Kuukautiset ja raskaus

pelokas

Auttakaa nyt minua, asiasta jotain tietävät! Voi kuulemma olla raskaana, vaikka kuukautiset tulisivatkin normaalisti. Alan tulla jo vainoharhaiseksi enkä uskalla luottaa kohta mihinkään. Käytän e-pillereitä, muistan aina ottaa ne säännöllisesti, mutta pelkään silti hirveästi tulevani raskaaksi. Tiedän 100% varmuudella, mitä tekisin - abortin. Mutta entä jos raskaus ehtiikin huomaamattani liian pitkälle? Olenko ihan hakoteillä, kun pelkään tällaista? Mitä eroa raskaudenaikaisissa kuukautisissa on 'normaaleihin' verrattuna? Jo pillerien käytön myötä kuukautisteni olemus on muuttunut aika paljon, enkä oikein tiedä, erottaisinko jos ne tästä vielä jotenkin rupeaisivat temppuilemaan...

Voinko enää luottaa siihen, että kunhan kuukautiset tulevat ajallaan ja napsin kiltisti pillerit, yllätyksiä ei tule? Lapsia en halua!

6

1314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riina

Söin pillereitä ja kuukautiset tulivat ajallaan (ehkä vähemmän vuotoa). En todellakaan kuvitellut olevani raskaana. Noin viikko kuukautisten jälkeen rinnat alkoivat aristaa, alavatsa meni kipeäksi, kylmyys ja väsymys vaivasivat. Tein testin ja olin ihan varma, että se näyttää miinusta. Plussaa näytti..

Ole huoleti, kyllä varmasti huomaat jos olet raskaana!

Mikään ehkäisyhän ei ole 100 %:sen luotettava!

• hmm.. ;)

silloin kun sait tietää odottavasi??

• riina
        hmm.. ;) kirjoitti:

silloin kun sait tietää odottavasi??

..lopetin heti plussattua

• ADU
        riina kirjoitti:

..lopetin heti plussattua

Olen nyt Baksuna ja se oli neljän vuoden urakka..Yes. Mutta sinulle pelkäävä, jos olet raskaana niin kyllä sinä sen vaistoat kropastasi ja TIEDÄT, että nyt on jotain tapahtumassa. Sen vain tietää...Minäkin tiesin, mutta tietysti epäilin jo ennen pos.testiä.

• Noora

Jos otat pillerit säännöllisesti, niin on todella epätodennäköistä, että olisit raskaana, todennäköisyys on noin kerran 500 vuodessa.

• tiinu

minä tulin raskaaksi vaikka oli kuukautiset päällä ekan kerran. nyt odotan toista. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe