Elikkäs, koska emäntä hiiruli on taas paksuna, pelkään sen suojelevan liian väkivaltaisesti uusia poikasiaan vanhoilta pennuilta. Siksi myytävänä olisi kaksi nuorta okahiirtä, oletettavasti naaraita (sukupuolen voin toki tarkistaa mutta 100% varmuutta en takaa). Hiiret ovat uteliaita ja rohkeita, mutta ei käsikesyjä. Vikkelyyden vuoksi ei käsiteltävissä, ainakin tulisi kesyttää ensin. Itselläni ei ole ollut hirveästi ylimääräistä aikaa sen tekemiseen. Lemmikiksi tai vaikka RUOKAELÄIMEKSI KÄÄRMEILLE. Myös tulevista poikasista mahdolliset urokset 12 viikon ikäisinä myytäväksi. Itse maksoin hiiristä 16e / kpl, eli tuota halvemmalla lähtee, tarjoa. Yhteydenotot sähköpostiini [email protected]
Myydään okahiiriä, Kokkola
8
663
Vastaukset
- Helsinkiin
HUOM! Kuljetus mahdollista Helsinkiin! Olen Helsingissä 13.6 - 18.6, ja minulla on mahdollisuus ottaa hiiret matkalle mukaan!
- marsu82
joko on hiirulaiset löytäneet uudet pesäpaikat vai vieläkö löytyy?
- vieläkk
marsu82 kirjoitti:
joko on hiirulaiset löytäneet uudet pesäpaikat vai vieläkö löytyy?
Hiiriä on vieläkin jälellä muutamia.
- eläinrääkkäystä!!!!
Miten oot noin sydämetön että voit myydä hiiriä ruoaksi?!! Idiootti olet!!
- Naspuuuu
Joopa joo :) Et taida tietää eläinrääkkäyksestä mitn, rääkkäystä pitää käärmeet nälissään.. Luonto joka määrää, you know..
- minä
on laitonta syöttää eläviä eläimiä käärmeille!
- okahiiri <3
onko se siis 16e molemmista yhteensä vai yhdestä vain :)?
- okahiiri
Haluaisin 2 okahiirtä jos sellaista enää on jäljellä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2554581Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn241485- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2061103- 471099