Minulla on omakotitalo ja tontti keravalla ja haluaisin rakentaa minirampin pihalleni.
Estääkö mikään minua rakentamasta sitä? Voivatko naapurit ym valittaa asiasta jälkikäteen? Minulla on kyllä naapureita puolin jos toisin, mutta jos esim kesäisin klo 21 jälkeen en ramppia käyttäisi naapurisovun ylläpitämiseksi?
Pientä meluahan rullalautailusta lähtee, mutta onhan nykyään joka toisella pihallaan trampoliinit jne kapistukset ja ääntä lähtee.
Laittakaa ajatuksianne ja kokemuksia jos löytyy. Kiitos
Saanko rakentaa minirampin pihalle?
VeeZ
1
388
Vastaukset
- mikähän estäisi
Mun mielestä voit rakentaa minirampin tontillesi. Edelleen jos et aiheuta melua sopimattomiin aikoihin..myöhään illalla tai yöllä tai ennen seitsemää aamulla, niin eikun urheilemaan. Tuollaisen rampin mieltää tilapäiseksi eikä sitä voi käyttää talvisin eikä se edellytä rakennuslupaakaan...
Menestystä harrastuksen pariin. -Ehkäpä naapurikin innostuu tulemaan mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851578Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?60862Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk93816- 62765