ULKOMAALAISELLAKO ISOMPI PENIS??

TUTKIJA

Pitääkö paikkansa että tummaihoisilla miehillä on isompi penis kuin valkoihoisilla??mikä on esim. kiinalaisten /japanilaisten Miesten peniksen koko?(onko niillä pienempi kuin suomalaisilla miehillä?)KOKEMUKSIA JA KOMMENTTEJA!!!PS.VÄITÖSKIRJA TEKEILLÄ

23

7756

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RIIKKA-71

      moi vaan!!tummaihoisilla on isommat vehkeet!(kokemuksia on ja sitäpaitsi tummaihoiset on parempia rakastelijoita kuin suomalaiset miehet joilla on alenmuuskompleksi peniksestään-ei syyttä)isot ja tummat munat kunniaan!!

      • nerot

        Miehen järki korreloi peniksen kokoon
        Kirjoittanut: Nainen, 26.8.2003 klo 07.39

        Olen suorittanut omaa empiiristä tutkimustani ja todennut, että älykkäillä, fiksuilla miehill on usein aika pieni, kun taas henkisesti vähän yksinkertaisemmilla saattaa olla aivan hervoton molo! Jollainhan sen luonnon täytyy kompensoida vähää älyä...


        Hmm...kannanotto kokoasiaan, edellisessä keskustelussa...:)


      • Netta

        Riippuu vähän missä maassa liikkuu. Puhun nyt ainoastaan arabeista, mustista ja valkoisista. Inkkareista tai mestisseistä on kaksi, kolme kokemusta ja heillä oli keskikokoa pienempi. Mutta näistä muista on laajempi otanta.

        Mustat: kaikenkokoista on nähty. Pientä kongolaista ja ghanalaista, keskikokoista somalia, mutta myös isoa. Yksi suurimmista peniksistä, mitä koskaan olen nähnyt oli burkinafasolaisella miehellä. Mutta kuten sanoin, afrikkalaisuus ei ole mikään varma takuu isosta. Alastonkuvissa isoimmat kalut ovat mulateilla, mikä pitänee paikkansa.

        Arabit: hajonta laajempi kuin mustilla. Pientäkin löytyy, mutta totuuden nimissä myös aivan valtavaa! Suurin ikinä kokemani penis oli arabipenis. Olen ehkä ollut noin 30 arabin kanssa ja tästä otannasta ehkä kolmannes on ollut hyvää keskikokoa tai jopa suurta.

        Valkoiset: painottuu pienempään tai keskikokoiseen. Isot harvinaisuuksia etenkin Suomessa mutta myös mm. Kreikassa. Sen sijaan Ranskassa ja Italiassa on runsaammin isoja kuin Suomessa. TOP5-listallani onkin yksi tai kaksi ranskalaista ja yksi italialainen, eikä luonnollisestikaan yhtään suomalaista vaikka suomalaisten kanssa olen harrastanut seksiä kaksi kertaa enemmän kuin muiden kanssa.


      • arabeilla isot
        Netta kirjoitti:

        Riippuu vähän missä maassa liikkuu. Puhun nyt ainoastaan arabeista, mustista ja valkoisista. Inkkareista tai mestisseistä on kaksi, kolme kokemusta ja heillä oli keskikokoa pienempi. Mutta näistä muista on laajempi otanta.

        Mustat: kaikenkokoista on nähty. Pientä kongolaista ja ghanalaista, keskikokoista somalia, mutta myös isoa. Yksi suurimmista peniksistä, mitä koskaan olen nähnyt oli burkinafasolaisella miehellä. Mutta kuten sanoin, afrikkalaisuus ei ole mikään varma takuu isosta. Alastonkuvissa isoimmat kalut ovat mulateilla, mikä pitänee paikkansa.

        Arabit: hajonta laajempi kuin mustilla. Pientäkin löytyy, mutta totuuden nimissä myös aivan valtavaa! Suurin ikinä kokemani penis oli arabipenis. Olen ehkä ollut noin 30 arabin kanssa ja tästä otannasta ehkä kolmannes on ollut hyvää keskikokoa tai jopa suurta.

        Valkoiset: painottuu pienempään tai keskikokoiseen. Isot harvinaisuuksia etenkin Suomessa mutta myös mm. Kreikassa. Sen sijaan Ranskassa ja Italiassa on runsaammin isoja kuin Suomessa. TOP5-listallani onkin yksi tai kaksi ranskalaista ja yksi italialainen, eikä luonnollisestikaan yhtään suomalaista vaikka suomalaisten kanssa olen harrastanut seksiä kaksi kertaa enemmän kuin muiden kanssa.

        Minulla on yksi sana jolla valaistaan mysteeriä miksi arabeilla on iso se on...JELQ.
        Miettikää sitä ehkä osa tietääkin.


      • no johan on
        Netta kirjoitti:

        Riippuu vähän missä maassa liikkuu. Puhun nyt ainoastaan arabeista, mustista ja valkoisista. Inkkareista tai mestisseistä on kaksi, kolme kokemusta ja heillä oli keskikokoa pienempi. Mutta näistä muista on laajempi otanta.

        Mustat: kaikenkokoista on nähty. Pientä kongolaista ja ghanalaista, keskikokoista somalia, mutta myös isoa. Yksi suurimmista peniksistä, mitä koskaan olen nähnyt oli burkinafasolaisella miehellä. Mutta kuten sanoin, afrikkalaisuus ei ole mikään varma takuu isosta. Alastonkuvissa isoimmat kalut ovat mulateilla, mikä pitänee paikkansa.

        Arabit: hajonta laajempi kuin mustilla. Pientäkin löytyy, mutta totuuden nimissä myös aivan valtavaa! Suurin ikinä kokemani penis oli arabipenis. Olen ehkä ollut noin 30 arabin kanssa ja tästä otannasta ehkä kolmannes on ollut hyvää keskikokoa tai jopa suurta.

        Valkoiset: painottuu pienempään tai keskikokoiseen. Isot harvinaisuuksia etenkin Suomessa mutta myös mm. Kreikassa. Sen sijaan Ranskassa ja Italiassa on runsaammin isoja kuin Suomessa. TOP5-listallani onkin yksi tai kaksi ranskalaista ja yksi italialainen, eikä luonnollisestikaan yhtään suomalaista vaikka suomalaisten kanssa olen harrastanut seksiä kaksi kertaa enemmän kuin muiden kanssa.

        tuon perusteella voi vaan sanoa että olet aika helvetinmoinen HORO!!


      • Anonyymi
        nerot kirjoitti:

        Miehen järki korreloi peniksen kokoon
        Kirjoittanut: Nainen, 26.8.2003 klo 07.39

        Olen suorittanut omaa empiiristä tutkimustani ja todennut, että älykkäillä, fiksuilla miehill on usein aika pieni, kun taas henkisesti vähän yksinkertaisemmilla saattaa olla aivan hervoton molo! Jollainhan sen luonnon täytyy kompensoida vähää älyä...


        Hmm...kannanotto kokoasiaan, edellisessä keskustelussa...:)

        Minä olen itse mies, olet oikeassa minä olen huomannut saman, väkivaltaisilla, heikkolahjisilla on miltei Aina iso heppia, niitä naiset rakastavat ja heillä on aina nainen vaikka he lyövät naisiaan. Pienimunaiset kunnon miehet joutuu olemaan yksin. Koska olen mies olen nähnyt miehiä paljon alasti,


    • doc

      mr. or ms. Netta tossa heittää kunnolla tsoukkia. Vai onko sattumoisin tavannut vain ne suurimmat ulkomaiset kullinhaltijat? No jos on tummaan lihaan päin lääpällään, niin jo kiimasta kehkeytyy muutamat sentit lisää, ja kuten tunnettua on, tumma ulkomainen uros on samanlainen statustavara tietyn tyypin naisille kuin miehille kalliit autot.

      Ja sitten todellisiin useisiin kansainvälisiin tutkimuksiin.

      Todellisuudessahan rodulliset pituuserot peniksen koossa ovat melko pieniä, Afrikan ja Amerikan mustilla kikkelit ovat keskimäärin 1-1.5 senttiä pidempiä kuin valkoisilla, Pohjois-Euroopassa keskipituudet ovat taas noin sentin suurempia kuin Euroopan eteläisemmissä osissa (Ranska, Espanja, Italia, Kreikka ym.) myös Etelä- ja Keski-Amerikan hispanoilla pituudet ovat Euroopan eteläosien luokkaa. Lähi-Idässä penikset ovat samaa luokkaa Pohjois-Eurooppalaisten kanssa ja Aasialaisilla muutaman sentin pienempiä.

      Ja keskipituudethan pohjoisempana Euroopassa ja Lähi-Idässä ovat n. 14.5 cm, latinoilla n. 13 - 13.5 cm, Aasialaisilla n. 11 - 11.5 cm ja mustilla n. 15 - 15.5 cm.

      Mitä taas tulee mustien melko paljon pidempiin lepotilassa olevan kalun mittoihin, johtuu siitä että pohjoisten rotujen ihmisillä penis on enemmän ihopoimun alla piilossa, johtuen ominaisuuden tuomasta hyödystä selviytymisessä kylmemmässä ilmanalassa. Siis ilmastohistorian kiusaa kylmien maiden köriläille.
      Toinen syy tähän on tietenkin mustien ihmisten yleensä hoikempi ruumiinrakenne, jonka vaikutuksesta lisää edempänä.

      Pituushan mitataan niin että mitta viedään kalun yläpuolella häpyluuhun, eli painetaan vatsanpeitteisiin sen verran kuin menee. Käyrän kalun voi painaa suoraksi jotta todellinen vertailukelpoinen pituus saadaan.
      Tuo mitan painaminen häpyluuhun tekee vertailusta luotettavamman, koska jokainen 10 kilon ylipaino vaikuttaa visuaalisesti noin 1 - 1.5 sentin verran peniksen kokooon. Kukaanhan ei saa painettua mittaa häpyluun läpi, juoten ns. 'timmikuntoinen' mittatulos saadaan näin.

      Tällä hetkellähän on käynnissä useampiakin tutkimuksia peniksen pituudesta, ja tämän mahdollisimman luotettavaksi mittaamiseksi on kehitetty jopa penispumppua muistuttava laite joka painetaan jäykistyneen kalun ympärille ja painetaan häpyluuhun, niin että terskan päähän koskeva vaakatasossa oleva levy antaa hyvin tarkan tuloksen lasisen pumppuosan mitta-asteikolla.

      Muunmuassa useita prostitoitujen avustamia projekteja on meneillään eri puolella palloa. Ilotyttöjen tekemät mittatulokset antavat varmasti parhaan kuvan oikeista mitoista, koska yleensä mihinkään varsinaisiin mittaamisiin pienimunaisimmat eivät arvattavista syistä mielellään lähde. Sen sijaan huorissa käyvät miehet munan koosta riippumatta, ehkä jopa pienikaluisimmat hieman enemmän, kun pillu on vapailla markkinoilla kortilla munan koon tai siitä johtuvan epävarmuuden takia. Prostituoidut voivat vaihvihkaa hoitaa mittasession muun aktivaation ohessa.

      • Sanna

        Kylläpä sinulla on tarkat tiedot meneillään olevista maailman laajuisista peniksen mittatutkimuksesta, jota ilotytöt suorittavat. Joo ja varmasti tulee tarkka tutkimustulos, että sillalailla.


      • Netta

        Kiitos palautteesta ja infosta doc. Samoilla linjoillahan me ollaan: omat empiiriset kokemukseni vahvistavat sinun mistä lie saamasi tutkimus(?)tiedot. Mikä muuten on näiden tietojen lähde?

        Ainoa, jossa olemme eri mieltä on suomalainen penis. Itse väität pohjois-eurooppalaisen peniksen olevan isompi kuin etelä-eurooppalainen. Oletko muuten aivan varma, että sinun tutkimusaineistossa Ranska on laskettu mukaan etelä-Eurooppaan? Keski-Eurooppaahan se on! Toisaalta osat Italiaa ovat myös keski-Eurooppaa.

        Pohjustan nyt hieman omia kokemuksiani. Pystyn hyvin tarkkaan vertailemaan peniksiä ja arvioimaan pituuksia, koska - minulla myös on penis. Kyllä vain. Olen kirjoitellut tänne myös nickillä MissShemale. :)

        Suomessa hankkimieni seksikokemusten ja vertailujen perusteella olen voinut sanoa, että minulla on iso penis, jos joku sitä on kysynyt. Samaa tukevat myös tutkimukset. Muutettuani Ranskaan jouduin kuitenkin tarkistamaan kantaani. Jo alkuvaiheessa sain huomata, että oma penikseni ei enää ollutkaan ranskalaisen rinnalla isompi vaan samankokoinen tai pienempi. Jouduin siis laskemaan arviota omasta peniksestäni keskikokoiseen.

        Osissa etelä-Eurooppaa penis ei todellakaan ole iso. Kreikassa olen tämä todennut. Mutta heti kun siirtyy saarilta mantereelle Turkin puolelle, peniksen koko kasvaa huomattavasti. Omien kokemuksieni mukaan turkkilainen peniskin siis hakkaa suomalaisen.

        Mihin muuten perustuu käsityksesi, että prostituoitu pystyisi huomaamatta mittaamaan asiakkaan peniksen? Täysin huuhaata. Itse olen kanssa mielessäni miettinyt, että tekisin tutkimuksen omien asiakkaitteni piirissä, mutta olen luopunut ajatuksesta, koska pienipeniksiset miehet todennäköisesti vaivaantuisivat ajatuksesta. Ja toisekseen työni ensisijainen tarkoitus on palvella asiakasta eikä käyttää häntä tutkimusmateriaalina.


      • Doc
        Netta kirjoitti:

        Kiitos palautteesta ja infosta doc. Samoilla linjoillahan me ollaan: omat empiiriset kokemukseni vahvistavat sinun mistä lie saamasi tutkimus(?)tiedot. Mikä muuten on näiden tietojen lähde?

        Ainoa, jossa olemme eri mieltä on suomalainen penis. Itse väität pohjois-eurooppalaisen peniksen olevan isompi kuin etelä-eurooppalainen. Oletko muuten aivan varma, että sinun tutkimusaineistossa Ranska on laskettu mukaan etelä-Eurooppaan? Keski-Eurooppaahan se on! Toisaalta osat Italiaa ovat myös keski-Eurooppaa.

        Pohjustan nyt hieman omia kokemuksiani. Pystyn hyvin tarkkaan vertailemaan peniksiä ja arvioimaan pituuksia, koska - minulla myös on penis. Kyllä vain. Olen kirjoitellut tänne myös nickillä MissShemale. :)

        Suomessa hankkimieni seksikokemusten ja vertailujen perusteella olen voinut sanoa, että minulla on iso penis, jos joku sitä on kysynyt. Samaa tukevat myös tutkimukset. Muutettuani Ranskaan jouduin kuitenkin tarkistamaan kantaani. Jo alkuvaiheessa sain huomata, että oma penikseni ei enää ollutkaan ranskalaisen rinnalla isompi vaan samankokoinen tai pienempi. Jouduin siis laskemaan arviota omasta peniksestäni keskikokoiseen.

        Osissa etelä-Eurooppaa penis ei todellakaan ole iso. Kreikassa olen tämä todennut. Mutta heti kun siirtyy saarilta mantereelle Turkin puolelle, peniksen koko kasvaa huomattavasti. Omien kokemuksieni mukaan turkkilainen peniskin siis hakkaa suomalaisen.

        Mihin muuten perustuu käsityksesi, että prostituoitu pystyisi huomaamatta mittaamaan asiakkaan peniksen? Täysin huuhaata. Itse olen kanssa mielessäni miettinyt, että tekisin tutkimuksen omien asiakkaitteni piirissä, mutta olen luopunut ajatuksesta, koska pienipeniksiset miehet todennäköisesti vaivaantuisivat ajatuksesta. Ja toisekseen työni ensisijainen tarkoitus on palvella asiakasta eikä käyttää häntä tutkimusmateriaalina.

        Tässä menee rodullinen kahtiajako Euroopassa aivan selvästi. Perus-Ranskalainen tummahipiäinen- ja hiuksinen mies kuuluu Etelä-Euroopan "rodulliseen lokeroon", syntyperäisen Espanja,- Portugali,- Italia- ja Kreikkalalaisen enemmistön kanssa. Aivan samoin kuin vaikkapa Suomessa asustava syntyperäinen Italialainenkin;)

        Mitä tulee Ranskalaisten miesten suuriin peniksiin, niin tohon voin suoralta kädeltä sanoa bullshit! Ranskassa on tehty ehkä eniten Euroopassa mittaustutkimuksia peniksen koosta ja Ranskalaisten macho-miesten penikset kuuluvat niihin Euroopan pienimpiin kun katsotaan keskikokoja. Tuo ylempänä ollut Etelä-Eurooppalaisten keskimitta koskee Ranskalaisiakin.
        Turkissa ja muualla Lähi-Idässä ja Pohjois-Afrikassa peniksen mitat taas ovat samoja pohjoisten kansojen kanssa.

        Jokaisella tänne kirjoittavalla tuntuu olevan iso penis, joten sen vertailu muihin antaa takuulla luotettavan kuvan:)

        Jollet tutkimustuloksiin luota, niin voit Etelän nudistirannoilla helposti verrata Pohjois-Eurooppalaisten miesten mittoja Etelä-Eurooppalaisiin, ja tällöin huomaa aivan selvästi että lepotilassakin pohjoiset penikset ovat jonkin verran suurempia keskimäärin, Suomalaisten vähintään samoissa mitoissa kuin Ruotsalaisten, Tanskalaisetn, Saksalaisten tai vaikkapa Brittien. Poikkeuksena tietenkin huomattavasti ylipainoiset henkilöt, joilla senttejä on piilossa huomattavasti makkaroiden alla. Vertaus koskee siis suunnilleen saman rasvaprosentin omaavia miehiä.

        Mitä tulee tutkimuslähteisiin, niin niitä on satoja 1970-luvulta aina viime vuoteen. Olen joutunut tutkimaan niitä ammattini puolesta varmasti tarpeeksi. Useammalta vuosikymmeneltä olevista raporteista saa yhtäläisen ja luotettavan yleiskuvan asiasta. Penisten keskipituudet näyttävät 70-luvulta aavistuksen kasvaneen, mutta vain hivenen.

        Mitä taas tulee prostituoitujen käyttämisestä tutkimuksissa, niin en suinkaan tarkoittanut heidän pystyvän mittaamaan asiakkaan huomaamatta tämän peniksen kokoa:) vaan asiakkaat antavat lähes 100 %:sti mitata elimensä kun prostituoitu sitä aktin aikana osaa oikein pyytää.
        Mieshän yleensä pitää kaikenlaisista seksivälineistä ja hetkellisesti erektiota ja näinollen kalun paksuutta parantavan mittapumpun käyttö ei liene monestakaan vastenmielistä.


      • Sanna
        Doc kirjoitti:

        Tässä menee rodullinen kahtiajako Euroopassa aivan selvästi. Perus-Ranskalainen tummahipiäinen- ja hiuksinen mies kuuluu Etelä-Euroopan "rodulliseen lokeroon", syntyperäisen Espanja,- Portugali,- Italia- ja Kreikkalalaisen enemmistön kanssa. Aivan samoin kuin vaikkapa Suomessa asustava syntyperäinen Italialainenkin;)

        Mitä tulee Ranskalaisten miesten suuriin peniksiin, niin tohon voin suoralta kädeltä sanoa bullshit! Ranskassa on tehty ehkä eniten Euroopassa mittaustutkimuksia peniksen koosta ja Ranskalaisten macho-miesten penikset kuuluvat niihin Euroopan pienimpiin kun katsotaan keskikokoja. Tuo ylempänä ollut Etelä-Eurooppalaisten keskimitta koskee Ranskalaisiakin.
        Turkissa ja muualla Lähi-Idässä ja Pohjois-Afrikassa peniksen mitat taas ovat samoja pohjoisten kansojen kanssa.

        Jokaisella tänne kirjoittavalla tuntuu olevan iso penis, joten sen vertailu muihin antaa takuulla luotettavan kuvan:)

        Jollet tutkimustuloksiin luota, niin voit Etelän nudistirannoilla helposti verrata Pohjois-Eurooppalaisten miesten mittoja Etelä-Eurooppalaisiin, ja tällöin huomaa aivan selvästi että lepotilassakin pohjoiset penikset ovat jonkin verran suurempia keskimäärin, Suomalaisten vähintään samoissa mitoissa kuin Ruotsalaisten, Tanskalaisetn, Saksalaisten tai vaikkapa Brittien. Poikkeuksena tietenkin huomattavasti ylipainoiset henkilöt, joilla senttejä on piilossa huomattavasti makkaroiden alla. Vertaus koskee siis suunnilleen saman rasvaprosentin omaavia miehiä.

        Mitä tulee tutkimuslähteisiin, niin niitä on satoja 1970-luvulta aina viime vuoteen. Olen joutunut tutkimaan niitä ammattini puolesta varmasti tarpeeksi. Useammalta vuosikymmeneltä olevista raporteista saa yhtäläisen ja luotettavan yleiskuvan asiasta. Penisten keskipituudet näyttävät 70-luvulta aavistuksen kasvaneen, mutta vain hivenen.

        Mitä taas tulee prostituoitujen käyttämisestä tutkimuksissa, niin en suinkaan tarkoittanut heidän pystyvän mittaamaan asiakkaan huomaamatta tämän peniksen kokoa:) vaan asiakkaat antavat lähes 100 %:sti mitata elimensä kun prostituoitu sitä aktin aikana osaa oikein pyytää.
        Mieshän yleensä pitää kaikenlaisista seksivälineistä ja hetkellisesti erektiota ja näinollen kalun paksuutta parantavan mittapumpun käyttö ei liene monestakaan vastenmielistä.

        " Mitä taas tulee " noihin juttuihisi niin täyttä potaskaa on nekin.


      • doc
        Sanna kirjoitti:

        " Mitä taas tulee " noihin juttuihisi niin täyttä potaskaa on nekin.

        ???


      • Sanna
        doc kirjoitti:

        ???

        En tiedä mikä ja minkä ikäinen todellisuudessa olet, mutta juttusi ovat lapsellisia satuja. näin aikuisen luettavaksi, tajuat tuon kai itsekin.


      • Netta
        Doc kirjoitti:

        Tässä menee rodullinen kahtiajako Euroopassa aivan selvästi. Perus-Ranskalainen tummahipiäinen- ja hiuksinen mies kuuluu Etelä-Euroopan "rodulliseen lokeroon", syntyperäisen Espanja,- Portugali,- Italia- ja Kreikkalalaisen enemmistön kanssa. Aivan samoin kuin vaikkapa Suomessa asustava syntyperäinen Italialainenkin;)

        Mitä tulee Ranskalaisten miesten suuriin peniksiin, niin tohon voin suoralta kädeltä sanoa bullshit! Ranskassa on tehty ehkä eniten Euroopassa mittaustutkimuksia peniksen koosta ja Ranskalaisten macho-miesten penikset kuuluvat niihin Euroopan pienimpiin kun katsotaan keskikokoja. Tuo ylempänä ollut Etelä-Eurooppalaisten keskimitta koskee Ranskalaisiakin.
        Turkissa ja muualla Lähi-Idässä ja Pohjois-Afrikassa peniksen mitat taas ovat samoja pohjoisten kansojen kanssa.

        Jokaisella tänne kirjoittavalla tuntuu olevan iso penis, joten sen vertailu muihin antaa takuulla luotettavan kuvan:)

        Jollet tutkimustuloksiin luota, niin voit Etelän nudistirannoilla helposti verrata Pohjois-Eurooppalaisten miesten mittoja Etelä-Eurooppalaisiin, ja tällöin huomaa aivan selvästi että lepotilassakin pohjoiset penikset ovat jonkin verran suurempia keskimäärin, Suomalaisten vähintään samoissa mitoissa kuin Ruotsalaisten, Tanskalaisetn, Saksalaisten tai vaikkapa Brittien. Poikkeuksena tietenkin huomattavasti ylipainoiset henkilöt, joilla senttejä on piilossa huomattavasti makkaroiden alla. Vertaus koskee siis suunnilleen saman rasvaprosentin omaavia miehiä.

        Mitä tulee tutkimuslähteisiin, niin niitä on satoja 1970-luvulta aina viime vuoteen. Olen joutunut tutkimaan niitä ammattini puolesta varmasti tarpeeksi. Useammalta vuosikymmeneltä olevista raporteista saa yhtäläisen ja luotettavan yleiskuvan asiasta. Penisten keskipituudet näyttävät 70-luvulta aavistuksen kasvaneen, mutta vain hivenen.

        Mitä taas tulee prostituoitujen käyttämisestä tutkimuksissa, niin en suinkaan tarkoittanut heidän pystyvän mittaamaan asiakkaan huomaamatta tämän peniksen kokoa:) vaan asiakkaat antavat lähes 100 %:sti mitata elimensä kun prostituoitu sitä aktin aikana osaa oikein pyytää.
        Mieshän yleensä pitää kaikenlaisista seksivälineistä ja hetkellisesti erektiota ja näinollen kalun paksuutta parantavan mittapumpun käyttö ei liene monestakaan vastenmielistä.

        Et vieläkään kertonut lähteistäsi. Jos kerran olet niin tutkijaa tai akateemista kuin väität, niin tiedät toki varmaan tieteenteon periaatteista, kuten lähteiden julkisuudesta


      • Mike

        Jos mulkero mitataan tosiaan sillä tavalla että mitta painetaan häpyluuhun asti mulla on silloin 19,5cm pitkä..noin normaalisti 17,5cm..kumpi sit on oikea tapa?


    • Anonyymi

      Minun Jamaicalaisella miehelläni on 23cm ja minulla 19cm olemme homopari

    • Anonyymi

      Sen isompia palleja kuin suomalaisilla savottamiehillä oli ei löydy mistään!

      • Anonyymi

        Ja sen pienempää älykkyysosamäärää kuin tuolla savottatrollilla on ei löydy mistään!


    • Anonyymi

      Vanha, aloitus. Ei aina kokemusta on. Latvia miehet omistaa usein ison ja, paksun. Myös Kongon mies on iso usein.
      Kongon mies on pitkän omistava, se sattuu. Ei mukava kun osuu kohdunkaulaan.
      Suosin paksua, pillu kestää sen ja tottuu kuin pitkään.

    • Anonyymi

      Kaikilla mustilla ei ole iso. Oon ollut yhden afrikkalaisen kanssa sillä oli pieni mutta oli todella kestävä ja jaksoi useamman kerran. Mun miehellä on paljon isompi ympärileikattu ja se kestää kaksi minuuttia ja uudesta kierroksesta turhaa haaveilla saman päivän aikana.

    • Anonyymi

      Nyky yhteiskunta on rappiotilassa, sen näkee kun miestä arvostetaan hänen sukuelimet koon perusteella, ja naista millainen perse ja tissit hänellä on. Seksillä on liikaa merkitystä. Ennen miestä arvostettiin jos hän teki töitä ja työtä tekemällä hän rikastui. Nyt miestä arvostellaan millaiset Munat hänellä on eikä työllä rikastu. Pitäisi olla kumminkin varakakas ja harrastaa sekssiä koko ajan. Nyky naiset vaativat isomunainen mies, joka on varakas, laittaa ruokaa, siivoaa, nainen vain saa juhlia ja lihoa. Nykynaiset ovat niin pahoja suustaan, baarissa ne sylkee päälle ja vittuilevat. Miksi nyky naisilla on niin leveä perse, kun olin koulussa tytöt oli hoikkia ja niillä oli kaunis peppu, housumuoti toi paremmin esiin muodot 80 ja 90 luvuilla. Nykyaan on paljon lihavia nuoria tyttöjä

    • Anonyymi

      mina ei ole goblin

    • Anonyymi

      pappinen on laiska

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe