aku,mikki ja minni

lusikka, veitsi ja haarukka

Heippa!
Selasin ajankuluksi jotakin "kultaliikkeen" sivuja ja sattumalta näin siellä kummilusikoita joissa oli esim. lumiukkon muotoinen varsi (siis kuten tässä https://www.jasmi.net/product_details.php?p=1251)

Ja asiaan.. Olen joskus lapsena saanut samantyyliset pikkuaterimet; Aku Ankka lusikka, Minni Hiiri haarukka sekä Mikki Hiiri veitsi. Veitsi tosin oli ihan perinteisen veitsen muotoinen ja siinä oli sitten tuo Mikki-kuva.
Nyt noista on tallessa enää tuo Aku lusikka, minne lie joutuneet :( Tykkää siitä vieläkin tosi paljon, syön sillä aina jugurttia ;)

Olisiko jollain tietoa noista, voisko jostain vielä ostaa? Ja tosiaan siitä kun olen nuo saanut saattaa olla jopa 20 vuotta aikaa...

Taakse on painettu teksti "Walt Disney prod.,
Stainless byBonny, Japan"

Koitan laittaa saman myös jollekkin toiselle palstalle, jospa jostain löytyisi vastaus :)

5

1277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saattaa löytyä

Menepä Huutonettiin eli huuto.net. Laita hakuun mikki lusikka / minni lusikka jne. Sieltä löytyy myytävänä vaikka mitä! Tosin se on huutokauppa, joten ei aina ole varmaa, saatko haluamasi tuotteen, jollei siinä ole "osta heti"-mahdollisuutta. Mutta kannattaa yrittää.

• Kari J H

Minulla on samaa sarjaa lusikka ja haarukka. Muistaakseni sain ne -70 luvun alussa. Hyvää tarjousta vastaan myydään:)

• lusikka, veitsi, haarukka

Hmm.. mikähän mahtaa olla tarpeeksi hyvä tarjous haarukasta? ;)

• arvokasta1

minä etsin myöskin tota Walt Disney Production.. etsinnässä on kummilusikkani.. kuva on Bampi. värit häipyneet.. löytyykö keltään vastaavaa lusikkaa Bampi ??

• Jfschjbvg

Se on Bambi! Ei Bampi! Argh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      126
      4650
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      73
      2683
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      80
      1695
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1176
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      46
      896
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      892
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      873
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      853
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      68
      838
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      799
    Aihe