Onko todella niin, että nämä Miljonäärikiekkoilijat, olisivat Kepukannattajia. Kyllä varmasti sellaiset nimet kuin Jari Kurrit, Saku Koivut, Teemu Selänteet,ja muutkin NHL-än pelaajat, taitavat sittenkin äänestävän tuota rahaeliitti puoluetta, siis Kookoomusta.
Voihan olla, että he kaikki ovat lähtöisin jostakin Kitutalosta, mutta raha ratkaisee, kaikissa hommeleissa, kun sitä tarpeeksi tulee. Onhan tämä ilmiö nähty jo maailman sivu, kaikella elämän aloilla.
Olikohan tuon Suomi-Usa-n ottelun tuomarikin Kepulainen, kun hyväksyi sivuverkosta menneen maalin. Se kyllä vankasti viittaa Kepupolitiikkaan keinoja kaihtamatta voittoon, ihan kuten Kepupolitiikot ovat kautta aikain tehneet, ja toimineet.
Muuten tuosta ottelusta Jenkit hallitsivat ottelua kaksi erää täysin kolmnnessa Amerikan poika väsähti, se olikin sitten "Entisten Kepukiekkoilijoiden", hallintaa.
Muuten jos joku haluaa tietää, kuuluuko Suomi mitalikolmikkoon, Uusi-Ukki Oulusta kertoo nyt teille "Kiekkofanit", suru-uutisen, Suomi ei ole tälläkertaa Mitalikolmikossa, valitettavasti.
Keskustakiekkoa parhaimmillaan
9
1661
Vastaukset
- ja lappi kiinnostaa
Eliitillä on paha ego ongelma.
Jokapäiväisyys ja omanelämän hallinta.
Sosiaalinen maksupalvelu auttaa. - oivahärkönen
... sosuterroristien tasolle. On se vähän kaukaa haettu, että sekin on kepun vika, jos kiekko menee maaliin verkon läpi ja se vielä hyväksytään. Kapi varmaan pulustaa veljeään siten, että Oiva kun ei ymmärrä huumoria, sitähän Ukki harrasti.
- Uusi-Ukki
kuten Oiva antaa ymmärtää, ei se ole Terroristiä jos tuo palstalla tosiasioita esille. Ja olempa melko varma, että ajatuksieni ja mielipiteineni takana on suurin osa Suomen äänestävästä kansasta. No sehän nyt on täysin selvää, että tuon Oivan edustaman Kepulandian väki on täysin toistamieltä kanssani, heille kun tosiasiat ovat täysin tuntematon käsite.
Oliko se 21,6 tai jotakin se osuus mikä on kanssani erimieltä, tai siis Oivan mieltä. Siis 80-porosenttia Kansasta on taatusti samaamieltä tuosta Oivan Kepupolitiikasta kanssani. Kyllähän sinä Öiva yskän ymmärrät, vaikka vähän katkonaisesti sen selitin, olethan Insinööri mies.??
Oletko Oiva ottanut kantaa Kallin lahjoitusrahastointiin, nahän ovat ihan laillisia rahoitusjärjestelmiä, sinun mielestäsi. Meidän muiden, ei Kepulaisten mielestä se on räikeeää Lahjustenottoa ja Korruptiota, voitko sinä Oiva sanoa onko tämä myöskin Kepun linja.?
- Oulun Demareista!
Tuppuraisen apuraha käräjälaskuun
Pohjois-Pohjanmaan maakuntavaltuuston puheenjohtaja Tytti Tuppurainen (sd.) ja Oulun kaupunginvaltuuston entinen puheenjohtaja Leena Piikivi (sd.
) olivat peräti muistamattomia Riihi-säätiön vuonna 1999 ja 2001 maksamista apurahoista ja niiden taustoista.
Esitutkinnassa neljä vuotta sitten heidän muistinsa pelasi huomattavasti paremmin. Tuolloin heitä kuultiin rikoksesta epäiltyinä.
Epäillyt rikokset ehtivät kuitenkin vanhentua, ja syyttäjä teki molempien osalta syyttämättäjättämispäätökset. Maanantaina heitä kuultiin syyttäjän nimeäminä todistajina.
Piikiven pojille
stipendit
Piikivi joutui lopulta kertomaan oikeudelle, että EU-vaalien alla vuonna 1999 hän kääntyi Riihi-säätiön tuolloisen puheenjohtajan Toivo J. Kannisen puoleen ja pyysi tältä tukea vaalityönsä rahoittamiseen.
Kanninen ehdotti Piikivelle, että tämän kaksi opiskelijapoikaa hakisivat säätiöltä apurahaa. Näin myös tehtiin, ja pojat saivat kumpikin runsaan 1 500 euron "stipendit". Ne siirrettiin suoraan äidin tilille vaali-ilmoitusten maksuun.
Piikivi perusteli muistamattomuuttaan oikeudessa sillä, että " asia ei ollut minulle niin tärkeä että se olisi jäänyt mieleen". Hän sanoi maksaneensa yleensä aina itse vaalilaskunsa.
"Voi olla että muistin esitutkinnassa enemmän yksityiskohtia kuin nyt", Piikivi sanoi.
Hän perusteli poikiensa apurahojen käyttämistä vaalityönsä rahoittamiseen "perheen sisäisenä rahan käyttönä".
"Pojat ovat saaneet rahansa takaisin jokaista senttiä myöten", Piikivi sanoi. Hän antoi ymmärtää vanhempien maksaneen poikiensa opintomenot.
Syyttäjän mielestä "apurahat" eivät olleet Riihi-säätiön sääntöjen mukaisia.
Nyt vireillä olevassa oikeudenkäynnissä Toivo J. Kannista syytetään luottamusaseman väärinkäytöstä säätiön apurahojen jaossa.
Tytti Tuppuraisen vuonna 2001 saama runsaan 3 000 euron "opintostipendi" meni syyttäjän käsityksen mukaan oikeudenkäyntikulujen maksuun. Tuppurainen teki aikanaan kunnallisvalituksen Oulun hallinto-oikeudelle Riihi-säätiön intressipiiriin kuuluneista Takalyötyn maakaupoista; säätiö havitteli itselleen samoja Takalyötyn maita. Paikalla sijaitsee nykyinen Caritas-kylä.
Tuppurainen käytti oikeudellisena avustajanaan oululaista Haaksiluoto-Vesalan asianajotoimistoa. Toimiston yksi omistaja Lauri Vesala on ollut oikeudellisena asiantuntijana Riihi-säätiössä ja sen omistamissa kiinteistöyhtiöissä sekä Kannisen yksin omistamassa Livoli Oy:ssä.
Tuppurainen hävisi juttunsa ja joutui maksamaan viulut. Ne kuitattiin Riihi-säätiön apurahalla. Hän valitti hallinto-oikeuden päätöksestä korkeimpaan hallinto-oikeuteen ja hävisi sielläkin.
"Olin vähävaraisena opiskelijana huojentunut kun minun ei tarvinnut maksaa tästä prosessista aiheutuneita kuluja. Asianajotoimisto karhusi niitä pari vuotta myöhemmin, mutta keskustelujen jälkeen minun ei tarvinnut maksaa laskua", Tuppurainen totesi.
Hän sanoi olleensa hankkeessa primus-motor.
Vuoden 1999 "vaaliapurahan" Tuppuraiselle junailivat säätiön tuolloinen hallituksen jäsen, tohtori Vesa Kautto ja säätiön hallituksen puheenjohtaja Toivo J. Kanninen. Kautto oli Tuppuraisen vaalityöryhmän puheenjohtaja ja Kannisen sen jäsen.
Oikeudessa todistajana kuultu Kautto myönsi olleensa yhtenä tekijänä tämän apurahan junailussa.
Kautto sai itsekin useita erillisiä apurahoja säätiöltä olleessaan sen hallituksen jäsen- punikin silmät
ja siitä syystä hän ei näe Oulun demareiden ketkuilua, vaikka hän siihen konkreettisesti törmäisi!
Keskustan jopa oletetut ja väitetyt, mutta ei todistetut ketkuilut hän kyllä tuo julki ja taitaa jopa itse uskoa juttuihinsa!
Kuten oivasti on todettu, taitaa Uusi-Ukki olla huumorimiehiä, joita ei ole tarkoitettukaan vakavasti otettaviksi.
PS. Ei ole KapiKorhostakaan, vaikka hänen kirjoituksistaa on huumori kaukana. Sen verran "totta" ne kynäelmät ovat! Hohohohoooooo - Uusi-Ukki
punikin silmät kirjoitti:
ja siitä syystä hän ei näe Oulun demareiden ketkuilua, vaikka hän siihen konkreettisesti törmäisi!
Keskustan jopa oletetut ja väitetyt, mutta ei todistetut ketkuilut hän kyllä tuo julki ja taitaa jopa itse uskoa juttuihinsa!
Kuten oivasti on todettu, taitaa Uusi-Ukki olla huumorimiehiä, joita ei ole tarkoitettukaan vakavasti otettaviksi.
PS. Ei ole KapiKorhostakaan, vaikka hänen kirjoituksistaa on huumori kaukana. Sen verran "totta" ne kynäelmät ovat! HohohohooooooMinä olen jo aikaisemmassa aloituksessani joku kuukausi sitten, tuominnut ankarasti Toivo J Kannisen toimet. Minulle on yksi lysti mitä puoluekantaa mikin puliveivaaja edustaa, väärintekijöille ja vääränlaisille Tuomareille pitäisi panna luu kurkkuun.
Tämä Kannisen tapaus on täysin mestrituomareiden ja asianajajien aikaanssaama vesiperä josta Kanninen on selvennyt kuin "Koira veräjästä". Tämä meidän oma tuomarimme siis Mielipidepankki tietenkin kiistää Kollegoittensa väärät tuomiot, mutta aina Kannisen perhekunta on selvinnyt kaikista syytöksistä puhtain paperein. Jos jokin tuomio on tullut, se on lievin mahdollinen tai ehdonalainen tai pienin mahdollinen sakkorangaistus.
En ole edes viitsinyt seurata tämän Kannisen juttuja olet varmasti oikeassa noissa esiintuomissa syytekirjelmikö nuo ovat, mutta ei Kannista vaan saada käpälälautaan. Kyllä Mielipidepankki asiat tietää ja tuntee, vaan eihän Korppi, korpinsilmää, ja niin edelleen, ja niin edelleen.
Ei siis pitäisi toista pahaa toiseen pahaan verrata, ei siinä Punikinsilmätkään auta tässä Kallin lahjusoperaatiossa, koeta se käsittää, vaikka Kalli onkin sinulle niin rakas Kepulainen. - poistatti
Uusi-Ukki kirjoitti:
Minä olen jo aikaisemmassa aloituksessani joku kuukausi sitten, tuominnut ankarasti Toivo J Kannisen toimet. Minulle on yksi lysti mitä puoluekantaa mikin puliveivaaja edustaa, väärintekijöille ja vääränlaisille Tuomareille pitäisi panna luu kurkkuun.
Tämä Kannisen tapaus on täysin mestrituomareiden ja asianajajien aikaanssaama vesiperä josta Kanninen on selvennyt kuin "Koira veräjästä". Tämä meidän oma tuomarimme siis Mielipidepankki tietenkin kiistää Kollegoittensa väärät tuomiot, mutta aina Kannisen perhekunta on selvinnyt kaikista syytöksistä puhtain paperein. Jos jokin tuomio on tullut, se on lievin mahdollinen tai ehdonalainen tai pienin mahdollinen sakkorangaistus.
En ole edes viitsinyt seurata tämän Kannisen juttuja olet varmasti oikeassa noissa esiintuomissa syytekirjelmikö nuo ovat, mutta ei Kannista vaan saada käpälälautaan. Kyllä Mielipidepankki asiat tietää ja tuntee, vaan eihän Korppi, korpinsilmää, ja niin edelleen, ja niin edelleen.
Ei siis pitäisi toista pahaa toiseen pahaan verrata, ei siinä Punikinsilmätkään auta tässä Kallin lahjusoperaatiossa, koeta se käsittää, vaikka Kalli onkin sinulle niin rakas Kepulainen.tämän idolinsa?
http://www.tampere-seura.fi/tampere/Kuvat/stalin.jpeg
- oulun-ukki, pisteltyään
vaimon poskeensa.
http://www.howardhallis.com/news/2005/hannibal.jpg- kuvassa ketkuli.ukko
poseeraa maalivahdin kamppeissa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911