Uskomatonta mulle, mutta oon menny ihastumaan tosi paljon naiseen, jonka kanssa oon vasta kaks kertaa käynyt treffeillä. Emme ole kuin vasta jutelleet, tutustuneet ja halanneet. Missä vaiheessa kerron, että oon ihastunut etten pelästytä toista pois. En tiedä yhtään onko hän ihastunut minuun. Kolmannet treffit kyllä sovittu. Auttakaa, tätä juttuu en haluu menettää !
Missä vaiheessa kertoa, että on ihastunut?
3
720
Vastaukset
- Mies vaan
Ei sun tarvitse kertoa ihastumisesta lainkaan. Voit epäsuorasti antaa hänen se ymmärtää siitä, mitä kerrot hänelle tuntemuksistasi. Sinulla on kivaa hänen seurassaan jne.
Jotkut voi tosiaan pelästyä "tunnustuksista".- Anouk
Itse arvostan jos saan kuulla moisen asian suoraan. Mutta jos en ole vielä varma omista tunteistani voi syntyä kiusallinen tilanne, kun toinen tunnustaa eikä voi vastata "samalla mitalla"
Suosittelen, että annat tosiaan pienillä eleillä hänen ymmärtää kuinka asia on. Todennäköisesti hän kyllä ymmärtää yskän :)
Tsemppiä paljon!
- pikku minä
hieman epäsuorast..Minä sain kuulla rakkauden
tunnustuksen kundilta johon olin korviani
myöten rakastunut.Kundi puhui perheen perustamisesta ja kodista ja autoista..
Vaikka olin korviani myöten rakastunut ni se
sai aikaan sen että hätäännyin..Pyysin viikon
aikaa miettiä.Kundistapa ei kuulunut mitään
Paha virhe multa..Mut tsemppiä sulle..
Älä hätäile mutta näytä että välität ja että
otat asian vakavasti..siitä se lähtee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837