Pääsiäisen aikaan ostin ruukkunarsisseja ja istutin ne lasitetulle parvekkeelle kukkalaatikkoon ja nyt ovat kuihtuneet.. eli miten saisin (jos vain on edes mahdollista) ensi keväänä näistä sipuleista uuden kukinnon? asumme siis kerrostalossa. Kaivanko sipulit talteen, säilytän viileässä ja istutan keväällä ne uudestaan? entä katkotaanko kuuihtuneet varret? olen ihan poropeukalo näiden asioiden kanssa, joten neuvokaa =)
ruukkunarsissit
ihan pihalla
1
384
Vastaukset
- mansikki._
Anna varsien kuihtua, sipuli imee niistä vihreistä lehdistä voimaa.Kuihtuvat kukat sensijaan nypitään heti pois, ettei mee voimat siemenkotien kehittelyyn.Sipulit voi jäädä astiaan missä ne on, istuta vaikka siemenistä yksvuotisia kesäkukkia siihen astiaan ja kevään tullen on vuoro narsissien taas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688