Auttakaa nyt minua, asiasta jotain tietävät! Voi kuulemma olla raskaana, vaikka kuukautiset tulisivatkin normaalisti. Alan tulla jo vainoharhaiseksi enkä uskalla luottaa kohta mihinkään. Käytän e-pillereitä, muistan aina ottaa ne säännöllisesti, mutta pelkään silti hirveästi tulevani raskaaksi. Tiedän 100% varmuudella, mitä tekisin - abortin. Mutta entä jos raskaus ehtiikin huomaamattani liian pitkälle? Olenko ihan hakoteillä, kun pelkään tällaista? Mitä eroa raskaudenaikaisissa kuukautisissa on 'normaaleihin' verrattuna? Jo pillerien käytön myötä kuukautisteni olemus on muuttunut aika paljon, enkä oikein tiedä, erottaisinko jos ne tästä vielä jotenkin rupeaisivat temppuilemaan...
Voinko enää luottaa siihen, että kunhan kuukautiset tulevat ajallaan ja napsin kiltisti pillerit, yllätyksiä ei tule? Lapsia en halua!
Kuukautiset ja raskaus
6
1314
Vastaukset
- riina
Söin pillereitä ja kuukautiset tulivat ajallaan (ehkä vähemmän vuotoa). En todellakaan kuvitellut olevani raskaana. Noin viikko kuukautisten jälkeen rinnat alkoivat aristaa, alavatsa meni kipeäksi, kylmyys ja väsymys vaivasivat. Tein testin ja olin ihan varma, että se näyttää miinusta. Plussaa näytti..
Ole huoleti, kyllä varmasti huomaat jos olet raskaana!
Mikään ehkäisyhän ei ole 100 %:sen luotettava!- hmm.. ;)
silloin kun sait tietää odottavasi??
- riina
hmm.. ;) kirjoitti:
silloin kun sait tietää odottavasi??
..lopetin heti plussattua
- ADU
riina kirjoitti:
..lopetin heti plussattua
Olen nyt Baksuna ja se oli neljän vuoden urakka..Yes. Mutta sinulle pelkäävä, jos olet raskaana niin kyllä sinä sen vaistoat kropastasi ja TIEDÄT, että nyt on jotain tapahtumassa. Sen vain tietää...Minäkin tiesin, mutta tietysti epäilin jo ennen pos.testiä.
- Noora
Jos otat pillerit säännöllisesti, niin on todella epätodennäköistä, että olisit raskaana, todennäköisyys on noin kerran 500 vuodessa.
- tiinu
minä tulin raskaaksi vaikka oli kuukautiset päällä ekan kerran. nyt odotan toista. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760