Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

aku,mikki ja minni

lusikka, veitsi ja haarukka

Heippa!
Selasin ajankuluksi jotakin "kultaliikkeen" sivuja ja sattumalta näin siellä kummilusikoita joissa oli esim. lumiukkon muotoinen varsi (siis kuten tässä https://www.jasmi.net/product_details.php?p=1251)

Ja asiaan.. Olen joskus lapsena saanut samantyyliset pikkuaterimet; Aku Ankka lusikka, Minni Hiiri haarukka sekä Mikki Hiiri veitsi. Veitsi tosin oli ihan perinteisen veitsen muotoinen ja siinä oli sitten tuo Mikki-kuva.
Nyt noista on tallessa enää tuo Aku lusikka, minne lie joutuneet :( Tykkää siitä vieläkin tosi paljon, syön sillä aina jugurttia ;)

Olisiko jollain tietoa noista, voisko jostain vielä ostaa? Ja tosiaan siitä kun olen nuo saanut saattaa olla jopa 20 vuotta aikaa...

Taakse on painettu teksti "Walt Disney prod.,
Stainless byBonny, Japan"

Koitan laittaa saman myös jollekkin toiselle palstalle, jospa jostain löytyisi vastaus :)

5

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saattaa löytyä

      Menepä Huutonettiin eli huuto.net. Laita hakuun mikki lusikka / minni lusikka jne. Sieltä löytyy myytävänä vaikka mitä! Tosin se on huutokauppa, joten ei aina ole varmaa, saatko haluamasi tuotteen, jollei siinä ole "osta heti"-mahdollisuutta. Mutta kannattaa yrittää.

    • Kari J H

      Minulla on samaa sarjaa lusikka ja haarukka. Muistaakseni sain ne -70 luvun alussa. Hyvää tarjousta vastaan myydään:)

      • lusikka, veitsi, haarukka

        Hmm.. mikähän mahtaa olla tarpeeksi hyvä tarjous haarukasta? ;)


    • arvokasta1

      minä etsin myöskin tota Walt Disney Production.. etsinnässä on kummilusikkani.. kuva on Bampi. värit häipyneet.. löytyykö keltään vastaavaa lusikkaa Bampi ??

      • Jfschjbvg

        Se on Bambi! Ei Bampi! Argh.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe