Edelleen etsin hoitajaa/vuokraajaa hepoille..Oulun alue

ValoJaNone..

Edelleen hoitajia/vuokraajia etsii 2 heppaa ja 2 ponia..Menen Helsinkiin kesäksi joten hepoilla pitäs olla liikuttajat ! Kerron tässä poneista niin valinta voisi olla helpompi näin..

None,Welsh(Mountain)/Pienpuoliveri-risteytys,Ori,9 vuotias,kiltti mutta vaativa.
Erittäin paljon kapasteettia.Hyppää varmasti 100cm radat ja 120cm yksittäiset esteet mukisematta.Tuskin KOSKAAN elämässään kieltänyt.Taidothan perinyt hyvästä suvusta ja omaa puoliverisen taidot.Säkää löytyy n. 140cm.
Vain osaavalle.Koulussa tarvitsee aikuisen,muuten ei yhtään keskity vaan tekee omiaan.Koulua menee VaC tasolla,ja kisattu ollaan isommissakin kisoissa.Ollut koko ikänsä lasten lähellä joten niille mukava,tosin ei anneta
hoitoponiksi/vuokrikseksi alle 15vuotiaalle koska on kuitenkin ori ja muistettava niidenkin temput,varsinkin kesällä kun tallillani on 2 muuta tammaa.Hoitaessa kiltti mutta saattaa vähän näplätä. (omani)


Valo,Welsh(mountain),tamma,kohta 7vuotias.Kiltti mutta luonnetta tarvittaessa löytyy! Säkää on n. 122cm ,ja esteet menee ratana n. 65-70cm ja yksittäisenä 80cm.Tekee melko pomppuja joista monet tuttavanikin ovat lentäneet joten täytyy olla kokenut ratsastaja.Koulua menee heB laukanvaihdot jotenkuten.Maastossa saattaa ryöstää innostuksen vuoksi,ja pukkia löytyy laukassa,välillä myös ravissa.Ei ihan aloittelijalle kun luonnettakin on sen verran.
Karsinasta voi ängetä ulos,joten ainakin tallin oven pitäisi olla kiinni,jos aikoo karsinaa pitää raollaan.Rakastaa Omalla pienellä laukkaradallamme laukkaamista!Kiltti hoitaa,mutta varo takapäätä!Omaa tämäkin tapaus oikein hyvän suvun.
(omani)


Tricksy,Latvialainen Puoliverinen,ruuna(viime topicissa merkitsin väärin,anteeksi!)Kiltti hoitaa,mutta vasta TÄYSIN koulutusvaiheessa joten ei aloittelijalle,eikä kelle tahansa.Oikeastaan,
jos tätä tapausta alat vuokraamaan/hoitamaan,
tarkoituksesi olisi kouluttaa tätä entistä länkkäriä eteenpäin.Esteitä ollaan menty vähän,ja niillä kuumuu,eli estepolleksi ollaan tätä harjoiteltu.Säkää on PALJON ,179cm,ja pukkia löytyy(itse olen myös jo sieltä kahdesti tippunut:D) joten sinulla tulisi olla paljon kanttia siellä pysyä.Nyt ollaan vain laukattu pienellä laukkaradallamme kuluttamassa virtaa,ja harjoitellaan vähän menemistä KUNNOLLISESTI;>
Mutta luultavasti tästä tulee vielä hyvä ratsu !
(omani)


Chinat,valkoinen suokkitamma,Melko itsepäinen tapaus! Säkää löytyy 160cm,vähän junttura,eli perus-suokki.Esteillä hiukan jäykkä(epämukava hypätä) ,Menee silti 60cm rataa ja yksittäisenä 70cm.Kieltää paljon ja pukittaa ym.Taluttaessa hiukan jääräpäinen.Koulua menee HeB tasolla,ja yritetään kouluttaa koulupuolelle.
silti Kiltti tapaus haastetta haluavalle!
(siskon)

Laita sähköpostia os. [email protected]

tai [email protected] (=











(VAIN ASIALLISET VASTAUKS.)

20

3610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ponihullu!

      Missä ponit ja hepat on????

    • hebbailija

      Missä päin hepat asustelevat?

    • Susku

      Missä päin oulun aluetta hepat on? Todella kiinnostunut. (:

    • _katherine_

      Mistäköhän johtuu, että kuulostaa aika epäuskottavalta...
      Esim. mikä tuo VaC oikein on?
      Ja kuka oikeasti etsisi liikuttajia vaativille ja nuorille hevosille suomi24 keskustelusta, jossa suurin osa on iältään alle 15v...

      • Anonyymi

        VaC = vaativa c


      • Anonyymi

        VaC= vaikea C
        Tasoja on mm helppo c vaikea c helppo b vaikea b helppo a vaikea a


    • eha...

      VaC = vaikea c.............. pälli! Se joka oikeasti tarvitsee liikuttajia, ja kyllä hän varmaan ilmoittanut muuallakin... sitäpaitsi tämä on jo vanha ilmoitus

    • heihhildghafsjldgh

      va c:tä ei ole.................................................... on vain va b ja a, pälli............................-.-

    • Lindaaa

      H ei olisin kiinnostinut tuosta Welsh mountai ponista. Olen ratsastanut yli kolme vuotta. miisä päin ponit ovat?

      • Anonyymi

        Vanha ilmoitus


    • Heppa RAKAS!

      Niin vaikeeta c ei ole olemassa kaan!

    • Heppatyttönen

      Mä oisin nytten kiinnostunut johonki noista poneista jos voisin olla liikuttaja?

    • jenniinapu

      Olen todella kiinnostunut tuosta None orista :) Olen ratsastanut kohta 9 vuotta ja olen käynyt n. 6 vuotta ratsastus tunneilla. Oon myös ratsastanut ravureitakin.täytän juuri 14v :) Tarvitsisin kesälle hevosia/poneja ratsastettavaksi :)

    • Aklepisto

      Tarvitseeko enää? Ja maksaako mitään? Jos tarttee vielä oisin kiinnostunu.

      • Aklepisto

        Sis oisin kiinnostunu tosta Valo welsh mountain? Kai ni siitä oisin kiinnostunu. Täytän tänä vuonna 13v ja olen ratsastanut noin 5-7 vuotta säännöllisesti että epäsäännöllisesti. Olen ratsastanu ex-ravureilla ja ratsuilla ihan. Hyppääminen ei toisinaan oo se mun juttu tykkään enemmän hömpötellä hevosen kanssa. Viettää aikaa ja harjailla ja mennä ihan sileällä enemmän. Osaan kaikki askellajit ja hypätä osaan mutta kuten sanoin en siitä hirveesti tykkää.


    • Aklepisto

      Hups nämä onkin tullu jo 2008 vuonna? 🙈🙈🙈😂 Toisinaan jos niitä saisi edelleen käydä hoitamassa ni mielellän jos ei hirveen pitkä matka oo🙈😂😂

    • Anonyymi

      Hei missä päin tämä talli on? Nimittäin etsin vuokrattavaa hevosta/ponia olen jopa HeB tasoa, pysyn hyvin pukeissa! :)

      • Anonyymi

        Tämä on tullut vuonna 2008


    • Anonyymi

      Sopiiko minö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe