alla on nyt tuo mainittu 44tkm ja suht tyytyväinen autooni olen ollut!
sähkövikoja on muutama pompannut eteen kuten tuulilasin pyyhkijät pätkivät satunnaisesti!
ajotietokone on vetänyt ihan omia varotuksiaan välillä
ja nyt hiljan cd-vaihtaja kuoli!
mutta eteenpäin sillä pääsee ja viat kyllä menevät takuusta!!!
ainoa mikä pistää mietityttään onko seuraava autoni Fiat on tämä HELVETIN teltta-auto, sinne kun erehtyy viemään autonsa huoltoon, niin laskua ne kovasti lykkää käteen, mutta mistä???
Niinpä niin, kun korkeintaan valohoitoa antavat siellä. asioista ne eivät tiedä hölkäsenpöläystä! soittelevat kokoajan ympäri maailmaa kun pitäisi näitä takuuhuollossa meneviä vikoja korjata. saa rampata tuhansia kertoja ennenkuin ne korjaantuvat!
Teltta-auto laittaa miettimään fiatin ostoa!
44tkm ajettu stilolla!!!
4
1956
Vastaukset
- jippo
jep
- v''''''tunut
se teltta-auto on suuri ongelma. Se kannattaa
kiertää kaukaa. Hae se Stilo saksasta ja huollata
muualla.- Pravda
Eikös se EU just oo vapauttanu tai ainaki vapauttamassa ettei tarvi käyttää autoa välttämättä jälleenmyyjällä ja että sen voi muukki tehä?
Vissiin kilpailuviranomaisetkin on käyny delta-auton asiakkaana ja keksiny idean :)
- Bargain Man
Joo, vähän on samoja kokemuksia mm. Malmin Delta-Auton huollosta. Kuukauden vanhat pyyhkimet vaihdettiin uusiin kysymättä, kun ne teki raitaa. Valituksen jälkeen myönsivät, että oishan ne ehkä saanut putsaamallakin kuntoon ja poistivat veloituksen laskulta. Olen pyrkinyt tukemaan paikallista huoltoasemayrittäjää teettämällä esim. öljynvaihdot siellä, mutta takuuhuollot olen tehnyt mm. Hyvinkään Dlta-autossa, jossa työn tekee aliurakoitsija Carpojat Oy. Hinnat on tietenkin aika lailla samat, mutta palvelu on asiallista ja työ amattimaista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750