Onko sopiva lahja

ylioppilaalle?

Olen menossa avopuolisoni siskon lakkiaisiin ja olemme mietiskelleet sopivaa lahjaa. En tunne tyttöä kovin henkilökohtaisesti ja kysäisin tämän äidiltä onko ollut puhetta mistään lahjatoiveista. Äiti ei sanonut muuta, kuin, että ostaa jotain vaaleanpunaista.

Tuli sitten sellainen idea, että jos ostaisimme vaaleanpunaisen Mariskoolin ja siihen sisälle muutamia meikkejä (ei halpiksia vaan ihan laadukkaita). Esimerkiksi luomivärejä, ripsiväri, kynsilakka jne. Tyttöä nähneenä tiedän hänen meikkaavan ja olen saanut jonkinlaisen käsityksen myös siitä, millaisia värejä hän meikatessaan käyttää. Lopun tilan maljasta ajattelin täyttää esimerkiksi kauniinväriseen tinapaperiin käärityillä suklaasydämillä. Itse olisin varmaan pitänyt tällaisesta lahjasta omana juhlapäivänäni.

Mitäs mieltä muut keskustelijat ovat? Onko ihan pölvästi idea? :D

4

663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoehto

Tuosta jää nyt ainakin muistoksi sitten se Mariskooli kun meikit on käytetty loppuun. Kaikki naiset pitää suklaasta ;). Rahan antaminen on aika persoonatonta, mutta kaikenikäiset sitä aina tarvii. Minä olen rahaa antanut lähimmille tutuille nuorille rippi ym. lahjaksi ja mukaan jotain pientä pysyvää tavaraa tms.

• Tiu^

Hyvältä tuo kuullostaa vaikka en henkilökohtaisesti vaaleanpunaisesta pidäkkään.. Etpä tosin ole lahjaa minulle hankkimassakaan. :D Joten ihan passeli lahja on.
      Henk kohtaisesti olen sitä mieltä, että lahja on aina kivempi kuin raha, vaikka ainahan rahalle käyttöä on. On kiva katsoa esineitä, jotka itse sai vuosi sitten lahjaksi.
      Rahassa on myös se ongelma, että nykytrendi on että annetaan vähintään 50 euroa oli sukulainen sitten kuinka kaukainen hyvänsä..

• IDEASI

Oli kyllä ihan kiva ,mut en itse ostaisi meikkejä koska siinä tulee kyseeseen lahjan saajan mieltymys ja maku.

Sen sijaan ostaisin vaikka 2 kpl Mariskoolia ja siihen jotain lisäksi,vaikka AARRIKASTA löytyvän korun (miks niiden pitäisi olla aina kultaa tai hopeeta)

• EI.

Pitänyt mainostaa mut tarkoitan sitä että on paljon erilaisia vaihtoehtoja koruissakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      94
      7673
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4057
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      48
      3620
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3094
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2722
    6. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2584
    7. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2583
    8. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      36
      2527
    9. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      137
      2520
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2459
    Aihe