Johtuuko se ujoudesta vai voiko muutenkin punastella keskusteltaessa ?
Hei, kertokaa te ystävällisesti joiden tapana pieneen punasteluun, että mitä te ajattelette punastuessanne ja huomaatteko itse punastuvanne ?
Miksi toiset punastuu ?
2
573
Vastaukset
- Callisto
Yleensä ihmiset punastelevat jos ovat nolostuneita, ihastuneita tai jännittyneitä. Ne joilla on tapana punastella he kyllä huomaavat sen ja punastuvat entisestään, koska tässä hävetään punastumista.
Itse en punastele. - Punasteleva tyttö
Ite oon aika ujo..tai riippuu seurasta missä oon. Kavereitten kanssa en oo pätkääkää ujo tai muuta mut heti jos on sellanen porukka kasassa jota en entuusestaan tunne ni voi olla varma et oon jossai välissä punanen ku tomaatti :).
Yleensä tulee aluks ihan sikakuuma ja sitte kasvoja alkaa polttamaa ja "tunnen" sen et oon punanen. Joskus enemmän ja joskus vähemmän.. Mut se ei oo kauheen kivaa :). Kyl siitä sitte aina kamujen kans heitellää läppää ku pari muutaki mun kaverii harrastaa punasteluu ni läppä lentää siitä sitte myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760