kOULUN VESSASSA..

Nea

ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ SITTEN KIRJOITUS VIRHEISTÄ, KUN NIITÄ AIVAN VARMASTI TULEE..

REAL STORY!


Oli matikantunti. Olin kuolla tylsyyteen. Katsoin meidän luokkalaisen, Nikon housuihin. Hänen kalunsa oli jäykkänä.

Välitunnilla hän tuli kysymään minulta "kiinnostaisko pieni pano?"

Menin sanattomaksi,kunnes sain änkytettyä positiivisen vastauksen. "Tehdään sitä nyt..vaikka koulun vessassa" Hän ehdottti.

"O-o-okei.."! vastasin..
Menimme invalidi vessaan,sillä se on isompi.Hän istui vessanpöntön kannelle, ja otti lantiostani kiinni, ja raahasi lähemmäksi häntä.

Hän nosti paitani pois, ja vetäisi housunsa alas.Ei niin kookas pippeli kuin luulinkaan, mutta silti huge!

"No niin, huorasein! Pistähän töpinäks!"
Aloin imeä hänen valtikkaansa. Hän työnsi sitä koko ajan syvemmälle ja syvemmälle.

Aloin yskiä ja vedet kostuttivat silmiäni.Hän huomasi että minulla on vähän vaikeuksia, ja otti peniksensä pois suustani.

HÄn ehdotti anaali seksiä, ja minä suostuin, sillä en halunnut imenkalvoni menevän rikki etupuolelta.

Voihkimme kuin pienet sian poikaset, kun se oli niiin mahtavaa!

Pian kuulimme kun kellot soivat ja oli aika mennä luokkaan. Puimme loput vaatteet nopeasti yllemme, ja lähdimme luokkiin..

HUMOR, HUMOR, GYES!

;)

T: Nea.

17

23153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nea

      Lukekaapas, ja kirjoitelkaa viestejä heput!! commentos commentos! ;P please...

    • -minna-

      pikapano piristää..:)

      • Nea

        Totta Vitussa, minnasein!


      • hmm
        Nea kirjoitti:

        Totta Vitussa, minnasein!

        vai että immenkalvo ei saa etupuolelta mennä rikki ;) ei immenkalvoja ole kuin emättimessä..no joo..


      • Anonyymi
        Nea kirjoitti:

        Totta Vitussa, minnasein!

        Taitaa jätkä olla sielä.

        Ihan söpö tarina oli ;)


    • Plaah

      Bitch, please!!!

    • ukko

      minulla on aika mukava muisto koulun ajoilta olinko mie 7 tai 8 luokalla mie olin niin sanotusti ihastunut matikan opeen joka oli tuuraamassa ja se oli aika nuori juuri itse koulun lopettanut ja se oli niin sexsikas nuori tytto mie juttelin sen kanssa useasti koulun jalkeen ja kerran se kysyi etta sopiiko minulle etta tuu sen mukaan sen kotiin.mina ihmettelin miks minun piti lahtea mukaan mutta se sanoi sitten sen tykona etta se oli huomannut etta mina olen kattonut sita niin pitkaan ja se sanoi etta osaanko mina mitaan tehda sille mina sanoin etta en se vaan tuumas laitetaan poika oppimaan kaiken sexsista eli se vei minun neitsyyden ollaa me senkin jalkeen nahty ja ollaan muisteltu niita aikoja ja ollaan me ne temput tehty aina kun on nahty.se ope oli minua 8 vuotta vanhempi mutta ei se haitannut mutta nyjyaan se on naimisissa ja on kolme lasta,on se joskus soitellut etta olenko kotona jos se tulis kaymaan ja tehtas ne temput.

    • me&my

      sua ei kyllä olla oikeesti pantu pers.. anukseen, se kun nyt ei ihan kuivana ainakaan käy eikä välttämättä ihan syljelläkään.

    • Mies1995syntynyt

      Meillä oli yläasteella invavessojen ovista kahvat irrotettu ettei niihin kukaan pääsisi. Siellä nimittäin ei ollut pyörätuolissa olevia oppilaita. Vähän olen miettinyt miksi kahvat pitää ihan irroittaa mutta nyt se selvisi...

    • Macce69

      Olin 7 luokalla ja meiän luokalla oli sellane parikymmpine pommi assistenti hän oli mua 9 vuotta vanhempi. No olin katsellut häntä ja varsinkin hänen persettä erittäin kauan ja yks päivä se tuli kysyy multa että haluisitko että tehdään unelmistasi totta mä vähän ihmettelin mutta sanoin todellakin hän vei minut sellaiseen kellari vaatehuoneeseen ja siellä hän meni istumaan sellaisen hyllyn päällä ja sanoi että alappaa riisumaan ,no mä aloin riisumaan itteeni ja häntä kunnes oltiin alasti hän otti kiini mun peniksestä ja alkoi syljeskelemään siihen että se oli ihan märkä hän alkoi imemään munaa ja ei siinä kauan menny että mälläsin hänen kasvoilleen sen jälkeen me nuoltiin hertken aikaa että oltiin molemmat ihan märkiä ja sitten vaan työnsin peniksen hänen perseeseen hän sai kovan orgasmin pelkäsin että jäätiin kiinni mutta eipä jäätykkään sitten hän meni tuolille ja levitti jalat että voisin alkaa nuoleskelemaan hänen pillua no siinä hetken nuolin ja sitten hän säi taas orgasmin ja sieltä lensi minun päälle nestettä oli aivan täydellinen seksikokemus

    • Joonaxx05

      Yläasteella kun meil oli yks päivä kuvista niin meil on normisti sellane helvetin ärsyttävä opettaja mut sitte ku näin sen meijän luokan sijaisen nuoren kuuman naisopettajan ajattelin että huhhu tota ku pääsis painamaan.no se tunti kesti 90min niin olin vähän väliin aina katellu häntä ja jos hän on kävellyt ympäri luokkaa niin oon katellu sen persettä ja kävin välillä juttelemassa hänen kanssaan no sitteki tunti alkoi lähestyä loppua niin hän sanoi että alkakaapas siivoomaan ja ne jotka ovat siivonneet jo saavat lähteä ja muut kanssa sitten kun ovat siivonneet ja sitten vielä sanoi että saa jäädä jos haluu. No mäs sit tottakai käytin tilaisuuteni hyödyks ja jäin sinne luokkaan sen sijaisen kanssa kun kaikki muut olivat lähteny.hän sitten kysyi että mitä mulla on mielessä niin hetken siinä mietin että kysynkö vai en mutta kysyimpähän sitten että voitaisiinko harrastaa seksiä ja hän hämmentyi ja ihmetteli hetken mutta hän suostui ja kävi laittamassa oven luokkaan kiinni.hän alkoi sitten ottamaan kenkiänsä pois ja housuja sitten hän avasi minulta vyön ja meni lattialle polvilteen ja alkoi imemään mun kyrpää se tuntu aivan vitun ihanalta ja tottakai hän myös syljeskeli siihen ai että. No sen jälkeen hän alkoi nojata pulpettia päin ja halusi peppuseksiä hänen perse oli aivan mahtava hän sai orgasmin ja pelkäsin että jäädään kiinni mutta onneks kukaan ei tullu.sitten kuuma sijainen otti hänen laukustaan kortsun ja puki sen mun kyrvän päälle ja meni opettajan pöydälle makaamaan ja työnsin penistäni hänen pilluun ja se tuntu aivan fantasiselta molemmat sai orgasmin ja oltiin aivan varmoja että joku kuuli jaa niinhän siinä kävikin mutta ei vielä siitä kun luultiin että joku kuuli orgasmin ja ähkimis äänet niin sijainen meni istumaan opettajan penkille ja mä menin pöydän alle nuoleskelemaan hänen pillua sitten joku avasi oven ja sieltä tuli koulun rehtori. Rehtori oli niin vihainen sijaisopettajalle ja kysyi mitä helvetiiä sä teet ja hän sai potkut mutta ollaan me tapailtu myöhemminkin esimerkiksi pantu metsissä jne olin siis 14 ja hän joku 22

      • Anonyymi

        Huhhuh ;)


    • Anonyymi

      Olin kutosella ja ihastunut seiska luokan Anastassiaan. Katselin häntä koko ajan. Sitten hän tuli välitunnilla kysymään että haluanko seksiä koulun jälkeen. Vastasin kyllä! Mentiin tyttöjen pukuhuoneen suihkuun alasti ja suudeltiin. Hän otti penikseni kääteensä ja alkoi nuolla sitä. Ditten mentiin vessaan ja aloin nuolla hänen pillua. Sitten hän kääntyi nojaamaan lavuaariin ja annoin peppuseksiä. Sitten siinä lattialla työntelin viitisentoistaminuuttia penistäni hänen pilluunsa ja roiskautin spermat hänen rinnoille ja maamalle. Sitten nuoleskaltiin halailtiin ja suudentiin hetki. Molemmat sai jälkkää. Jälkässä kun ope lähti tulostimelle Anastassia laski housuni alas ja laskin hänen housutkin. Annoin pilluun penistäni. Sitten ope tuli ja järkyttyi. Onneksi hän oli myös nainen. Hän liittyi mukaan ja touhuiltiin aika pitkään! Saivat koko ajan orgasmeja molemmat ja Anastassia molemmmilla kerroilla!

    • Anonyymi

      Olin kuus aalla ja meillä oli sijainen. Ihan sika seksikäs!!!!!!!!!! Tunnin jälkeen kysyi multa haluunko seksiä. Vastasin totta kai.

    • Anonyymi

      No tää kävi kyl Tikkakosken ilmailumuseossa mut kerron silti.
      Siellää kattelin koneita ja museo esineitä kunnes näin kauniin seksikkään naisen. Hän oli saksasta. Kysyin enganniksi haluaisiko hään harrastaa seksiä kanssani. Hän halusi niin kovasti että jätti museon kiertämisen kesken ja mentiiin läheiseen metsikköön harrastamaan seksiä ja se oli vasta kokemus suudeltiin ja hän imi munaani ja minä hänen pillua. Sitten aloin antamaan peppuseksiä. Senhälkeen työnsin penistäni hänen pilluun ja hän sai orgasmeja. Spermasin hänenpiluunsa koska hän halusi raskaaksi. Hän tuli raskaaksi ja loppu meni hyvin. Minä asun suomessa ja hän saksassa lapsen kanssa!

    • Anonyymi

      Olin joku 15v kun alkoi 16v Iida kiinnostamaan. Yhtenä päivänä koulussa Iida tuli käytävällä vastaan ja uskalsin kysyä häntä koulun jälkeen harrastamaan seksiä. Hän piti ajatuksesta ja sovittiin, että mennään hänen luokseen koulun jälkeen. Vaihdettiin pari suukkoa siinä ja mentiin omille tunneille.

      Koulu loppui ja käveltiin yhdessä Iidalle. Heti kun päästiin Iidan huoneeseen menimme sängylle suutelemaan. Riisuimme toisemme alasti ja hyäilimme toisiamme. Iida alkoi nuolla penistäni ja imeä sitä.

      Iida meni makaamaan sängylle ja aloin nuolla hänen pilluaan. Hän voikin oikein kunnolla kun sormetin häntä. Olimme molemmat kiihottuneita ja valmiita. Työnsin penikseni Iidan pilluun ja hän kietoi kädet ja jalat ympärilleni. Suutelimme samalla.

      Aloin lähestyä huippuani. Räjähdin voimakkaasti Iidan pilluun, samalla kun hän sai suuren orgasmin. Se jos joku oli ihan parasta!

      • Anonyymi

        kaunista ;)


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe