Katselen joka päivä televisiosta kauniit ja rohkeat sarjan ilmeisesti koiranikin tykkää tästä koska joka kerta kun sarjan tunnusmusiikki alkaa koirani alkaa laulamaan musiikin mukaan,minusta tämä on ihanaa olemme yhtä koirani ja minä.
Vastaukset 2
..tykkää kaikista eläinohjelmista ja tunnusmusiikin kuullessaan asettuu mahdollisimman lähelle ruutua voidakseen maistaa ja haistaa.
- <<<
MUSTA OIS IHANAA JOS MULLA OIS KOIRA..SE OIS VIELÄ SELLANEN KOIRA < TAI KOIRIA NIIN NE OIS VIELÄ ISÄNTÄÄNSÄ VASTASSA KUN TÄMÄ TULISI TÖISTÄ KOTIIN JA JOSKUS EMÄNTÄNSÄ KANSSA JA VIELÄ SITTEN EMÄNTÄNSÄ KANSSA JA SITTEN TAAS KUN EMÄNTÄ TULISI TÖISTÄ KOTIIN NIIN NE OLISIVAT VASTASSA JA SITTEN TAAS KUN OLISI LAPSIAKIN < JOS JOSKUS OIS NIIN NEKIN OLISIVAT VASTASSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.379889- 102875
- 80670
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei180660- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 35604
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557