Myydään okahiiriä, Kokkola

Naspula

Elikkäs, koska emäntä hiiruli on taas paksuna, pelkään sen suojelevan liian väkivaltaisesti uusia poikasiaan vanhoilta pennuilta. Siksi myytävänä olisi kaksi nuorta okahiirtä, oletettavasti naaraita (sukupuolen voin toki tarkistaa mutta 100% varmuutta en takaa). Hiiret ovat uteliaita ja rohkeita, mutta ei käsikesyjä. Vikkelyyden vuoksi ei käsiteltävissä, ainakin tulisi kesyttää ensin. Itselläni ei ole ollut hirveästi ylimääräistä aikaa sen tekemiseen. Lemmikiksi tai vaikka RUOKAELÄIMEKSI KÄÄRMEILLE. Myös tulevista poikasista mahdolliset urokset 12 viikon ikäisinä myytäväksi. Itse maksoin hiiristä 16e / kpl, eli tuota halvemmalla lähtee, tarjoa. Yhteydenotot sähköpostiini [email protected]

8

652

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helsinkiin

HUOM! Kuljetus mahdollista Helsinkiin! Olen Helsingissä 13.6 - 18.6, ja minulla on mahdollisuus ottaa hiiret matkalle mukaan!

• marsu82

joko on hiirulaiset löytäneet uudet pesäpaikat vai vieläkö löytyy?

• vieläkk
        marsu82 kirjoitti:

joko on hiirulaiset löytäneet uudet pesäpaikat vai vieläkö löytyy?

Hiiriä on vieläkin jälellä muutamia.

• eläinrääkkäystä!!!!

Miten oot noin sydämetön että voit myydä hiiriä ruoaksi?!! Idiootti olet!!

• Naspuuuu

Joopa joo :) Et taida tietää eläinrääkkäyksestä mitn, rääkkäystä pitää käärmeet nälissään.. Luonto joka määrää, you know..

• minä

on laitonta syöttää eläviä eläimiä käärmeille!

• okahiiri <3

onko se siis 16e molemmista yhteensä vai yhdestä vain :)?

• okahiiri

Haluaisin 2 okahiirtä jos sellaista enää on jäljellä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      256
      45623
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      44
      11359
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      221
      10961
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      38
      9775
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      90
      8618
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      277
      6664
    7. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      2
      3325
    8. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      13
      2594
    9. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      2
      2583
    10. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      44
      2350
    Aihe