very lost highway??

katinka

Onko kellää tietoa mistä vois kattoo mitä tuo bändi on soittanut kiertueen edellisillä keikoilla?? Katselin eilen keikan telkkarista ja se oli "keski-ikäiselle" pettymys....country-Bon....no thank´s! Jos koko keikka on tuota samaa, niin rupeaa kohta tippumaan lippuja myyntiin täältä.... mä haluan muistella ns. menetettyä nuoruutta :)

6

1324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just older

      Itseasiassa toi lost highway on aika yllättävän hyvä levy! Soittavat uudelta levyltä 5-6 biisiä ja loput vanhempaa tuotantoa. Keikoilla soitetaan 24-27 biisiä yhteensä. Joo no täytyy kans sen verran sanoa, että toi levy on hyvä, mutta muutamat noista biiseistä ei livenä oikein toimi ja toi eilinen keikka ei aivan huippua ollut. Sehän ei varsinaisesti ollut edes tältä kiertueelta, vaikka yle tekstissä niin lukikin vaan se oli erillinen keikka, jossa soitettiin levy kokonaisuudessaan läpi ja ei juuri muuta. BÄNDI ON EDELLEEN LOISTAVA!

    • huopaisdoi

      Bändin kotisivulta bonjovi.com löytyy jokaisen keikan settilista. Itse en aikaisen työaamun vuoksi pystynyt eilistä keikkaa katsomaan, mutta ei ilmeisesti ollut kokonainen keikka mikäli vain Lost Highway:ltä oli biisejä. Settilistassa aika tasaisesti ollut viisuja uran varrelta.

      Tuossa esim. tammikuun keikkojen listaa, vaihtelevat muutamaa biisiä joka keikalla.

      LAD ALL OVER - Dave Clark Five cover tune
      LOST HIGHWAY
      BAD NAME
      RAISE YOUR HANDS
      RUNAWAY
      RADIO SAVED MY LIFE
      BLOOD ON BLOOD
      IN THESE ARMS
      BLAZE OF GLORY - w/ Knockin On Heavens Door
      WHOLE LOT OF LEAVIN'
      BORN TO BE MY BABY
      WE GOT IT GOIN' ON
      IT'S MY LIFE
      BAD MEDICINE W/ SHOUT
      THESE DAYS - RICHIE VOX
      (YOU WANT TO) MAKE A MEMORY
      I'LL BE THERE FOR YOU
      BED OF ROSES
      HAVE A NICE DAY
      FAITH
      SLEEP w/ Jumpin' Jack Flash & Dancin' In The Streets
      WHO SAYS YOU CAN'T GO HOME
      PRAYER

      ENCORE:
      DIE FOR YOU
      HALLELUJAH
      WANTED
      I LOVE THIS TOWN

      • alapelto

        Kiitos hurjasti...pistin jo kamutkin hommiin ku olin jo aivan epätoivoinen. Eli liput pysyy taskussa ja kaikki fiilistelemään sitten ens kuussa :)


      • Ois jo kesäkuu!
        alapelto kirjoitti:

        Kiitos hurjasti...pistin jo kamutkin hommiin ku olin jo aivan epätoivoinen. Eli liput pysyy taskussa ja kaikki fiilistelemään sitten ens kuussa :)

        Oon kuunnellut nyt kuukauden verran kaikkia levyjä joka ilta ja fiilistellyt nuoruuden muisteloissa. Onneksi Joviki on vanhentunut yhtä lailla kuin itsekkin, ei tartte tuntea itseään ihan mammaksi.Taidanpa taas lähteä levyjä kuuntelemaan...


      • Rouva45
        Ois jo kesäkuu! kirjoitti:

        Oon kuunnellut nyt kuukauden verran kaikkia levyjä joka ilta ja fiilistellyt nuoruuden muisteloissa. Onneksi Joviki on vanhentunut yhtä lailla kuin itsekkin, ei tartte tuntea itseään ihan mammaksi.Taidanpa taas lähteä levyjä kuuntelemaan...

        Olen myös tulossa katsomaan ja kuuntelemaan (toivottavasti) ennen kaikkea 80-90-luvun Bon Jovia ja vielä sitä rockimpaa puolta...ei vaan kolahda sitten mitenkään countrytyyli. No joo, olen siis vanha, kun alan muistelemaan menneitä ja niitä (mukamas) hyviä aikoja. Onkohan meitä keski-ikäisiä naisia katsomo täynnä?


      • tullaan
        Rouva45 kirjoitti:

        Olen myös tulossa katsomaan ja kuuntelemaan (toivottavasti) ennen kaikkea 80-90-luvun Bon Jovia ja vielä sitä rockimpaa puolta...ei vaan kolahda sitten mitenkään countrytyyli. No joo, olen siis vanha, kun alan muistelemaan menneitä ja niitä (mukamas) hyviä aikoja. Onkohan meitä keski-ikäisiä naisia katsomo täynnä?

        vanhuus ja me myös ( 2 kertaa 44v rouvat) katsomaan ja kuuntelemaan "Joni Bonia". Levyt on kollattu läpi, autossa mukana nyt have a nice day. Joten rouva45, see juu 16.6 !!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe