Olen neitsyt ja nousevamerkkini on leijona, haluaisin tietää tästä yhdistelmästä enemmän mitä astron sivuilta sain selville :) Kiitoksia vastauksista!(toivottavasti niitä tulee)
Nousevastamerkistä..
1
557
Vastaukset
- The Unnamed
Minä olen myös neitsyt ja nousevassa leijona. tein kerran jossain nettisivulla tutkimusta tästä ja siinä sanottiin näin:
Auringon lapsena olet yksi avoimimmista ja vastaanottavimmista tyypeistä ainakin silloin kun sinulle ollaan tarjoamassa jotakin tavallista upeampaa mahdollisuutta. Et juuri jää miettimään oletko ansainnut moisen kunnian vaan heittäydyt innolla mukaan ehtimättä juurikaan tutustua pelin sääntöihin. Pettymyksiltä ei tällä asenteella voi välttyä, mutta sinua se ei kauaa kirvele. Itseäsi täynnä olevana luonteena vedät puoleesi sosiaalisia ja aina kokonaisuutta palvelevia Vesimiehiä, joiden ideaalisuus ei millään saa sinua pysymään kauaa hereillä.
Noo, minulla on ystävinä monta vesimiestä, että niitä ainakin tunnun vetävän puoleeni ja minua kiinnostavat paljon : DDDDD
Olen tosi pirteä ja huomiota herättävä ihminen, joka aina yllättää ja keksii jotain ihan tyhmää. Tämä tietysti tarkoittaa sitä, että on paljon ihmisiä, jotka eivät pidä minusta xDDD
Mietin aina, että on hassua miten luonteeni ei monilta osin vastaa neitsyttä, vaikka sitäkin siinä näkee. Mutta sitten sain tietää että tämä leijona on nouseva merkkini ja se selittää (omasta mielestäni) tämän huomionhakuisuuteni ja sen että rakastan esiintyä ja olla äänessä.
Jutellaan lisää, jos kiinnostaa oppia tuntemaan itsensä. S-postini on [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745