Ilveksen kasvatti Ville Leino siirtyy NHL:ään. Millaisia tuntemuksia Ilveksen kasvatin Ville Leinon siirtyminen herättää Mestistä seuraavien keskuudessa? Olisiko Ilveksen kasvatti Leinon ollut järkevää pelata vielä yksi kausi liigassa, vai oliko parempi Ilveksen kasvatin kannalta, että hän siiryy NHL:ään?
Leino änäriin!
7
393
Vastaukset
- SM-liigaa...
urheilu-uutisissa käytettiin sanaa SaPKon kasvatti??Joten ole hiljaa kun et tiedä asioiden oikeaa laitaa...typerä kakara. Juu en minäkään pidä SaPKosta, mutta kunnia sille kelle kunnia luulee...helvetin spede...hah!
- Änärimies
Hurttia huumoria. Ilves oli ensimmäinen ammattijoukkue, jossa Leino pelasi. Huumorilla Leinon kasvattajaksi voikin laskea vaikka ala-asteen liikuntatunnit.
- SM-liigaa...
Änärimies kirjoitti:
Hurttia huumoria. Ilves oli ensimmäinen ammattijoukkue, jossa Leino pelasi. Huumorilla Leinon kasvattajaksi voikin laskea vaikka ala-asteen liikuntatunnit.
tietämätön pelle....vedä ittes veskista alas poiiika!
- Änärimies
SM-liigaa... kirjoitti:
tietämätön pelle....vedä ittes veskista alas poiiika!
Huutelu alkoi kun faktat loppuivat. Itkusi on mannaa minulle.
- SM-liigaa..
Änärimies kirjoitti:
Huutelu alkoi kun faktat loppuivat. Itkusi on mannaa minulle.
Onneton yritys pelle..heh...sä vaan luulet, et tiedä mitään poiiika! Heh...
Ville Leino on SaPKon kasvatti. Sinä taas olet possun kasvatti.
- oot pelle
vitut Leino oo mikkään Ilveksen kasvatti ja mitä sitä turhia liigassa, mielummin ahl:ssä ennää jos pärjää nuin hyvin änäris!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440