Osaako kukaan kertoa, mitä jättihyttyset unessa merkitsevät? En muista näkemästäni unesta muuta, kuin että jossakin talossa / huoneessa (en ole varma oliko oma talomme) lenteli suuria hyttysiä, ja unessa sanoin jollekulle, etten voi mennä tuonne sisään, kun nuo hyttyset pistävät.. Olin siis itse talon ulkopuolella.
Kiitos jos joku osaisi valaista untani!
Jättihyttysiä
1
286
Vastaukset
- Jakke777
-Negatiivisia ajatuksia ja yleisesti ottaen psykologisia tiloja, jotka piinaavat meitä.
Talo=
--Fyysisesti se edustaa fyysistä kehoa:sisäisesti henkilökohtaista psykologiaamme.Esim.
--jos se romahtaa palasiksi:vaaroja terveydestämme tai yleistä psykologista levottomuutta sisällämme
--jos on puhdas:psyykkeessämme on järjestystä ja siisteyttä.Se heijastuu ilmiselvästi jokapäiväiseen elämäämme.
--jos se on likainen:sisäisessä työssä on liian paljon huolimattomuutta
--jos sisäkatto tai katto on rikki:negatiivinen mentaalinen tila
--jos muutamme toiseen taloon:psykologisia muutoksia,jotka ovat tulossa tai jotka täytyy tuottaa
--jos se tärisee:olemukseltaan psykologisia epäsuotuisia olosuhteita.
Lähde:Unitulkinta ja symbolismi,avain tietoisduuteen (Samael Aun Weor)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030