vittu saatana mua vituttaa toi syöpä. herää kysymys MIKS hyvät ihmiset kuolee siihen saatanan syöpään vittu ku mua vituttaa mut ei tää tarkota sitä että mun joku tuttu on kuollu mutta tää vitun kyseinen tauti vaan pelottaa saaatana mistä vitusta se johtuu vittu ku oon pelänny tota vitun aivokasvainta jo monta vuotta eikä seroniilitkään auta. vittu ajatelkaahan jollain ihmisillä on elämä hyvin tosi hyvin ja on tyytyväinen elämäänsä niin sit saa kuullakkin lääkäriltä että sulla on todettu nyt syöpä. VITTU TE SYÖPÄPOTILAAT ÄLKÄÄ VITUSSA ANTAKO PERIX TAISTELKAA SITÄ VASTAAN JA ÄLKÄÄ LUOVUTTAKO JOS ON KOVA TAHTO SELVITÄ SYÖVÄSTÄ NIIN SE KYLLÄ JONAIN PÄIVÄNÄ OOT TERVE JA ELÄMÄ TAAS ENNALLAAN ÄLKÄÄ IKINÄ AJATELKO KIELTEISESTI. uskokaa mua mutta mistä syöpä johtuu miks sen pitää tulla ihmisille saatana
syövät on saatanallisia
follofman
4
552
Vastaukset
- Nimimerkki
sitä eläimille myös. Syöpä on luonnon tapa karsia heikot pois.
- ex-äl-äm
Sille kalalle ei tuu syöpää.
- cancerchild
Mitäs sanot ku minä tapoin syövän - Syöpä vahvisti minut! Rukoile, että säkin saisit syövän.
Syöpä on luonnon tapa vahvistaa ihminen.
- ex-äl-äm
...on niin voimallisesti noiduttu että enköhän mä ainakin parane! ;-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770