aku,mikki ja minni

lusikka, veitsi ja haarukka

Heippa!
Selasin ajankuluksi jotakin "kultaliikkeen" sivuja ja sattumalta näin siellä kummilusikoita joissa oli esim. lumiukkon muotoinen varsi (siis kuten tässä https://www.jasmi.net/product_details.php?p=1251)

Ja asiaan.. Olen joskus lapsena saanut samantyyliset pikkuaterimet; Aku Ankka lusikka, Minni Hiiri haarukka sekä Mikki Hiiri veitsi. Veitsi tosin oli ihan perinteisen veitsen muotoinen ja siinä oli sitten tuo Mikki-kuva.
Nyt noista on tallessa enää tuo Aku lusikka, minne lie joutuneet :( Tykkää siitä vieläkin tosi paljon, syön sillä aina jugurttia ;)

Olisiko jollain tietoa noista, voisko jostain vielä ostaa? Ja tosiaan siitä kun olen nuo saanut saattaa olla jopa 20 vuotta aikaa...

Taakse on painettu teksti "Walt Disney prod.,
Stainless byBonny, Japan"

Koitan laittaa saman myös jollekkin toiselle palstalle, jospa jostain löytyisi vastaus :)

5

1202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saattaa löytyä

Menepä Huutonettiin eli huuto.net. Laita hakuun mikki lusikka / minni lusikka jne. Sieltä löytyy myytävänä vaikka mitä! Tosin se on huutokauppa, joten ei aina ole varmaa, saatko haluamasi tuotteen, jollei siinä ole "osta heti"-mahdollisuutta. Mutta kannattaa yrittää.

• Kari J H

Minulla on samaa sarjaa lusikka ja haarukka. Muistaakseni sain ne -70 luvun alussa. Hyvää tarjousta vastaan myydään:)

• lusikka, veitsi, haarukka

Hmm.. mikähän mahtaa olla tarpeeksi hyvä tarjous haarukasta? ;)

• arvokasta1

minä etsin myöskin tota Walt Disney Production.. etsinnässä on kummilusikkani.. kuva on Bampi. värit häipyneet.. löytyykö keltään vastaavaa lusikkaa Bampi ??

• Jfschjbvg

Se on Bambi! Ei Bampi! Argh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7850
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4524
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3777
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3138
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2682
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      2617
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2316
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2190
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2069
    Aihe