Kuset housuun

Jenni

Kaverini kusi vahingossa housuun viime lauantaina ravintolassa. Hän ei jaksanut pidätellä, vaan laski vessajonossa alleen. Seisoin vieressä ja katselin, kun hän kuiskasi minulle, että tulee housuun. Jollain tapaa kiihotuin katsellessani hänen housujen kastuvan. Kaverini lähti kotiin ja itse jäin vielä kapakkaan. Kotiin kävellessä tuli pissahätä ja annoin tulla siinä kadulla seistessä farkkuihin. Kotona hieroin kunnon orgasmin...

30

14422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Aha...

• .....

Niin just.

• koulumuisto

Minulla oli 13 vuotiaana koulutyttönä kireet farkut ja siniset hai-kumisaappaat päällä

Miesopettaja jätti minut kerran ilman syytä jälki-istuntoon ja seisotti edessään lattialla niin kauan että oli pakko kusta kireisiin farkkuihin

Muistelen nyt jälkeenpäin, että opettaja näytti runkkaavan itseään opettajapöydän takana ,kun kuset lirisivät farkkuihini ja kastelivat ne kokonaan edestä ja valuivat hai-saappaisiinkin

Mukavalta se tuntui minusta itsestänikin, mutta olin silloin liian nuori ymmärtämään mistä oli kyse

Nyt ymmärrän ,että miesopettajaa kiihotti nähdä minun kusevan kireisiin farkkuihini ja siksi hän jätti minut ilman syytä jälki-istuntoon

• Anonyymi

No, eipä tuo ollut totta, selkeästi keksitty fantasia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, eipä tuo ollut totta, selkeästi keksitty fantasia.

Jep. Pedofiili kertoo omia pedarifantasioitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Pedofiili kertoo omia pedarifantasioitaan.

Miksi kerroit.

• Elkku

...ravintolassa tuo tapahtui? Olen joskus nähnyt vastaavan tapauksen. Tapahtui Hamletissa :)

• Erkki

Hamletissa taannoin oli kivannäkäinen nainen poikakaverinsa kanssa. Istuin siinä lähellä, joten kuulin hyvin )vaikka siinä ravintolassa oli tuohon aikaan h-in moinen meteli!=
        Nainen kävi tiheään pissalla, kunnes hän sanoi:
        on hieno pissata housuun! En uskonut korviania, mutta kyllä sen farkuista sitten näki.

• Elkku
        Erkki kirjoitti:

Hamletissa taannoin oli kivannäkäinen nainen poikakaverinsa kanssa. Istuin siinä lähellä, joten kuulin hyvin )vaikka siinä ravintolassa oli tuohon aikaan h-in moinen meteli!=
        Nainen kävi tiheään pissalla, kunnes hän sanoi:
        on hieno pissata housuun! En uskonut korviania, mutta kyllä sen farkuista sitten näki.

...olla paikka asian "harrastajien" suosiossa :-)
        Oliko sinunkin havaintosi vieläpä lauantain satoa?

• Eppu

...kotona samaa. Laita päälle kivat pikkupöksyt ja päälle tiukat pitkikset tai urheilushortsit. Laita jokin suoja tuolin päälle ja sitten päästele varovasti pieniä lirahduksia... Aina välillä katsele ja kokeile itseäsi.

Lopuksi kannattaa mennä kylppäriin ja päästää loputkin tulemaan housujen läpi.

Kerro sitten, miltä tuntui

• jees

Laita muoviset sadehousut jalkaan, joko sellaisenaan suoraan ihoa vasten tai sitten jotain vaikka pitkikset alle. Sitten saappaat jalkaan ja anna pissan valua. Ei tarvitse laittaa suojia tuoleille, ainoa haitta, että saappaat on muistettava pestä, muuten ne alkaa haista...

• Fun

"Kaverini kusi vahingossa housuun viime lauantaina ravintolassa. Hän ei jaksanut pidätellä, vaan laski vessajonossa alleen. Seisoin vieressä ja katselin, kun hän kuiskasi minulle, että tulee housuun. Jollain tapaa kiihotuin katsellessani hänen housujen kastuvan. Kaverini lähti kotiin ja itse jäin vielä kapakkaan. Kotiin kävellessä tuli pissahätä ja annoin tulla siinä kadulla seistessä farkkuihin. Kotona hieroin kunnon orgasmin... "

Seuraavaksi suosittelen kokeilemaan vaippaa. Niin tuhmaa ja kiihottavaa... Sitten jos vielä on kaveri niin auts. >;)

Etsi googlella hakusanalla tuttipullo. ;)

- kinky

• yxtyttö

Mun mielestä on kans jännää pissata joskus housuihin, Joskus meen vessaan kun on kova pissahätä jaistun vessanpöntölle farkut jalassa ja pissaan niiden läpi. Jännää nähä kun housut kastuu ja tuntuu mukavalta kun pissa valuu pitkin.
      Kerran tein saman junan vessassa kun mulla oli kassissa uudet ostetut housut mitkä sit laitoin märkien tilalle jalkaan.

• Pjeans

Housuihin pissaavat neiti-ihmiset ovat aina
      olleet sydäntä lähellä. Anna valuu vaan housuun
      kun siltä tuntuuT.Teija

• Anonyymi

Naisilta menee niin herkasti kusi housuun ja miksei paskakin

• Anonyymi

Mahtavan kiihottavalta kuulostaa. Olisi todella kuumottavaa nähdä, vielä parempaa jos pissaaja istuisi sylissäni. Oih.

• Anonyymi

Sinun jälkeen, Sirkka. 🙂

• Anonyymi

Mun fetissi ollut kauan et nainen/nuori nainen pissi varoittamatta mun syliin.....

• Anonyymi

Mä kusin asiakasta silmään 🤭

t. autokauppias

• Anonyymi

Hehhehheh😂

• Anonyymi

Minäkin kusin kerran kaverin taskuun.

• Anonyymi

80-luvulla jotkut halusi ala-asteen lopulla esittää kovista ja kun eräs opettaja kehoitti tai ohjeisti heitä jotenkin, jätkät tokaisi opettajalle vaan että "kuse housuus!".

• Anonyymi

Myönnän että olen jotenkin sairas, on kiva nähdä nainen umpi kännissä pissat housussa tai kesällä kun nainen menee uimaan kaikki vaatteet päällä.

• Anonyymi

Poljin polkupyörällä koulusta kotiin. Olin 15v ja matkaa kotiin oli noin 6km kun jo pidempään vaivannut pissahätä yltyi yltymistään. Missään ei ollut sopivaa pusikkoa kyykkypissalle ja lopulta en vain voinut mitään kun kuumaa pissaa alkoi virrata haaroissani ja takamukselleni vasten satulaa kastellen farkkuni näkyvästi.
      Poljin loppumatkan kuin hullu häpeissäni, ettei kukaan näkisi pissa housujani. En ymmärrä mikä siinä polkiessa sai minut häpeästäni huolimatta kiihottumaan niin kovasti ja tuntumaan, että saan orgasmin hetkellä millä hyvänsä.
      Kotiin päästyäni näin mustan satulan kiiltelevän pissastani ja menin kiireesti suihkuun huomatakseni, että pimsani oli märkä muustakin kuin pissastani. Suihkun avulla tyydytin itselleni niin ihanan orgasmin jollaista en ollut kokenut aiemmin koskaan.
      Rva31

• Anonyymi

Kerran kävelimme vaimoni kanssa eräistä pikkujouluista hotelliimme päin jo aamutunneilla. Vaimolle tuli kusihätä ja minä sanoin, että anna mennä vaan. Hän livähti pieneen porttikäytävään ja laski kuset alleen jalat levallaan. Häntä vaan naurattti ja sanoi, että voi kun teki hyvää... Hotellissa hän sanoi, että hän halusi nähdä kun minäkin kusen housuun. Niin mentii yhdessä kylppäriin ja kun minulla oli rakko aika täysi, seisoin ammeessa ja annoin lorista. Vaimo huomaili silmät kiiltävinä vieressä ja siinä sitten yhjdessä riisuttiin märät vaatteen ammeessa, mutta ennen suihkua rakasteltiin kuumana. Vaimo kertoi siinä, että oli tyttösenä (ja teininäkin) joskus laskenut tarkoituksella housuihnsa. Rakastelun jälkeen huuhdeltiin vaatteet, käytiin suihkussa ja rakasteltiin vielä herättyämme noin puolen päivän aikaan. Siitä tuli sen jälkeen yksi kiva osa yhteiselämäämme mistä molemmat pidimme paljon.

• Anonyymi

Varsinkin kovassa humalassa, sekavassa tilassa, kun on juonut paljon ja siitä seurannut kova kusi hätä ja varsinkaan, jos ei ole tottunut, että tolkuttomia aikoja tarvitsee jonottaa, niin silloin vain luonnollista, että jossain vaiheessa voi lorahtaa housuun.

• Anonyymi

Kaveris on kusihousu denari ja sä joku ihmeen pervo ku kiihotut jostain kusen hajusesta juoposta :D

• Anonyymi

Niinpä sinähän sen tuonkin ittestäs tiedät.

• Anonyymi

Just tuli iso pissa housuun, onneks on vaippa imemässä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8760
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2558
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      42
      2359
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2357
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1803
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1680
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    9. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      33
      1171
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1116
    Aihe