Trac off ja abs valo palaa ja sammuu

Pauliina1960

-99 mallin 300M alkoi luistonesto/abs systeemi oikutella, laitteisto on kuulemma mekaaninen eikä ole liitettynä pyörän laakereihin. Anturat etupyörien takana on paineilmalla puhdistettu ja sieltä tulikin kamala pölypilvi kummastakin, onko tässä mallissa myös takana ne anturit? Manuaali hukassa, enkä ole mistään sellaista saanut, en edes maahantuojalta. Iso vika se ei varmaankaan voi olla koska silloin kun valo on sammuksissa absit ja luistonesto toimii. Onkos kellään hyviä ehdotuksia, mikä mättää. Viisi vuotta olen saanut ajella ilman mitään vikoja ja nyt sitten alkoi rapistua ympäriltä...

6

3846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osta Subaru

      .. ja loppuu ongelmat. RYSLERit on huonoja!

      • wäsäilijä

        Pelkkä paineilmalla puhdistaminen ei auta jos anturi on avointa mallia.Anturin pää on sen verran magneettinen että jarruista lähtevä rautapöly tarttuu siihen "siiliksi" ja alkaa haittaamaan toimintaa.Varma merkki siitä on lisääntynyt temppuilu märällä ja varsinkin suolalitkukelillä.Kannattaa ottaa molempien akseleiden anturit näkyviin ja puhdistaa ne kunnolla.Ihan ehjiä antureita on vaihdettu turhaan kun puhdistaminen olisi riittänyt.
        Subaru ei ole mikään vaihtoehto todelliselle Automiehelle.Olen tottunut pitämään lippalakkia lippa eteenpäin,eikä isi maksa autoa.Tai firma.
        Vaikkakin itselläkin on Chrysler-yhtymän tuote,myönnän silti että esim USA GM:n tuotteisiin verrattuna lelumaisiahan ne ovat.On myös GM:tuote joten voi vertailla ihan itse.Niinhän sitä sanotaan että kerran kymmenessä vuodessa pitää ostaa Chrysler että muistaa miksi niitä ei kannata ostaa....
        Mutta että Subaru,no jos haluaa Kuplan koneen niin eikös sitä voisi ostaa oikean Kuplavolkkarin.Tai Rättärin.Tai jonkun muun Oikean Automerkin jossa on samantyyppinen moottori.Autoilu siinä muodossa kuin se nykyään tunnetaan ehtii loppua ennen kuin Japanilaismerkit muuttuvat legendaarisiksi automerkeiksi.


      • Osta Subaru

        Ajoin eilen Subarullani, kotin Siwasta (joka on komministien suosima kauppa, kuten on Subarunkin koonneet Kommarit)

        Subbaruni kojelautaan oli ilmestynyt Integroitu
        GPS-laite, ja huomasin, että olin ottanut TOJOTAN parkista, koska oli NIIN samannäköinen!

        Nyt mulla on Tojota, eikä edes vaimoni huomaa mitään eroa!

        Näin voit vaihtaa autoa, jos sulla olisi japsi, kasvoton korealainen.

        Subaru-runo : Etäältä-Korea, läheltä ruma, Subaru, impotentti YukoZuna, kuljettajalla on pieni muna!


      • Anonyymi
        Osta Subaru kirjoitti:

        Ajoin eilen Subarullani, kotin Siwasta (joka on komministien suosima kauppa, kuten on Subarunkin koonneet Kommarit)

        Subbaruni kojelautaan oli ilmestynyt Integroitu
        GPS-laite, ja huomasin, että olin ottanut TOJOTAN parkista, koska oli NIIN samannäköinen!

        Nyt mulla on Tojota, eikä edes vaimoni huomaa mitään eroa!

        Näin voit vaihtaa autoa, jos sulla olisi japsi, kasvoton korealainen.

        Subaru-runo : Etäältä-Korea, läheltä ruma, Subaru, impotentti YukoZuna, kuljettajalla on pieni muna!

        nistien suosima kuppa,
        ja minulla on ripulikin ja siskoni on äitini
        ja miten tämä liittyi avaukseen
        minulla on paskat housussa
        t. nimim Osta Subaru
        ruskeet penkeillä


    • Neoni2000

      ... jommasta kummasta etupyörän abs-anturista. Oma Neon temppuili samalla tavalla jokin aika sitten. Vika korjaantui vaihtamalla vanha vasemman etupyörän anturi uuteen.
      Uusi kustansi noin 130€ ja vaihtotyö 70€ eli parinsadan luokkaa...

      Kannattaa viedä auto vikakoodien lukuun huoltoon jossa katsovat missä vika on. Jarrujärjestelmä toimii auton "pääohjausyksikön" alla joten sen tietoihin pääsee käsiksi vain OBD-skannerilla...

      • Pauliina1960

        Kiitokset kaikille tiedoista...myös subarumiehelle..mutta niin epätoivoinen en sentään vielä ole :) että syslerin subaruun vaihtaisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe