Onko Mikkelissä jauhomatoja?

Mauzi

Olisiko kelläkään hajua, että onko Mikkelissä jauhomatoja, vahakointoukkia, kenttä-tai muita sirkkoja? Ruoka tulisi leopardigekolle, jonka hankin elokuussa( terra jo ostettu :)) !!! Olen kuullut, että Reporangassa on myyty jotain semmoisia, mutta en ole vielä päässyt käymään! Joten jos joku sattuisi tietämään, niin kertokaa ihmeessä! Kysyisin vielä, että pitääkö terraarioon laittaa lämpömaton- ja lampun lisäksi muuta valaistusta???

9

696

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oggi^^

Noista jauhomato asioista en tiedä. Mutta täältä saat vastauksen lämpömatto/valaisu asioihin. http://www.matelijat.info/leopardigekko/

Muista ottaa kaikista asoista perinpohjin selvää ennen kuin olet liskoa hankkimassa. :)

• -geggo-
      • Mauzi

Joo kiitos ja kumarrus vastauksista! Sainkin selville jo tuon asian netissä! Kiitos linkeistä! Kävin Reporangassa: sirkat maksoivat 8e/ rasia... En kyllä nähnyt kuinka monta siinä oli... Mutta voisihan niitäkin alkaa kasvattaa!

• Oggi^^
        Mauzi kirjoitti:

Joo kiitos ja kumarrus vastauksista! Sainkin selville jo tuon asian netissä! Kiitos linkeistä! Kävin Reporangassa: sirkat maksoivat 8e/ rasia... En kyllä nähnyt kuinka monta siinä oli... Mutta voisihan niitäkin alkaa kasvattaa!

kyllä itse kannattaa alkaa kasvattamaan liskojen ruokaeläimet, koska pidemmän päälle se käy aika kalliiksi käydä ostamassa suoraan liikkeestä öttiäiset. :) Jauhomadoista kannattaa aloittaa, ne on todella helppoja kasvatettavia. :)

• Mauzi
        Oggi^^ kirjoitti:

kyllä itse kannattaa alkaa kasvattamaan liskojen ruokaeläimet, koska pidemmän päälle se käy aika kalliiksi käydä ostamassa suoraan liikkeestä öttiäiset. :) Jauhomadoista kannattaa aloittaa, ne on todella helppoja kasvatettavia. :)

Elikkäs saan gekon heinäkuussa. Alan kasvattamaan luultavasti jauhomatoja tai vahakoisia, sillä vahakoisat ei tartte ku jonkinmoisen hillopurkin ja tietysti asianmukaisen pohjan. www.animals.suntuubi.com = Minun kotisivuni, siellä on tietoa gekoista ja kaikki on ite kirjoitettu!

• Oggi^^
        Mauzi kirjoitti:

Elikkäs saan gekon heinäkuussa. Alan kasvattamaan luultavasti jauhomatoja tai vahakoisia, sillä vahakoisat ei tartte ku jonkinmoisen hillopurkin ja tietysti asianmukaisen pohjan. www.animals.suntuubi.com = Minun kotisivuni, siellä on tietoa gekoista ja kaikki on ite kirjoitettu!

ja onnea liskon hankinnan johdosta. :)

• Mauzi
        Oggi^^ kirjoitti:

ja onnea liskon hankinnan johdosta. :)

Kiitos vaann!

• lion90

Moi!
      Oon itekkin hankkimassa gekkoa elokuun loppupuolella ja tiedän kyllä että Reporangassa on ainakin jauhomatoja, sirkkoja yms!

• Mauzi

Juu. Gekko hankittu Jyväskylästä. Normaalinvärinen nimeltä Bart. Urokseni syö joka toinen päivä 4-8 sirkkaa tai/ ja jauhomatoja 5-12 kpl. Viimeksi (viikko sitten) punnittiin herra ja hän painoi 62 g. Bart on 3-4 vuotta ja luo nahkansa hienosti ja kakka on hyvälaatuista ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      231
      14889
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      21
      2247
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      38
      1883
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      162
      1333
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      96
      1269
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1169
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      928
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      902
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      81
      754
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      708
    Aihe