Elikkäs, koska emäntä hiiruli on taas paksuna, pelkään sen suojelevan liian väkivaltaisesti uusia poikasiaan vanhoilta pennuilta. Siksi myytävänä olisi kaksi nuorta okahiirtä, oletettavasti naaraita (sukupuolen voin toki tarkistaa mutta 100% varmuutta en takaa). Hiiret ovat uteliaita ja rohkeita, mutta ei käsikesyjä. Vikkelyyden vuoksi ei käsiteltävissä, ainakin tulisi kesyttää ensin. Itselläni ei ole ollut hirveästi ylimääräistä aikaa sen tekemiseen. Lemmikiksi tai vaikka RUOKAELÄIMEKSI KÄÄRMEILLE. Myös tulevista poikasista mahdolliset urokset 12 viikon ikäisinä myytäväksi. Itse maksoin hiiristä 16e / kpl, eli tuota halvemmalla lähtee, tarjoa. Yhteydenotot sähköpostiini [email protected]
Myydään okahiiriä, Kokkola
8
617
Vastaukset
- Helsinkiin
HUOM! Kuljetus mahdollista Helsinkiin! Olen Helsingissä 13.6 - 18.6, ja minulla on mahdollisuus ottaa hiiret matkalle mukaan!
- marsu82
joko on hiirulaiset löytäneet uudet pesäpaikat vai vieläkö löytyy?
- vieläkk
marsu82 kirjoitti:
joko on hiirulaiset löytäneet uudet pesäpaikat vai vieläkö löytyy?
Hiiriä on vieläkin jälellä muutamia.
- eläinrääkkäystä!!!!
Miten oot noin sydämetön että voit myydä hiiriä ruoaksi?!! Idiootti olet!!
- Naspuuuu
Joopa joo :) Et taida tietää eläinrääkkäyksestä mitn, rääkkäystä pitää käärmeet nälissään.. Luonto joka määrää, you know..
- minä
on laitonta syöttää eläviä eläimiä käärmeille!
- okahiiri <3
onko se siis 16e molemmista yhteensä vai yhdestä vain :)?
- okahiiri
Haluaisin 2 okahiirtä jos sellaista enää on jäljellä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar932408Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5711818- 91573
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977