi olla hieman vaikeaa.
- Volvisti78
S3&TT kirjoitti:
Jos ei myyjä tiedä heti, saa sen kyllä maahantuojalta kysyttyä. Ainakin omissa tapauksissa ei myyjällä ole ollut mikään vaikeus selvittää. Täältä ei varmaan kannata asiaa tiedustella, asiallisten vastausten saaminen voi olla hieman vaikeaa.
Ok, kiitokset vinkistä.
Täytyypä tiedustella asiaa myyjältä alkavalla viikolla.
Onko muuten vinkittää jotakin hyvää tähän B8 ANelkkuun liittyvää kansainvälistä saittia/keskustelufoorumia?
A5oc (A5 Owners Club) on todella asiallinen palsta, mutta löytyykö uuteen ANepaan tai ANelosiin yleensäkään liittyvää vastaavaa laatufoorumia? - Niitä
Volvisti78 kirjoitti:
Ei autoliikkeet ota kantaa noin vahvasti poikkeaviin kokoihin, ei heillä ole kokemuksia orkkiksista poikkeavista kokovaihtoehdoista. Tämä tiedoksi sinulle.
Ei kiinnosta kaltaisesi tuunariurpot?
- Volvisti78
Niitä kirjoitti:
Ei kiinnosta kaltaisesi tuunariurpot?
...itsekin tiedät että paljastat vain olevasi kateellinen moisilla kommenteillasi :)
Yritän ymmärtää, ei kaikilla riitä kapitaali tyylikkään auton tyylikkääseen modifiointiin. - tyylistä
Volvisti78 kirjoitti:
...itsekin tiedät että paljastat vain olevasi kateellinen moisilla kommenteillasi :)
Yritän ymmärtää, ei kaikilla riitä kapitaali tyylikkään auton tyylikkääseen modifiointiin.Tähän puutun pikkuisen sivusta... Kateus on vaikea laji silloin, kun itse sen kohteeksi jaulistaunut sitä arvio. Voi tulla aika karkeitakin virhearvioita. :)
Ja oman vaurauden korostaminen silloin, kun 350 euron sumuvalot ovat liian kalliit, on sekin jotenkin ristiriitaista.
Oletko sitä mieltä, että kaikki, joilla vaan olisi suinkin varaa, laittaisivat A-nelosen, siihen ylikokoiset renkaat ja tuunatun kaksoispakoputkiston?
Itse en ottaisi niitä, vaikka siitä maksettaisiin. Tuntuuko uskomattomalta? :) - Volvisti78
tyylistä kirjoitti:
Tähän puutun pikkuisen sivusta... Kateus on vaikea laji silloin, kun itse sen kohteeksi jaulistaunut sitä arvio. Voi tulla aika karkeitakin virhearvioita. :)
Ja oman vaurauden korostaminen silloin, kun 350 euron sumuvalot ovat liian kalliit, on sekin jotenkin ristiriitaista.
Oletko sitä mieltä, että kaikki, joilla vaan olisi suinkin varaa, laittaisivat A-nelosen, siihen ylikokoiset renkaat ja tuunatun kaksoispakoputkiston?
Itse en ottaisi niitä, vaikka siitä maksettaisiin. Tuntuuko uskomattomalta? :)...itselleni on vain hyvin vaikeaa löytää muita motiiveja toisen hankintoja koskevien asiallisten tiedustelujen asiattomaan mollaamiseen kuin juuri kateuden.
Omasta mielestäni uusi ANepa on linjakas ja komea auto, joka on pilattu liian sisällä rullaavilla vanteilla. Iso auto vaatii mielestäni lisäksi kunnollisen kokoiset vanteet. Koeajamassani yksilössä oli 17' vanteet kitkoilla ja yhdistelmä kokonaisuutena näytti kaikkea muuta kuin linjakkaalta.
Hyvällä maulla valitut, laatuvalmistajan designaamat vanteet tekevät kokonaisuudesta asiallisen ja tyylikkään.
Ja ollos huoleti; mikäli putkitusta ja takapuskuria lähden muokkaamaan, ei elementtitoimittajina toimi muut kuin Audin ns. viralliset toimittajat, MTM ja ABT, kenties Rieger. Eli mitään "amis-tuning"- henkeä en ole tavannut vaalia ;)
- etua?
Mitkä A4 Audin, joka on siis keskikokoinen perheauto, ominaisuudet noilla ylikokoisilla renkailla paranevat entisestään?
Mitä mieltä muuten olette sumuvalojen käytöstä silloin, kun ei ole sumua?- Volvisti78
Etua on mielestäni kohentunut ulkonäkö ja dynaamisemmat ajo-ominaisuudet :)
Älä sinä siitä murehdi, en ole autoa sinulle hankkimassa ;)
Sumuvaloja en käytä, sillä en niistä ryhdy 350€ ylimääräistä maksamaan. Komea LED rivistö ja xenonit saavat luvan piisata. - päättelit?
Volvisti78 kirjoitti:
Etua on mielestäni kohentunut ulkonäkö ja dynaamisemmat ajo-ominaisuudet :)
Älä sinä siitä murehdi, en ole autoa sinulle hankkimassa ;)
Sumuvaloja en käytä, sillä en niistä ryhdy 350€ ylimääräistä maksamaan. Komea LED rivistö ja xenonit saavat luvan piisata.A4:n ulkonäkö muuttuu niin, että sinä suorastaan haluat kirkua, että sinusta auton ulkonäkö on nyt kohentunut. Ylikokoiset renkaat kertovat siitä, mikä sinusta on tosi tärkeää - ja aikuisista käsittämätöntä.
Minusta sinä uhraat auton suhteellisen edulliseen hintaan nähden paljon rahaa ja auton ominaisuudet naurettavan ulkonäön takia. Siis molemmat huononevat. Ja 350 euron sumuvalot, joista joskus sentään voisi olla todellista hyötyä, ovat sinusta liian kalliit? Paljonko meinasit satsata niihin ylikokorenkaisiin vanteineen?
Mutta esitäpä yksi todistusvoimainen fakta siitä, että autoon tulee paremmat ajo-ominaisuudet. Tehtaalta tai maahantuojalta ei sellaisia faktoja taida löytyä.
Tai no, "dynaamisella" et ehkä tarkoitakaan ajo-ominaisuuksien paranemista. - Volvisti78
päättelit? kirjoitti:
A4:n ulkonäkö muuttuu niin, että sinä suorastaan haluat kirkua, että sinusta auton ulkonäkö on nyt kohentunut. Ylikokoiset renkaat kertovat siitä, mikä sinusta on tosi tärkeää - ja aikuisista käsittämätöntä.
Minusta sinä uhraat auton suhteellisen edulliseen hintaan nähden paljon rahaa ja auton ominaisuudet naurettavan ulkonäön takia. Siis molemmat huononevat. Ja 350 euron sumuvalot, joista joskus sentään voisi olla todellista hyötyä, ovat sinusta liian kalliit? Paljonko meinasit satsata niihin ylikokorenkaisiin vanteineen?
Mutta esitäpä yksi todistusvoimainen fakta siitä, että autoon tulee paremmat ajo-ominaisuudet. Tehtaalta tai maahantuojalta ei sellaisia faktoja taida löytyä.
Tai no, "dynaamisella" et ehkä tarkoitakaan ajo-ominaisuuksien paranemista.Mitä hyötyä on etusumareista? :) Vastaapa tuohon jos pystyt ole hyvä. Itse en koe että hyötyä olisi 350€:n edestä.
Taotut, 3 osaiset vanteet, hinnaltaan nyt vaikka 2500€/kierros sen sijaan ovat ominaisuus joista maksan.
Itse tahdon ajettavuuden ja tuntuman vuoksi melko kookkaat vanteet ja laadukkaista moniosaisista vanteista löytyy vaihtoehtoja joilla paketin kokonaispaino saadaan jopa huomattavasti pienemmäksi kuin vaikkapa 2 tuumaa pienemmällä vannekoolla ja alkuperäisvanteilla.
Toisekseen, 2500€ ei ole investointi joka menisi ns. kankkulan kaivoon, vaan autoa vaihdettaessa saa laadukkaan paketin myytyä eteenpäin hyvinkin hyvällä hinnalla.
Ja kyllä, voin vakuuttaa; ainakaan omaan makuuni auton ominaisuudet ja ulkonäkö eivät tule heikkenemään tuon investoinnin myötä, päinvastoin.
Voin tänne liittää myöhemmin kuvia kokonaisuudesta, kaiken piruilun uhallakin :)
- Uus A4
Moi, itse laittaisin noista kahdesta vaihtoehdosta tuon 8,5 et 32 vanteen. Tarkasta kuitenkin jostain, mitenkä eturenkaiden käy, ettei renkaat tule etulokarista "liikaa ulos".
Taakse menevät varmasti ilman ongelmia.
Mulla on 8,5x19 et 42. Minun makuuni ne ovat OK.
Audin s-line paketissa on 19" vanne et 43.
PS muista ne urheilupenkit... et kadu myöhemmin.- Volvisti78
Onko mahdollista saada kuvia tuosta kokonaisuudesta?
Sulla menee aika hyvin samoihin nuo vanteiden specsit, joten kuvat olisivat todella kiva nähdä.
Luuletko muuten että 9,5- leveät ja ET35 alkavat laahata? - Volvisti78
Niin... ps:
Emäntä ei ole kovin kiinnnostunut noista sporttijakkaroista, vaan ottaisi mieluummin normaalipenkit ja sitten nahkaverhoilun.
Katsotaan nyt saanko ylipuhuttua... :) - Uus A4
Volvisti78 kirjoitti:
Niin... ps:
Emäntä ei ole kovin kiinnnostunut noista sporttijakkaroista, vaan ottaisi mieluummin normaalipenkit ja sitten nahkaverhoilun.
Katsotaan nyt saanko ylipuhuttua... :)Vakiopenkeistä puuttuu penkin etureunan korkeussäätö, mikä mielestäni on puute. Urheilupenkit eivät ole mitenkään liian sporttiset vaan mukavan tukevat. Samalla saa sähköisen ristiselänsäädön ja paremman verhoilumateriaalin.
Nahka periaatteessa Ok, itseäni kauhistutti lähes neljän tonnin lisähinta. Köyhälle kaikki kiva on kallista :) - Uus A4
Volvisti78 kirjoitti:
Onko mahdollista saada kuvia tuosta kokonaisuudesta?
Sulla menee aika hyvin samoihin nuo vanteiden specsit, joten kuvat olisivat todella kiva nähdä.
Luuletko muuten että 9,5- leveät ja ET35 alkavat laahata?vaatii tuo 9,5 et 35 vanne. En osaa sanoa sopiiko hyvin alle.
Kysy jostain asiantuntevasta rengaskaupasta, merkkiliike ei ainakaan minua osannut auttaa.
Olen nähnyt yhdessä uudessa nelosessa 18" et 35 vanteet, leveyttä en tiedä. Veikkaus 8,5 ", renkaat olivat edessä aika lähellä etulokarin reunaa. Taakse menee heittämällä.
Itse en pidä siitä, että auto näyttää "viritykseltä". Siksi itsellä maltillinen et 42. - Volvisti78
Uus A4 kirjoitti:
Vakiopenkeistä puuttuu penkin etureunan korkeussäätö, mikä mielestäni on puute. Urheilupenkit eivät ole mitenkään liian sporttiset vaan mukavan tukevat. Samalla saa sähköisen ristiselänsäädön ja paremman verhoilumateriaalin.
Nahka periaatteessa Ok, itseäni kauhistutti lähes neljän tonnin lisähinta. Köyhälle kaikki kiva on kallista :)Mulla on volvossa kuskin sähkötuoli kaikilla säädöillä, mutta tuntuu että kaikkea hyötyä en ole siitä irti ottanut, eli aika perussäädöillä olen tullut toimeen.
Onko Audin kuskin penkki muistipaikalla varustettu? Meillä Volvossa penkki säätyy aina sen mukaan avataanko ovet mun vain emännän avaimilla. Ihan hyvä feature sinänsä.
Siis onko niin että Audiin sporttipenkit ottamalla saa kaikkiin 5 jakkaraan paremman verhoilun? - Uus A4
Volvisti78 kirjoitti:
Mulla on volvossa kuskin sähkötuoli kaikilla säädöillä, mutta tuntuu että kaikkea hyötyä en ole siitä irti ottanut, eli aika perussäädöillä olen tullut toimeen.
Onko Audin kuskin penkki muistipaikalla varustettu? Meillä Volvossa penkki säätyy aina sen mukaan avataanko ovet mun vain emännän avaimilla. Ihan hyvä feature sinänsä.
Siis onko niin että Audiin sporttipenkit ottamalla saa kaikkiin 5 jakkaraan paremman verhoilun?Urheilupenkkien mukana tulee erilainen / parempi verhoilu myöskin takapenkeille. Mielipide asia tämäkin, mutta mun mielestäni tämä verhoilu on huomattavasti laadukkaamman / arvokkaamman näköinen kuin vakiopenkkien kangas.
Penkkien sähkösäädön mukana ( about 2000€ ) tulee ns muistit.
Voi muuten penkit olla kalliita kun rastittaa urh penkit sähköillä ja nahoilla. Lisähintaa reippaat 6500 €. Taitaa olla näissä katteet kohdallaan.
Varusteiden rastitus on muutenkin helposti kallista, helposti nousee auton hinta useilla tonneilla.
Mikäli laitat isot pyörät, rastitat varmaankin urh. alustan.
Tyylikäs varuste on musta sisäkatto pakollinen urh ratti. - Volvisti78
Uus A4 kirjoitti:
Urheilupenkkien mukana tulee erilainen / parempi verhoilu myöskin takapenkeille. Mielipide asia tämäkin, mutta mun mielestäni tämä verhoilu on huomattavasti laadukkaamman / arvokkaamman näköinen kuin vakiopenkkien kangas.
Penkkien sähkösäädön mukana ( about 2000€ ) tulee ns muistit.
Voi muuten penkit olla kalliita kun rastittaa urh penkit sähköillä ja nahoilla. Lisähintaa reippaat 6500 €. Taitaa olla näissä katteet kohdallaan.
Varusteiden rastitus on muutenkin helposti kallista, helposti nousee auton hinta useilla tonneilla.
Mikäli laitat isot pyörät, rastitat varmaankin urh. alustan.
Tyylikäs varuste on musta sisäkatto pakollinen urh ratti.Tällä kertaa ajattelin olla melko pihi rastittelija :)
Volvo tuli Summum-tasolla, mutta Audin lisävarustehinnoilla en moiseen lähde.
Concert- audio, sporttialusta ja todennäköisesti nuo sporttijakkarat saavat riittää tietysti business- taso, eli xenonit (onko muuten bi-xenonit?) ja muut business-kilkkeet päälle.
Mahdollisimman normirenkaillakin, koska nuo varustevanteet ovat törkyhintaisia. Samalla rahalla kuin Audilta ottaa pilipali merkkivanteet saa tilattua 3 osaiset takovanteet ("hieman" laadukkaampaa tekoa). Auton mukana tulleet sitten myydään etiäppäin ;) - Uus A4
Volvisti78 kirjoitti:
Tällä kertaa ajattelin olla melko pihi rastittelija :)
Volvo tuli Summum-tasolla, mutta Audin lisävarustehinnoilla en moiseen lähde.
Concert- audio, sporttialusta ja todennäköisesti nuo sporttijakkarat saavat riittää tietysti business- taso, eli xenonit (onko muuten bi-xenonit?) ja muut business-kilkkeet päälle.
Mahdollisimman normirenkaillakin, koska nuo varustevanteet ovat törkyhintaisia. Samalla rahalla kuin Audilta ottaa pilipali merkkivanteet saa tilattua 3 osaiset takovanteet ("hieman" laadukkaampaa tekoa). Auton mukana tulleet sitten myydään etiäppäin ;)ovat bi xenonit ja pirun hyvät ovatkin. Sain autoni tammikuussa ja pimeässäkin on siis ajeltu.
Halpa varuste ( 0 € ) on merkkien poisto. Auto on perästä tyylikkäämpi ilman turhina mallimerkintöjä.
Hieno ja tyylikäs auto kokonaisuudessaan. - pointti......................
Uus A4 kirjoitti:
ovat bi xenonit ja pirun hyvät ovatkin. Sain autoni tammikuussa ja pimeässäkin on siis ajeltu.
Halpa varuste ( 0 € ) on merkkien poisto. Auto on perästä tyylikkäämpi ilman turhina mallimerkintöjä.
Hieno ja tyylikäs auto kokonaisuudessaan.kas kun suunnittelijat ja inssit eivät ole tuota huomanneet, oletkos muuten piirtänyt montakin automallia ja mille valmistajille??????
- Uus A4
pointti...................... kirjoitti:
kas kun suunnittelijat ja inssit eivät ole tuota huomanneet, oletkos muuten piirtänyt montakin automallia ja mille valmistajille??????
mutta saa kai silti oma mielipide olla, vai ? Tietenkin pikku vittuilu aina piristää, mutta mitä iloa on vaikka nyt A4 perässä olevasta merkistä A4. jos ei malli muuten tule mieleen, niin ainhan voi käydä takaluukusta katsomassa, eikö.
Mitä varten luukussa pitää lukea moottorin koko, mitä merkitystä sillä on.
Pidä silmät auki, monesta luukusta mallimerkinnät puuttuvat, moottorin yms kokoa ei tarvitse kylillä huutaa. - Volvisti78
Uus A4 kirjoitti:
ovat bi xenonit ja pirun hyvät ovatkin. Sain autoni tammikuussa ja pimeässäkin on siis ajeltu.
Halpa varuste ( 0 € ) on merkkien poisto. Auto on perästä tyylikkäämpi ilman turhina mallimerkintöjä.
Hieno ja tyylikäs auto kokonaisuudessaan.Tottahan toki otan ilman perämerkkejä. SDamoin tein Volvoni kanssa, mutta toimittivat sen kuitenkin tyyppimerkinnällä, mutta ilman iskutilavuusmerkintää.
Helpostihan se tyyppimerkintäkin sitten lähti, ihan näppivoimilla :) - niin ison
Uus A4 kirjoitti:
mutta saa kai silti oma mielipide olla, vai ? Tietenkin pikku vittuilu aina piristää, mutta mitä iloa on vaikka nyt A4 perässä olevasta merkistä A4. jos ei malli muuten tule mieleen, niin ainhan voi käydä takaluukusta katsomassa, eikö.
Mitä varten luukussa pitää lukea moottorin koko, mitä merkitystä sillä on.
Pidä silmät auki, monesta luukusta mallimerkinnät puuttuvat, moottorin yms kokoa ei tarvitse kylillä huutaa.ja kalliin auton että kehtaa sen merkin näyttää, koska siitähän on kysymys...
- vielä...
niin ison kirjoitti:
ja kalliin auton että kehtaa sen merkin näyttää, koska siitähän on kysymys...
että ne on lähes aina karvalakkimalleja tai teinien autoja joista merkinnät puuttuu. Aikuisten autoissa merkit on paikallaan. Ei se auto sen arvokkaammaksi tai isompikoneiseksi tule merkkejä poistamalla.
- Minullakin
Oletko selvillä mitä ET tarkoittaa? Mikä on autosi vakiokoon ET? Missään tapauksessa ET 35 ja 52 eivät ole toistensa vaihtoehtoja. Jos levennät rengasta, ET-arvoa on pienennettävä alkuperäisestä.
Katso linkki:
http://www.rollover-tuning.com/source/vannetieto.htm- Volvisti78
Toki tiedän miten ET:llä pelataan.
Vaan isompi ET vie vannetta sisäänpäin, joten vannetta levennettäessä se antaa lokarin ulkokaareen lisää pelivaraa jos valitaan orkkista isompi ET luku.
Vaan enköhän kuitenkin päädy 8,5 leveään ET 31:een.
Vanne on Mandrus Stuttgart Hopea/rosterisena:
http://www.mandruswheels.com/stuttgart.html
- dsfsdfs
vakiovanteet aika säälittävän näköisiä rimpuloita.
- itse pitää..
Ei ne autotehtaat sun muut suunnittelijat tajua autoista mitään! Kyllä tuningfirmoilla ja meillä kirkonkylän pimppaajilla on sentään taju siitä, miten pappamalleista tehdään Autoja.
Itse haen 30-40-tuumaisia ja noin 500 leveitä kiekkoja rahoitusyhtiön a-nelkkuun ja putkistoa, jossa on 12 ulostuloa takana ja 12 molemmin puolin kylkiä.
Itse ne pitää näemmä autotkin loppuun suunnitella, mutta se on helppoa näin amispohjaltakin, kunhan on autotekniikan faktat (leveiden läskien kaikki edut jne) hallussa ja Tyylitajua. - Volvisti78
itse pitää.. kirjoitti:
Ei ne autotehtaat sun muut suunnittelijat tajua autoista mitään! Kyllä tuningfirmoilla ja meillä kirkonkylän pimppaajilla on sentään taju siitä, miten pappamalleista tehdään Autoja.
Itse haen 30-40-tuumaisia ja noin 500 leveitä kiekkoja rahoitusyhtiön a-nelkkuun ja putkistoa, jossa on 12 ulostuloa takana ja 12 molemmin puolin kylkiä.
Itse ne pitää näemmä autotkin loppuun suunnitella, mutta se on helppoa näin amispohjaltakin, kunhan on autotekniikan faktat (leveiden läskien kaikki edut jne) hallussa ja Tyylitajua.Mielestäni hyvällä maulla ja rahalla tehty auton personointi ja amis-tuning ovat kaksi eri asiaa.
Kitisevästä kirjoitusasustasi päättelen että sinua erityisesti keljuttaa nämä rahalla laitetut, tasokkaammat "tuning-autot". Olisiko niin ettei itsellä ole sellaiseen varaa? Ei edes ilman niitä modifiointeja.
Vilkaisepas esim. täältä millasita jälkeä tulee kun raha ja personointi-into kohtaavat:
http://www.brabus.com/
Kaukana amis-tuningista. Brabusin ja ammattikouluhenkisen tuunauksen väliin sitten mahtuukin jo paljon kaikenlaista, muiden muassa itse keikun siinä välimaastossa;
rahat eivät riitä Brabusin teoksiin, mutta mitään amis-tuning henkeä ei olla eteenpäinviemässä. - Utelias...
Volvisti78 kirjoitti:
Mielestäni hyvällä maulla ja rahalla tehty auton personointi ja amis-tuning ovat kaksi eri asiaa.
Kitisevästä kirjoitusasustasi päättelen että sinua erityisesti keljuttaa nämä rahalla laitetut, tasokkaammat "tuning-autot". Olisiko niin ettei itsellä ole sellaiseen varaa? Ei edes ilman niitä modifiointeja.
Vilkaisepas esim. täältä millasita jälkeä tulee kun raha ja personointi-into kohtaavat:
http://www.brabus.com/
Kaukana amis-tuningista. Brabusin ja ammattikouluhenkisen tuunauksen väliin sitten mahtuukin jo paljon kaikenlaista, muiden muassa itse keikun siinä välimaastossa;
rahat eivät riitä Brabusin teoksiin, mutta mitään amis-tuning henkeä ei olla eteenpäinviemässä.Ihan hienoja vanteita kaavailet aaneloseesi.. Itse pidän kuitenkin hillitymmistä, eli ihan perusvanteilla olen aina selvinnyt :)
Mikäs volvo Sinulta muuten löytyy? - Volvisti78
Utelias... kirjoitti:
Ihan hienoja vanteita kaavailet aaneloseesi.. Itse pidän kuitenkin hillitymmistä, eli ihan perusvanteilla olen aina selvinnyt :)
Mikäs volvo Sinulta muuten löytyy?Kiitos, omasta mielestänikin oikein tyylikkäät ja persoonalliset. 3 osaisina ne ovat vieläpä kevyet, joten ajo-ominaisuudet ja suorituskyky eivät kärsi ulkonäön kustannuksella :)
Volvo on vuoden -07 S40.
Ostatko pois? ;) - mistä tykkää
Volvisti78 kirjoitti:
Kiitos, omasta mielestänikin oikein tyylikkäät ja persoonalliset. 3 osaisina ne ovat vieläpä kevyet, joten ajo-ominaisuudet ja suorituskyky eivät kärsi ulkonäön kustannuksella :)
Volvo on vuoden -07 S40.
Ostatko pois? ;)Riippuu ihan mitä ajo-ominaisuuksia tarkoitat. Uraherkkyys, mukavuus ja keveys heikkenee, tarkkuus kasvaa.
Itselleni tulee myös uusi a4, mutta edelliseen 2 audiin verrattuna paljon maltillisemmalla rengastuksella, kai sitä alkaa tulla vanhaksi kun alkaa painottaa mökkimatkojen mukavuutta kaupunkipyörittelyn sijasta.. :)
Samasta syystä jäi sporttialusta pois, vaikka nykyisessä s-line a4:ssä se onkin. Sporttipenkit sentään on, niissä kun on tuo selkätuki paljon parempi.
Takaluukkumerkinnät jäivät myös pois, tuleehan sitten yllätyksenä amisbemaristeille kun alla ei olekkaan 1.8tfsi..
Vanteet ovat ihan nätit, mutta kuten sanoin, allekirjoittanut arvostaa jo mukavuutta niin paljon, että matalaprofiileja ei enää tule. Kesävanteet toki hankin rengasliikkeestä (saa hienommat), orkkisvanteet saavat käydä talvivanteista. - kiitos tarjouksesta
Volvisti78 kirjoitti:
Kiitos, omasta mielestänikin oikein tyylikkäät ja persoonalliset. 3 osaisina ne ovat vieläpä kevyet, joten ajo-ominaisuudet ja suorituskyky eivät kärsi ulkonäön kustannuksella :)
Volvo on vuoden -07 S40.
Ostatko pois? ;)mutta iteltä löytyy -07 s80, ja sekin todennäkösesti menee vaihtoon ku farmari pitäis saada perheenlisäyksen takia :)
- Yhä odottava
Toivottavasti saat autosi 10 vko:n aikana. Itselläni on jo kulunut yli 4 kk:tta eikä autoa ole vieläkään tullut. Kauankohan vielä joutuu odottamaan ??????
- A43210
Aikamoiset kiekot meinaat alle laittaa. Itse sain saman auton tossa joku aika sitten ja meinaan tyytyä 18" pyöriin. Tarkoitus olisi säilyttää vähän mukavuuttakin tuossa ajossa.
Kun olet noin pitkällä tilausprosessissa ja tunnut muutenkin perehtyneen asiaan, osaat varmaan kertoa mikä on uuden A4:sen standardipyörien offset ja pulttijako?
Uumoilen orginaalisksi offsetiksi 46:sta (en ole varma) niin eikö ET:n pienentäminen noin "radikaalisti" vaikka 32:seen vaikuta jo ajo-ominaisuuksiin tms.? Itsekin olen kyllä miettinyt, että renkaan ulkoreuna pitäisi olla enemmän ulkona kuin mitä tuolla standardilla 46 ET:llä saavutetaan.
Luin infoa asiasta täältä:
http://www.carbibles.com/tyre_bible.html
Tuolta löytyy hyvää rengas- ja vanneinfoa kaikille kiinnostuneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324431Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252325Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene142317Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512078- 321647
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731466Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321421- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401054