Kertokaa miten saitte parhaan suihinoton? Yksityiskohtaisesti?Vinkkejä kans kehiin!
Miehet,paras suihinotto?
7
8933
Vastaukset
- Horny68
äsken sain elämäni parhaan suihinoton! 19v -tyttö kutsui minut kotiinsa ja iltakahvien jälkeen aloitti suihinotolla. Imi nätisti, rauhallisesti, maltilla ja koko ~15cm kalun suuhunsa. Nuoli terskaakin.. Välillä vaihdettiin asentoa, nain häntä suuhun rintojen välistä, runkkasin itse vartta. Samalla ohjasin hänen kätensä/sormensa peppureiälleni, jota sainkin hänet hyväilemään.. Elämäni seisokin jälkeen siirryimme sitten itse asiaan.. En siis päässyt laukeamaan hänen suuhunsa/kasvoilleen/rinnoilleen:-(
Kaikesta huolimatta parasta (tähänasti)! - markus
en ole kokenut sitä mutta haluun että sinä annat sen minulle
- RFFCB68
Muijalla oli "huonot päivät" ja se sanoi ihan itse, että "Et sä haluais laueta mun suuhun?" ja niin siinä sitten tapahtui, että muija otti spermat suuhun ja nieli ne myös. Toisella kertaa se kysyi, että "Et sä haluis laueta mun kasvoille?" ja niin siinäkin sitten tapahtui, jonka jälkeen muija "ajoi" sormillaan spermaa suuhunsa. Sillä oli sellainen kielikoru ja voin sanoa, että GUTAA teki. :) Sandelle terveisiä. Hki rulaa.
- Joo
Joo,Sandelle terveisiä...
- M24
En ole vielä mielestäni kokenut parasta suihinottoa. Törmäisinkin joskus naiseen joka tekisi sen vankalla kokemuksella. Haluan ehdottomasti kokea maatajärisyttävän suihinoton joskus.
- Mikko
Paras kerta oli kun pitkän paneskelusession jälkeen naiskumppani kysyi haluanko laueta suuhun.. tottakai!
Sitten hitaasti aloitti kielellä hyväillen kullin vartta ja terskaa, minkä jälkeen paljon sylkeä käyttäen alkoi imeä ja suulla hyväillä.. välillä runkkasi kädellä ja katseli tuhmasti mikä sai vielä enemmän mut nauttimaan.. sitten kun laukesin suuhun, suihinotto vielä jatkui mällit suussa ja orgasmille ei tuntunut tulevan loppua...nam!
- hmm...
eikös moinen imeminen tunnu yhtään pervolta. siis etkö tunne itseäsi likaiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463128Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462921Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo542695100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512535Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi32374Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322116Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581870- 451799
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä451777- 481602