Olen palannut rajulta reissultani tänne turvalliseen koto-suomeen lintukotiin, nuolen haavani ja palaan entistä ehompana.
Olen aloittanut kovan kuntoutuksen ja lähiaikoina ovat rajummat harjoitukset minulta kielletty mutta nytpä onkin aikaa keskittyä asetekniikoihin ja tulen viettämään paljon aikaa veitsien, astaloiden ja pistoolienkin parissa, kehityn taas lisää sillä osiolla, Israelissa ja Saksassa tulikin tuota kommando-taistelua harjoiteltua paljon ja realistisissa oloissa.
Hapkido harjoitteluni tulee nyt keskittymään hermopisteisiin ja elvytykseen.
Israelin reissustani voin kertoa sen verran että oli paljon asiaa ja yöharjoitukset olivat vaikuttavia esim. harjoitus pimeässä kevlariin puettuna ja kypärä päässä suljettu tila ja vastassa 3 veitsimiestä itse olin aseettomana sitten seuraava osio olin varustautunut Asp-pampulla ja sitten itse veitsen kanssa ja vastustajilla tuliaseet väripatruunoilla, noissa harjoitteissa haettiin sitä toista todellisuutta jonka voi kokea ja sisäistää tietyllä tasolla. Hauskaa oli kunnes tapahtui tuo ikävä välikohtaus terroristien taholta ja jonka seurauksena haavoituin.
Kurssitoimintani alkaa kun olen kunnossa ja minä palaan.
Slava 3 dan Korean Hapkido, Krav maga Maor system.
toipilaan paluu
5
713
Vastaukset
- hmd
Tere Slaava ,koska minuakin jo Slaavaksi epäiltiin niin voimme yhdessä koulun perustaa.
Minä voisin opettaa sinulekin Hanmoodoa ja vedän lättyyn jos et opi.
Hanmoodo on paras laji ja monipuolisempi kuin Hapkido tai Kravmaga.
Kylläpä noita painipoikia V:tuttaa koska minä vedän niitä lättyyn ja olen katukokemukseni hankkinut aidolla tavalla.
Shoottiukot, Bjj-hiiret, kaikki olen kohdannut ja lyöntini on lähtenyt ja lähettänyt heidät kanveesiin.
HMD- Master Debator
Eikös hanmoodo ole se 2000 vuotta vanha korealainen Suomessa keksitty temppulaji, missä äijät hyppii pyjamat päällä ilmassa sätkien?
- kkkk
Master Debator kirjoitti:
Eikös hanmoodo ole se 2000 vuotta vanha korealainen Suomessa keksitty temppulaji, missä äijät hyppii pyjamat päällä ilmassa sätkien?
Se 2000 vuotta vanha jali minkä kehittäjä on vielä hengissä... ;)
- han moo do harrastaja
kkkk kirjoitti:
Se 2000 vuotta vanha jali minkä kehittäjä on vielä hengissä... ;)
Täytyy kyllä sanoa että ei ole turhempaa asiaa, kuin väitellä kamppailulajeista jossain suomi24:ssa... Täällä 100% varmuudella 99% kaikista keskustelijoista on pelkkiä no life-nörttejä jotka saa kicksejä siitä, että esittävät olevansa jotain ihme 87 dan. mestareita. Jos haluatte tosissaan keskustella kamppailulajeista, niin eiköhän siihen tarkoitukseen löydy hieman kehittävämpiäkin paikkoja.
- ben
Vaikuttaa keksityltä tarinalta.
Uskoo ken uskoo, ja hyväuskoisia näkyy olevan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p555685Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "742834Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella192058No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401905Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611819- 181781
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5153881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy821145Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965