Olen menossa avopuolisoni siskon lakkiaisiin ja olemme mietiskelleet sopivaa lahjaa. En tunne tyttöä kovin henkilökohtaisesti ja kysäisin tämän äidiltä onko ollut puhetta mistään lahjatoiveista. Äiti ei sanonut muuta, kuin, että ostaa jotain vaaleanpunaista.
Tuli sitten sellainen idea, että jos ostaisimme vaaleanpunaisen Mariskoolin ja siihen sisälle muutamia meikkejä (ei halpiksia vaan ihan laadukkaita). Esimerkiksi luomivärejä, ripsiväri, kynsilakka jne. Tyttöä nähneenä tiedän hänen meikkaavan ja olen saanut jonkinlaisen käsityksen myös siitä, millaisia värejä hän meikatessaan käyttää. Lopun tilan maljasta ajattelin täyttää esimerkiksi kauniinväriseen tinapaperiin käärityillä suklaasydämillä. Itse olisin varmaan pitänyt tällaisesta lahjasta omana juhlapäivänäni.
Mitäs mieltä muut keskustelijat ovat? Onko ihan pölvästi idea? :D
Onko sopiva lahja
4
653
Vastaukset
- vaihtoehto
Tuosta jää nyt ainakin muistoksi sitten se Mariskooli kun meikit on käytetty loppuun. Kaikki naiset pitää suklaasta ;). Rahan antaminen on aika persoonatonta, mutta kaikenikäiset sitä aina tarvii. Minä olen rahaa antanut lähimmille tutuille nuorille rippi ym. lahjaksi ja mukaan jotain pientä pysyvää tavaraa tms.
- Tiu^
Hyvältä tuo kuullostaa vaikka en henkilökohtaisesti vaaleanpunaisesta pidäkkään.. Etpä tosin ole lahjaa minulle hankkimassakaan. :D Joten ihan passeli lahja on.
Henk kohtaisesti olen sitä mieltä, että lahja on aina kivempi kuin raha, vaikka ainahan rahalle käyttöä on. On kiva katsoa esineitä, jotka itse sai vuosi sitten lahjaksi.
Rahassa on myös se ongelma, että nykytrendi on että annetaan vähintään 50 euroa oli sukulainen sitten kuinka kaukainen hyvänsä.. - IDEASI
Oli kyllä ihan kiva ,mut en itse ostaisi meikkejä koska siinä tulee kyseeseen lahjan saajan mieltymys ja maku.
Sen sijaan ostaisin vaikka 2 kpl Mariskoolia ja siihen jotain lisäksi,vaikka AARRIKASTA löytyvän korun (miks niiden pitäisi olla aina kultaa tai hopeeta)- EI.
Pitänyt mainostaa mut tarkoitan sitä että on paljon erilaisia vaihtoehtoja koruissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819