Heippa!
Oletteko huomanneet jotain veskareille yleisiä luonteen piirteitä mun paras kaveri on veskari ja ollaan täysin erillasia kun taas mun isä on veskari ja ollaan luonteelta aivan samanlaisia. Poikaystävän isoveli on veskari ja kuulemma meissä on paljon samoja luonteenpiirteitä.
Millainen on siis veskarin luonne varsinkin naisen vai onko siinä mitään tiettyä "kaavaa".
Vesimiehen luonne
Roosa
1
874
Vastaukset
- ¤noita¤
Tuolla alempana on vesimiesnaisen luonteesta (otsikko "Miten on", kirjoittaja Utelias) ja vaikka onkin samaa merkkiä, niin silti voi olla aivan erilainen kuin toinen saman merkin edustaja, koska kartat eroavat toisistaan.. Ja jokainen merkki jaetaan I dekanttiin (jotenkin noin se kirjoitetaan), II dekanttiin ja III dekanttiin ja niilläkin on jo eroja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750