Mietin vain, kun niihin alkaisi olla enää kolme viikkoa, eikä kutsua kuulu. Joko se tässä tuli pudottua heti alkukarsinnoissa...
Kellään tietoa asiasta ja aikaisempina vuosina karsinnoissa olleet voinevat kertoa, miten nopeasti kutsut saatiin viime vuonna?
Joko TaiKin pääsykokeisiin on lähetetty kutsut?
7
3023
Vastaukset
- sdfhsfdl
Viime vuonna oli valintaoppaassa, että viimeistään 21.5., itse palailin samaisena päivänä ulkomailta, ja eteisen matolla oli uudempien postien alle kirje jo hautautunut.. Kai joskus 17./18. pvä se on tullut - kutsussa luki "KUTSU 16.5.2007".
Eli ei vielä panikointia, ellei posteljooni ole tiputtelemassa muuta kuin puhelinlaskuja ja Lidlin mainoksia! Veikkailen ite vähän, että perjantaina tulee.
(Jos hait valokuvataiteen osastolle, niin ne kutsut on jo tullu. Lahden muotsikan kanssa kun ovat tänä vuonna yhteistyössä, niin siksi moinen).- sdhsakugdasl
..on se kumma kun ei yhteen viestiin muista kaikkea.. Tänä vuonna siis ovat luvanneet, että 20.5. kutsut ja hylkykirjeet olisivat hakeneilla perillä (ks. valintaopas!):>
- tuli
sdhsakugdasl kirjoitti:
..on se kumma kun ei yhteen viestiin muista kaikkea.. Tänä vuonna siis ovat luvanneet, että 20.5. kutsut ja hylkykirjeet olisivat hakeneilla perillä (ks. valintaopas!):>
tänään tuli postissa mulle ainakin, virallisesti kai julkistetaan maanantaina(?)
jihuuuuu, ekaa kertaa yritin sisään. - jee
tuli kirjoitti:
tänään tuli postissa mulle ainakin, virallisesti kai julkistetaan maanantaina(?)
jihuuuuu, ekaa kertaa yritin sisään.Mihin koulutusohjelmaan hait? Joo kaipa ne ma sit tulee. ti kai viralline päivä
- sdhfsadfhasödfhäasdfhäa
Nyt tuli kutsu!
Ne on päivätty 16.5. eli aika hyvä jos joku oli sen jo lähetyspäivänä saanut..- piupaupoupoks
Tänneki tuli. Kyselinki jo pe taikin tstolta että näinköhän on, että nyt jo tipuin.. Sanoivat, että kaikille lopuille (poissulkien siis aiemmin mainitut elokuvapuoli ja valokuvaus) on lähetetty perjantaina kutsut ja hylkäykset....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079173
- 936920
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666685Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme355746Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665543- 553601
- 503415
- 513223
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573202- 562982