Heippa!
Selasin ajankuluksi jotakin "kultaliikkeen" sivuja ja sattumalta näin siellä kummilusikoita joissa oli esim. lumiukkon muotoinen varsi (siis kuten tässä https://www.jasmi.net/product_details.php?p=1251)
Ja asiaan.. Olen joskus lapsena saanut samantyyliset pikkuaterimet; Aku Ankka lusikka, Minni Hiiri haarukka sekä Mikki Hiiri veitsi. Veitsi tosin oli ihan perinteisen veitsen muotoinen ja siinä oli sitten tuo Mikki-kuva.
Nyt noista on tallessa enää tuo Aku lusikka, minne lie joutuneet :( Tykkää siitä vieläkin tosi paljon, syön sillä aina jugurttia ;)
Olisiko jollain tietoa noista, voisko jostain vielä ostaa? Ja tosiaan siitä kun olen nuo saanut saattaa olla jopa 20 vuotta aikaa...
Taakse on painettu teksti "Walt Disney prod.,
Stainless byBonny, Japan"
Koitan laittaa saman myös jollekkin toiselle palstalle, jospa jostain löytyisi vastaus :)
aku,mikki ja minni
5
1202
Vastaukset
- saattaa löytyä
Menepä Huutonettiin eli huuto.net. Laita hakuun mikki lusikka / minni lusikka jne. Sieltä löytyy myytävänä vaikka mitä! Tosin se on huutokauppa, joten ei aina ole varmaa, saatko haluamasi tuotteen, jollei siinä ole "osta heti"-mahdollisuutta. Mutta kannattaa yrittää.
- Kari J H
Minulla on samaa sarjaa lusikka ja haarukka. Muistaakseni sain ne -70 luvun alussa. Hyvää tarjousta vastaan myydään:)
- lusikka, veitsi, haarukka
Hmm.. mikähän mahtaa olla tarpeeksi hyvä tarjous haarukasta? ;)
- arvokasta1
minä etsin myöskin tota Walt Disney Production.. etsinnässä on kummilusikkani.. kuva on Bampi. värit häipyneet.. löytyykö keltään vastaavaa lusikkaa Bampi ??
- Jfschjbvg
Se on Bambi! Ei Bampi! Argh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069