Eli olen ottamassa Ellokselta lainaa noin 1000e ja haluaisin tiedustella onko joku muu ottanut Ellokselta lainaa, jos on niin paljonko ja kauan maksuaikaa, ja tuliko mitään yllätyksiä?
Maksuaikani on vuosi ja erät kohtuulliset, kuluja noin 200e, mutta raha tulee nyt niin tarpeeseen että maksan sitten sen ylimääräisen mieluummin kun menetän luottotietoni. Hurja korkohan tuo on, mutta ehkä sen kestän.
Ellokselta lainaa, tuleeko yllätyksiä?
5
1508
Vastaukset
- Tiina
Kyllä olen ottanut Ellokselta lainaa, taisi olla 2000 mk. Takaisinmaksu vuodessa, välillä sai pitää maksamattoman kuukauden jos halusi. Mitään yllätyksiä ei tullut. Muutaman kerran vuodessa ovat tyrkyttäneet uutta lainaa "hyvälle asiakkaalle". Helppo homma mutta tuo korko on kyllä huikea!
- Tomppa III
Nyt näin matalien korkojen aikana tollasia kiskurikorkoja ei kannata maksaa. Mikset mene pankkiin ja pyydä ihan tavallista kulutusluottoa.
Jos olet suuremmissa vaikeuksissa ota sosiaaliluottoa sosiaalitoimistosta tai esim. takuusäätiöltä saat takuudet pankkilainaan.- kyselijä
jäin ihmettelemään mikä on sosiaali laina?eikun luotto?
- minä
kyselijä kirjoitti:
jäin ihmettelemään mikä on sosiaali laina?eikun luotto?
mene Takuu Säätiön sivuille...selviää kyllä!
- noh
Olen ottanut Ellokselta lainaa jo kaksi kertaa. Ei yllätyksiä, kaikki mennyt kuten pitääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805