Onko kellään tietoa miten vm95 A4:seen
asennetaan lohkolämmitin??
Kun kyselin defan lämmittimiä, sanovat
että se on sellasta tyyppiä että laitetaan
suoraan auton jäähdytysjärjestelmään.
Mihinkähän putkeen tämä lämmitin tulee
kiinni??
A4:seen lohkolämmitin itse
3
1095
Vastaukset
- tdi 66kw
defan nettisivuilta löytyy sopivuustaulukot ja jonkinlainen asennusohje autokohtaisesti.
tarvitset moottorin koodin, jotta voit varmistua oikeasta lämppäristä. - Opiskelija
Hei!
Olen tilannut samanlaisen Audin Saksasta. Millä koneella sinun auto on? Paljon maksoit autosta veroa ja paljon se maksoi Saksassa? Onko eturipustusten kanssa ollut ongelmia? Entä ilmastoinnin?- a4t
aj 106tkm 1.8t. verot oli 5900Eur.saksassa maksoin 8500EUR. varusteet: sportpaketti, nahkasisustus, 2xrenkaat. klimatronic. Ilmastointi on toiminut hyvin myös kovilla helteillä, oon nyt ajanut 15tkm. Etutukivarren jouduin vaihtaa katsastuksen jälkeen. ei muuta.
tyytyväinen olen ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756