Heippa!
Selasin ajankuluksi jotakin "kultaliikkeen" sivuja ja sattumalta näin siellä kummilusikoita joissa oli esim. lumiukkon muotoinen varsi (siis kuten tässä https://www.jasmi.net/product_details.php?p=1251)
Ja asiaan.. Olen joskus lapsena saanut samantyyliset pikkuaterimet; Aku Ankka lusikka, Minni Hiiri haarukka sekä Mikki Hiiri veitsi. Veitsi tosin oli ihan perinteisen veitsen muotoinen ja siinä oli sitten tuo Mikki-kuva.
Nyt noista on tallessa enää tuo Aku lusikka, minne lie joutuneet :( Tykkää siitä vieläkin tosi paljon, syön sillä aina jugurttia ;)
Olisiko jollain tietoa noista, voisko jostain vielä ostaa? Ja tosiaan siitä kun olen nuo saanut saattaa olla jopa 20 vuotta aikaa...
Taakse on painettu teksti "Walt Disney prod.,
Stainless byBonny, Japan"
Koitan laittaa saman myös jollekkin toiselle palstalle, jospa jostain löytyisi vastaus :)
aku,mikki ja minni
5
1271
Vastaukset
- saattaa löytyä
Menepä Huutonettiin eli huuto.net. Laita hakuun mikki lusikka / minni lusikka jne. Sieltä löytyy myytävänä vaikka mitä! Tosin se on huutokauppa, joten ei aina ole varmaa, saatko haluamasi tuotteen, jollei siinä ole "osta heti"-mahdollisuutta. Mutta kannattaa yrittää.
- Kari J H
Minulla on samaa sarjaa lusikka ja haarukka. Muistaakseni sain ne -70 luvun alussa. Hyvää tarjousta vastaan myydään:)
- lusikka, veitsi, haarukka
Hmm.. mikähän mahtaa olla tarpeeksi hyvä tarjous haarukasta? ;)
- arvokasta1
minä etsin myöskin tota Walt Disney Production.. etsinnässä on kummilusikkani.. kuva on Bampi. värit häipyneet.. löytyykö keltään vastaavaa lusikkaa Bampi ??
- Jfschjbvg
Se on Bambi! Ei Bampi! Argh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo992901- 262624
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv702362Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m272305Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta192008- 861827
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71709Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä211544Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311412- 81266