Myydään okahiiriä, Kokkola

Naspula

Elikkäs, koska emäntä hiiruli on taas paksuna, pelkään sen suojelevan liian väkivaltaisesti uusia poikasiaan vanhoilta pennuilta. Siksi myytävänä olisi kaksi nuorta okahiirtä, oletettavasti naaraita (sukupuolen voin toki tarkistaa mutta 100% varmuutta en takaa). Hiiret ovat uteliaita ja rohkeita, mutta ei käsikesyjä. Vikkelyyden vuoksi ei käsiteltävissä, ainakin tulisi kesyttää ensin. Itselläni ei ole ollut hirveästi ylimääräistä aikaa sen tekemiseen. Lemmikiksi tai vaikka RUOKAELÄIMEKSI KÄÄRMEILLE. Myös tulevista poikasista mahdolliset urokset 12 viikon ikäisinä myytäväksi. Itse maksoin hiiristä 16e / kpl, eli tuota halvemmalla lähtee, tarjoa. Yhteydenotot sähköpostiini [email protected]

8

631

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helsinkiin

HUOM! Kuljetus mahdollista Helsinkiin! Olen Helsingissä 13.6 - 18.6, ja minulla on mahdollisuus ottaa hiiret matkalle mukaan!

• marsu82

joko on hiirulaiset löytäneet uudet pesäpaikat vai vieläkö löytyy?

• vieläkk
        marsu82 kirjoitti:

joko on hiirulaiset löytäneet uudet pesäpaikat vai vieläkö löytyy?

Hiiriä on vieläkin jälellä muutamia.

• eläinrääkkäystä!!!!

Miten oot noin sydämetön että voit myydä hiiriä ruoaksi?!! Idiootti olet!!

• Naspuuuu

Joopa joo :) Et taida tietää eläinrääkkäyksestä mitn, rääkkäystä pitää käärmeet nälissään.. Luonto joka määrää, you know..

• minä

on laitonta syöttää eläviä eläimiä käärmeille!

• okahiiri <3

onko se siis 16e molemmista yhteensä vai yhdestä vain :)?

• okahiiri

Haluaisin 2 okahiirtä jos sellaista enää on jäljellä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      41
      4642
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      53
      2224
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      1650
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      1644
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1639
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      91
      1158
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1133
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1107
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      67
      1083
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      268
      1082
    Aihe