syntynyt 6.11.?

Punainen

Haluan tietää onko 6.11. syntyneillä skorpioneilla jotain yhtäläisyyksi. Itse tulkitsen olevani skorpioniksi hieman liian härkämäinen. Mutta kertokaahan te mitä eroja huomaatte muiden piikkihäntien kanssa?

10

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scorpiolady

      Mahdatko tietää mitkä ovat nouseva ja laskeva merkisi? Ne vaikuttavat ihmisten luonteeseen. Itse olen syntynyt 6.11. ja olen nousevalta merkiltäni skorpioni ja laskevalta härkä joten hallitsevana mun luonteessa on skorpioni ja olen ihan prikulleen skorpionin luonnekuvauksen mukainen luonteeltani.

      • Punainen

        Kuulun harvinaisiin nousu Oinaisiin ja laskevalta Vaaka. Ainoa mikä on tähtikartassani Härässä on kuu.


      • Lady with a sharp tail
        Punainen kirjoitti:

        Kuulun harvinaisiin nousu Oinaisiin ja laskevalta Vaaka. Ainoa mikä on tähtikartassani Härässä on kuu.

        Itsekin oon skorppari ja syntynyt 6.11. Haluaisinkin tietää et millanen tyypillisen skorpinonin kuuluis olla?? Tiedostan että olen piikikäs ;) kuten skorpionin kuuluukin olla mutta mitä muita luonteenpiirteitä skorpionin tähtimerkkiin kuuluu???


      • Scorplady
        Lady with a sharp tail kirjoitti:

        Itsekin oon skorppari ja syntynyt 6.11. Haluaisinkin tietää et millanen tyypillisen skorpinonin kuuluis olla?? Tiedostan että olen piikikäs ;) kuten skorpionin kuuluukin olla mutta mitä muita luonteenpiirteitä skorpionin tähtimerkkiin kuuluu???

        Näitähän ny alko ilmaantumaan... :) Näköjään en todellakaan ole ainut ruotsalaisuuden päivänä synytynyt...
        Noista skorpionien perinteisistä luonteenpiirteistä silmiinpistävimpiä on ehkä juuri tuo piikikkyys ja välillä myrkyllisyyskin, mystisyys eli niiden syvimpien tarkoitusten ja ajatusten tutkiminen, tietenkin eroottisuus! Itse olen nimittäin huomannut että en pääse eroottisesta puolestani eroon millään. Se on osa mun joka päiväistä elämää ja osa mun persoonallisuutta. Tohon mystisyyteen kuuluu myös omien tunteiden peittely. Ei haluta antaa toisten tietää mitä ajattelee tai tuntee. Ehkä myös jonkin asteinen vapauden kaipuu kuuluu skorpionin luonteenpiirteisiin. Itse ainakin olisin koko ajan menossa jos vain voisin. Erityisesti lentäminen ja purjehtiminen kiehtoo.
        Punaiselle vastaukseks...
        Vaaka on hyvin vakaa ja rauhallinen merkki kun taas oinas räiskyvä ja kaiken edeltään työntävä, ehkä ne yhdessä muodostavat härkämäisen yhdistelmän. Härkähän on hieman oinasta rauhallisempi ja vakaampi mutta silti puskee itsensä läpi vaikka harmaan kiven. Toivon mukaan nää auttaa teitä kaikkia ruotsalaisuuden päivänä syntyneitä itsetutkiskelussa... :)


      • zara
        Lady with a sharp tail kirjoitti:

        Itsekin oon skorppari ja syntynyt 6.11. Haluaisinkin tietää et millanen tyypillisen skorpinonin kuuluis olla?? Tiedostan että olen piikikäs ;) kuten skorpionin kuuluukin olla mutta mitä muita luonteenpiirteitä skorpionin tähtimerkkiin kuuluu???

        Samoin minä; siis syntynyt prikulleen samana päivänä :). Eikös skorpionista sanota, että se on eroottisin merkki; kaikista muista merkeistä..., niin tiedä sitten, onko näin?
        Mutta sellaistakin olen kuullut/lukenut, että skorpioni on luonteeltaan sellainen paljon asioita pohtiva ja analysoi asioita... ja muutenkin on kiinnostunut kaikenlaisista asioista.
        Ja, ettei oikeen osaa ns. paikallaan olla..,mutta osaa kuitenkin käyttäytyä fiksusti jne. Ja rakkaudessa on ehdoton ja intohimoinen. Ja antaa kaikkensa rakastamalleen ihmiselle ja on uskollinen ystävilleen.


    • kaisa87

      Mä en ainaka oo huomannu skorpioneis mitää kummallisii eroja..mut jotenki must tuntuu et just me 6.11 syntyneet ollaa jotenki vähä "hullui" niinku sillee iha hyvälläki tavalla..Vai mitä mieltä sä oot? Kiva ko löytää jonku muunki ko o syntyny samana päivänä ku mä..=)

    • Make

      mun luokalla (AMK) oli samana päivänä ja samana vuonna syntynyt kaveri (6.11 vXX) . Ei mielestäni ollut luonteeltaan juurikaan yhteistä ?. Sama ammatinvalinta vaan. Muutenkaan mun mielestä Scorppareiden ei pitäs uskoa horoskooppiin ;). Kauheeta stereotypiaa. Hesarin toimittaja kävi pari vuotta sitten synnytyslaitoksella marraskuussa tsekkaamassa et olisko vauvoilla "Scorppionin katse" !!!. Arvatkaa oliko.
      Mun yks hoito sano: Scorpionilla on kolme tärkeetä asiaa mielessä: Seksi,seksi ja seksi. No se ei ollut scorppari.

    • weksou

      vautsi.... näköjään aika moni on minun lisäksi syntyny 6.11.. ite oon syntyny 6.11.1989....
      meillä on just sillon biologian koe... :( mut kuitenki 6.11 rulaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 061165

      Ehkä intohimo ja ja ja intohimo...?

    • asdfdsfsdfaf

      Tunnen kolme 6.11. syntynyttä. Ovat pitkävihaisia, pitävät mykkäkoulua ja patoavat tunteet sisälleen. He ovat usein kuin painekattiloita, viha on padottu sisälle, mutta skorpioni aiheuttaa ympärilleen ahdistavan ilmapiirin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe